اطلاعات تماس
  • 051334*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104216286617289

انواع مدل های لباس عقد پوشیده

پیشنهاداتی جذاب برای انتخاب لباس عقد پوشیده

کد: 140104216286617289

https://bit.ly/3ax0USQ

، (اخبار رسمی): یکی از مدل‌های لباس عقد پوشیده را می توان سبک های رسمی لباس در نظر گرفت. اگر طرفدار مدل‌های رسمی‌تر برای مراسم عقد خود هستید، کت‌های کوتاه جلوباز با یک شلوار دم پا یا راسته انتخاب بسیار مناسبی است.

پیشنهاداتی جذاب برای انتخاب لباس عقد پوشیده
لباس عقد پوشیده

استفاده از هدشال یا توربان استایل شما را خاص و شیک می کند. بهتر است کت شلوار یا مانتوی خود را به رنگ روشن و ساده انتخاب کرده و هدشال یا توربان را با سنگ دوزی تزیین کنید.

اگر در روزهای آینده مراسم عقد یا عروسی خود یا نزدیکانتان را در پیش دارید و به دنبال لباس عقد پوشیده هستید با ادامه این مقاله همراه ما باشید. یکی از دغدغه اصلی در هنگام برگزاری مراسم عقد تهیه لباس مناسب برای این مراسم است. همه دوست دارند در مهمانی بدرخشند و توجه اطرافیان را به خود جلب کنند. بعضی از مراسم های ازدواج مانند مراسم عقد، به صورت مختلط و در فضای رسمی مانند محضر برگزار می شود. پس در کنار شیک بودن و خاص بودن مدل لباس، حجاب و عفاف نیز باید رعایت شود که همه این موارد را می توان در لباس عقد پوشیده یافت.

با روی کار آمدن مدل های متنوع دیگر انتخاب لباس مجلسی به گزینه‌های اندک محدود نمی شود. تنوع مدل ها و طراحی‌ها در عرصه مد و لباس هم جنبه مثبت و هم جنبه منفی دارد. با وجود تنوع بالا دست ما برای انتخاب باز است و می توانیم با توجه به سلیقه شخصی یا مد روز مدل لباس خود را انتخاب کنیم. جنبه منفی آن هم سردرگمی در میان انبوهی از طرح ها و مدل‌هاست که انتخاب را برای ما سخت می‌کند. در ادامه به شما برای داشتن بهترین انتخاب لباس عقد پوشیده کمک می‌کنیم.

استفاده از مانتوهای فانتزی یا رسمی

یکی از مدل های لباس عقد پوشیده را می توان سبک های رسمی لباس در نظر گرفت. اگر طرفدار مدل های رسمی تر برای مراسم عقد خود هستید، کت‌های کوتاه جلوباز با یک شلوار دم پا یا راسته انتخاب بسیار مناسبی است. اخیرا مانتوهای کلوش که جلوی آن کوتاه تر از پشتشان است رایج شده که اکثرا آستین های کلوش و گشاد دارد.

ست کردن هدشال، توربان یا کلاه با لباس عقد

در کنار انتخاب لباس عقد پوشیده  می‌توانید از ملزومات حجاب نیز استفاده کنید. به طور مثال برای پوشاندن مو بهتر است مدل جدید و شیکی از هدشال، توربان یا کلاه را انتخاب کنید. بهتر است کت شلوار یا مانتوی خود را به رنگ روشن و ساده انتخاب کرده و هدشال یا توربان را با سنگ دوزی تزیین کنید. استفاده از هدشال یا توربان استایل شما را خاص و شیک می‌کند.

مدل بستن هدشال تاثیر مستقیمی بر زیبایی و آراستگی ظاهر شما دارد پس بهتر است با مدل بستن هدشال در مقاله آموزشی https://hejabkhorshid.com/آموزش-بستن-هدشال/ آشنا شوید و لباس عقد همراه خود را با توربان ست کنید. 

استفاده از اورآل

در صورتی که دوست دارید همیشه متفاوت باشید، اورال گزینه مناسب تری برای شماست. اورال همان لباس سرهمی است که می توان مدل آن را مطابق سلیقه شخصی تا حدودی تغییر داد. به عنوان مثال وصل کردن یک دامن به پشت و طرفین کمر اورال، زیبایی آن را برای مراسم عقد دوچندان می‌کند. حتی می توان یک اورال آستین کوتاه را به همراه کت پوشید.

پوشیدن کت و شلوار

کت و شلوار یکی دیگر از مدل های لباس عقد پوشیده است. البته بیشتر برای افراد قد بلند مناسب است و اگر قدتان کوتاه است، گزینه های دیگر را بررسی کنید. محل برگزاری مراسم هم اگر فضای باز و بزرگ است، به جای کت و شلوار از پیراهن استفاده کنید.

ماکسی ساده و پوشیده با هدشال یا توربان

ترکیب پیراهن شیک و ساده با اکسسوری های حجاب مانند توربان، هدشال و کلاه بسیار رایج شده است و طرفداران بسیاری دارد. با پوشیدن یک پیراهن سفید، شیری یا کرم خوش دوخت به همراه توربان و کلاه، شیک پوشی شما را در مراسم عقد تضمین می کند.

ست کردن شومیز آستین بلند با شلوار

ست شومیز با شلوار هم طرفداران خاص خود را دارد. پوشیدن شومیز علاوه بر راحتی در یک مراسم رسمی، امکان طراحی های متنوعی را فراهم می کند و به اندازه کت و شلوار در طراحی دست و پای ما را نمی بندد. مثلا یک شومیز گیپور آستین کلوش با شلوار کرپ دم پا به همراه یک کیف کوچک با دسته مروارید دوزی شده، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

پیراهن با توربان بلند یا شال

گزینه جذاب بعدی، پوشیدن پیراهن با یک توربان بلند شیک است. توربات بلند مانند تور عروس روی لباس می افتد و علاوه بر حفظ پوشیدگی، ظاهر لباس شما را شیک تر می کند.

طراحی پیراهن با شنل

در سالیان اخیر استایل پیراهن با شنل برای مراسم عقد و نامزدی بسیار ترند شده است. این شنل می تواند روی شانه اورال یا پیراهن دوخته شود و یا قابل جدا شدن از لباس باشد.

پیشنهاد نهایی

با در نظر گرفتن تمام مدل های لباس عقد پوشیده، در نهایت سلیقه و انتخاب شماست که حرف آخر را می زند. شما باید از قرار گرفتن در لباس خود احساس زیبایی و آرامش کنید. استایل شما در روز مراسم در اعتماد به نفس شما بسیار تاثیرگذار است. راهکارهایی همچون استفاده از توربان، کلاه یا هدشال و ست کردن آن با لباس مورد نظر، علاوه بر خاص بودن، به شیک‌پوشی شما نیز کمک می‌کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051334*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس