اطلاعات تماس
  • 051334*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011075662217289

چند مدل مقنعه داریم؟

کد: 140011075662217289

https://bit.ly/3Lcr1fx

، (اخبار رسمی): مقنعه انواع مختلفی دارد و برای کاربردهای مختلف طراحی و دوخته می شود. شما می توانید انواع مقنعه زنانه و کودک را در مدلهای مختلف از تولیدی یا فروشگاههای مقنعه خریداری کنید. برای راهنمایی بیشتر در این حوزه می توانید از سایت خرید اینترنتی انواع ملزومات حجاب خورشید دیدن کنید.

چند مدل مقنعه داریم؟
چند مدل مقنعه داریم؟

انواع مدلهای مقنعه کودک و زنانه را می توانید در وبسایت حجاب خورشید ببنید و از تنوع طرح و رنگ محصولات لذت ببرید.

بسیاری از خانم های ایرانی حداقل یک مقنعه در کمد لباسهای خود دارند. مقنعه یکی از پوشش های مرسوم در میان بانوان مسلمان به شمار می رود. مقنعه به دلیل راحتی در پوشش و ایستایی مناسب روی سر مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است. در گذشته تنها تعداد محدودی مقنعه وجود داشت و اغلب طراحی های ساده ای داشتند و در محیط های اداری و دانشگاهی از آن استفاده می شد. همچنین در انتخاب نوع و رنگ پارچه برای دوخت مقنعه نیز محدودیت وجود داشت و خیاطان تنها از چند نوع پارچه و اغلب با رنگ های تیره برای دوخت مقنعه استفاده می کردند.

اما امروزه انواع مختلفی از مقنعه ها طراحی می شوند و ما می توانیم نمونه های آن را در بازار ببینیم. انواع مقنعه ها برای کاربردهای مختلف از جمله مقنعه های مجلسی در دست طراحی و دوخت قرار گرفت که حجاب کاملتری را برای بانوان به ارمغان می آورد. در این مقاله برخی از انواع مدل های مقنعه را به شما معرفی می کنیم تا در هنگام خرید مقنعه بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

مقنعه مجلسی

این نوع از مقنعه ها در گذشته وجود نداشت و حاصل خلاقیت طراحان امروزی است. اگر تمایل دارید در محیط های مهمانی و دورهمی های خانوادگی حجاب کامل و زیبایی داشته باشید. در دوخت مقنعه مجلسی از پارچه های مختلفی استفاده می شود. مقنعه های مجلسی را می توان با هر لباسی ست کرد.

مقنعه نخی

از این نوع مقنعه بیشتر در فصول گرم سال استفاده می شود. مقنعه های نخی به دلیل خنکی جنس پارچه آن طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر مدت زیادی در محیط های خارج از خانه به فعالیت می پردازید و از گرمای هوا ناراحت هستید می توانید از مقنعه های نخی با رنگ های مختلف استفاده کنید.

مقنعه چانه دار

مقنعه چانه دار از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرد. مقنعه چانه دار را هم در محیط های اجتماعی و برخی بانوان نیز برای اقامه نماز از آن استفاده می کنند تا حجاب کاملتری را داشته باشند.

مقنعه کرپ

اگر نگران چروک شدن مقنعه خود هستید می توانید از مقنعه کرپ استفاده کنید. این مقنعه به خاطر جنسی که دارد چروک نمی شود و خوش حالت و زیبا روی سر شما قرار می گیرد. با پوشیدن این مقنعه احساس سنگینی نمی کنید و مقنعه به صورت شل و لخت روی سر شما قرار می گیرد.

مقنعه ابردوزی شده

اگر دوست دارید مقنعه روی سر شما حالت دار بیاستد می توانید از مقنعه ابردوزی شده استفاده کنید. برای حالت دار ایستادن مقنعه روی سر از یک تکه ابر نازک استفاده می شود تا حالت مناسبی به خود بگیرد.

مقنعه کودک

امروزه برای کودکان به صورت اختصاصی مقنعه کودک طراحی و دوخت می شود. تزئینات و رنگبندی مقنعه های بچگانه به گونه ای است که نظر هر دختربچه ای را به خود جلب می کند. با خرید مقنعه های بچگانه می توانید دختربچه خود را برای به حجاب تشویق کنید. 

خرید انواع مختلف مقنعه 

برای مشاهده و خرید انواع مقنعه می توانید به سایت حجاب خورشید مراجعه کنید و از انواع مدل مقنعه حجاب خورشید که شامل مقنعه اداری، زنانه و کودک می باشد دیدن کنید. کیفیت و قیمت مقنعه در تولیدی حجاب خورشید از هر جهت به نفع مشتریان است و شما می توانید بهترین نمونه ها را به صورت اینترنتی خریداری کنید. مزیت خرید ملزومات حجاب از تولیدی های معتبر این است که از خرید خود رضایت کافی داشته و با تنوع زیادی از محصولات مواجه خواهید شد. از دیگر فروشگاه های فروش مقنعه می توان به حجاب استور و حجاب فاطمی اشاره کرد.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی چند مدل از انواع مقنعه ها پرداختیم شما می توانید برای آشنایی بیشتر با انواع مختلف مقنعه به سایت حجاب خورشید مراجعه کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051334*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | مد و لباس