اطلاعات تماس
  • 051334*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101205805117289

با روشهای شستشو انواع پارچه بیشتر آشنا شویم

روشهای شستشو انواع پارچه

کد: 140101205805117289

https://bit.ly/3LIDOFY

، (اخبار رسمی): شستشو لباس یکی از دغدغه های خانم های خانه دار است. از این رو باید به نکات آن کاملا آشنا بود تا بتوانید از لباسهای خود به نحوه درستی استفاده کرده و در مدتهای طولانی از آنها استفاده کنید. هر جنس از پارچه با توجه به ویژگیهای منحصر بفرد آن نیازمند نوع خاصی از روش شستشو است.

روشهای شستشو انواع پارچه
روشهای شستشو انواع پارچه

صرف نظر از اینکه عاشق لباس‌شویی هستید یا از آن متنفرید، باید به نکات شستشو آن آشنا باشید تا بتوانید لباسهای مورد علاقه خود را تا مدت های طولانی نگهداری کنید.

بسیاری از مردم شستن لباس را یک کار طاقت فرسا می دانند. به هر حال، اکثر ما حداقل یک بار در هفته لباس می شوییم و آنهایی که خانواده های بزرگ یا بچه های کوچک دارند، احتمالاً بارها، حتی برخی از آنها روزانه، بارها را می اندازند. حتی اگر بهترین ماشین لباسشویی و خشک‌کن را داشته باشید و از بهترین مواد شوینده لباس‌شویی استفاده کنید، ممکن است نتیجه آن چیزی که می خواهید نباشد. در این نوشتار نکاتی درباره دسته بندی لباسها برای شستشو آورده شده است.

صرف نظر از اینکه عاشق لباس‌شویی هستید یا از آن متنفرید، ما پاسخ تمام سؤالات شما را در مورد تمیز کردن لباس‌ها، از نحوه خواندن نمادهای لباس‌شویی و نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی گرفته تا مراحل پس از آن. تیم کارشناسان ما همه چیزهایی را که باید بدانید، مانند نحوه جدا کردن لباس‌ها و نحوه شستشوی دستی لباس‌ها را به شما می‌گویند تا بتوانید کار را سریع و کارآمد انجام دهید و لباس‌هایتان بیرون بیاید. اگر جزء بانوان محجبه هستید و از مقنعه استفاده می کنید اما با روشهای جستجو آن آشنا نیستید بهتر است مقاله روشهای شستشو انواع مقنعه https://hejabkhorshid.com/شستشوی-انواع-مقنعه/ را بخوانید. 

ملاحظات مراقبت از انواع پارچه

اولین چیزها: پارچه های مختلف به مراقبت های متفاوتی نیاز دارند. اگرچه دستورالعمل‌های کلی برای رایج‌ترین پارچه‌ها وجود دارد، همیشه دستورالعمل‌های خاص روی برچسب یک کالا را قبل از شستشو بررسی کنید.

پنبه
اکثر پنبه ها قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند، اما از آنجایی که پارچه بسیار مستعد چروک شدن است، بهترین گزینه شستن آنها در آب سرد است. می‌توانید آن‌ها را در دمای کم خشک کنید، اما باید آن‌ها را در حالی که کمی مرطوب هستند برداشته و روی یک خط آویزان کنید یا روی قفسه خشک‌کن لباس قرار دهید تا در هوا خشک شوند.

پلی استر
برای شستشوی پلی استر می توانید از آب سرد یا گرم استفاده کنید. پلی استر تمایلی به جمع شدن یا چروک شدن ندارد. برای جلوگیری از استاتیک شدن لباس، نرم کننده پارچه را به شستشو اضافه کنید. توصیه می‌کنم در هوا خشک کنید زیرا پلی استر به سرعت خشک می‌شود و گرمای بیش از حد می‌تواند پارچه را از بین ببرد، باعث چروک شدن یا حتی تغییر شکل لباس شود.

ابریشم
برای شسشتو ابریشم قبل از شستشو خیس کنید، سپس با آب سرد بشویید. آب اضافی را با حوله جذب کنید و به دور از نور خورشید آویزان کنید یا دراز بکشید تا خشک شود. اگر روی برچسب «فقط تمیز کردن خشک» نوشته شده است، مورد را به یک متخصص بیاورید.

پشم
از آنجایی که پشم هنگام شستن ممکن است جمع شود، شستن دستی آن ایمن‌تر است یا اگر آن را با ماشین می‌شوید (البته پس از پاک کردن آن روی برچسب مراقبت!)، قبل از قرار دادن آن در ماشین، آن را در یک کیسه توری قرار دهید. از تنظیم "پشمی" استفاده کنید که چرخه ملایم و آب سرد است. صاف دراز بکشید تا خشک شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051334*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار