اطلاعات تماس
  • 051334*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105246357617289

استایل دانشجویی جذاب

جذاب ترین استایل دانشجویی در فصول مختلف

کد: 140105246357617289

https://bit.ly/3pjTTbW

، (اخبار رسمی): شروع سال تحصیلی همه را برای خرید لباس‌های مناسب برای حضور در دانشگاه به تکاپو می‌اندازد. برای جذابیت پوشش و استایل دانشجویی باید نکاتی را مورد توجه قرار داد که البته شرایط و ضوابط اصلی در رابطه با نوع پوشش در دانشگاه را نیز نقض نکند. ساده پوشی اصلی ترین ملاک حضور در این محیط های اجتماعی است.

جذاب ترین استایل دانشجویی در فصول مختلف
استایل دانشجویی جذاب

شناخت رنگ‌های مکمل و ست کردن آن‌ها با هم به جذابیت استایل دانشجویی شما بسیار می‌افزاید. پس در اولین گام انتخاب سعی کنید با چرخه رنگ آشنا شوید. در مرحله بعد نیز جنس مناسب هر فصل را انتخاب نمایید.

با نزدیک شدن به مهرماه و شروع کلاس‌های دانشگاهی، اکثر دانشجویان این سوال را از خود می پرسند که: "چی بپوشم؟" البته پاسخ به این سوال به موارد مختلفی مانند سلیقه شخصی و بودجه بستگی دارد. ولی همه ما می دانیم که نحوه پوشش و فرم لباس در موقعیت های مختلف باید متناسب با فضای آن باشد. در محیط های رسمی مانند مدرسه، دانشگاه یا ادارات دولتی باید پوشش رسمی و ترجیحا ساده‌ای داشت.

شرایط پوشش مناسب بانوان در دانشگاه

البته رعایت شرایط ظاهری برای انتخاب لباس هم برای زنان و هم برای مردان به صورت یکسان وجود دارد. ولی محدودیت‌های موجود برای بانوان بیشتر از آقایان است. خانم ها از سنین کودکی با پوشیدن مانتو، شلوار و مقنعه آشنایی دارند و با آن خو گرفته‌اند. یکی از خاطرات دوران مدرسه برای هر دختری این است که دست در دست مادر به مغازه ها و تولیدی مقنعه و مانتو شلوار برای پیدا کردن لباس فرم مناسب سر زده و بهترین آن ها را از نظر جنس عالی و دوخت تمیز با قیمت مناسب انتخاب کنند.

این موضوع تا دوران دانشجویی و هنگام اشتغال بانوان ادامه می یابد. البته در سالیان اخیر ایجاد فروشگاه های اینترنتی و آنلاین با تنوع محصولات بسیار بالا کار را آسان کرده است. اما به طور کلی نوع پوشش در دانشگاه باید ضوابط زیر را داشته باشد:

  • پوشیدن مانتوی بلند تا زیر زانو
  • نپوشیدن شلوار و یا مانتوی جذب
  • سر کردن مقنعه
  • جلو بسته بودن مانتو

استایل دانشجویی در فصل‌های سال

به طور کلی می توان برای شیک و جذاب کردن استایل خود از رنگ‌های مختلف کمک گرفت. رنگ شناسی، شناخت رنگ های مکمل و ست کردن آن ها با هم بسیار کمک کننده است. پس در اولین گام سعی کنید با چرخه رنگ آشنایی کامل پیدا کرده و درباره آن مطالعه کنید. وجود رنگ‌های متنوع برای پوشاک زنانه مانند مقنعه دیگر ما را در انتخاب محدود نمی‌کند و مثلا می‌توان کیف و مقنعه خود را از نظر طرح و رنگ با یکدیگر ست کرد.

استایل مناسب فصل پاییز

حال و هوای مهر با خش خش برگ‌های پاییزی زیر پایمان، همیشه تداعی کننده شروع درس و کلاس است. به همین دلیل از این فصل رویایی آغاز می‌کنیم. پوشیدن بوت یا نیم بوت زیبا به همراه بارانی شیک میتواند گزینه مناسبی برای رفتن به دانشگاه باشد. استفاده از یک استایل چند لایه که از نظر ترکیب رنگی با یکدیگر هماهنگ باشد، پیشنهاد بسیار خوبی برای فصل پاییز است، زیرا در صورت احساس گرما در محیط بسته کلاس می توانید لایه های رویی را درآورده و راحت باشید. از نظر جنس شلوار نیز نوبت به استفاده از جین، جیر، مخمل و کتان رسیده است. پیچاندن شال گردن روی مقنعه یک انتخاب جذاب در استایل پاییزی است که ظاهر ما را بسیار خاص می کند.

استایل مناسب فصل زمستان

پوشیدن پالتوهای گشاد و بلند و یا کاپشن‌های پفی در این فصل سال باب می شود. البته هر سال ممکن است شکل و ظاهر و جنس خاصی در جامعه ترند شود. مثلا این اواخر پوشیدن پالتو و کاپشن اور سایز بسیار محبوب شده بود و اکثر دانشجویان در فصل زمستان این نوع استایل را داشتند. شال گردن آیتم زمستانی بسیار جذابی است که معمولا افراد خاص پسند از آن استفاده می‌کنند. اکسسوری هایی مانند دستبند و ساعت به دلیل پوشیدن لباس‌های آستین بلند زیاد به چشم نمی‌آید و بهتر است زیاد برای آن ها حساسیت به خرج ندهیم.

استایل مناسب فصل بهار

گاهی بعد از عید دیده می شود که دانشجویان لباس های نوی خود را پوشیده و به دانشگاه می آیند. البته این کار بدی نیست، اما تا حد امکان از پوشیدن مانتوهای گل دار با رنگ های روشن یا جنس حریر و گیپور به همراه کفش های پاشنه بلند جدا خودداری کنید! به دلیل غیر قابل پیش بینی بودن آب و هوا در فصل بهار همیشه یک سوییشرت یا بارانی سبک همراه خود داشته باشید. استایل های اسپرت مانند پوشیدن کت جین با بلوز مخمل و کتانی سفید، ترکیب بسیار جذاب و زیبایی ایجاد می‌کند.

استایل مناسب فصل تابستان

در این فصل غالبا فعالیت‌ها در مدارس و دانشگاه ها محدود می شود، ولی در صورت برداشتن ترم تابستانی بهتر است از ترکیب رنگ های روشن در استایل خود استفاده کنید تا اثر گرمای هوا تا حد امکان کاهش یابد. پوشیدن عینک آفتابی و بند عینک های رنگین و دست باف به جذابیت شما می افزاید. فراموش نکنید جنس لباس های شما باید از الیاف طبیعی و نخی باشد تا در آن ها احساس راحتی کنید. مانتوهای نخی و گشاد بهترین گزینه هستند.

کلام آخر

حتما این ضرب المثل را شنیده اید که: "هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد." برای انتخاب استایل دانشجویی خود نیز بهتر است همین جمله را مد نظر قرار دهید. دانشگاه محل کسب علم و تحصیل است نه فشن شوی اختصاصی! در این محیط بهتر است شرط سادگی و پوشیدگی را در تمام طول سال رعایت کنید. اما باتوجه به شرایط آب و هوایی هر فصل در انتخاب جنس و ترکیب رنگی مورد نظر نیز دقت کنید تا جذاب ترین استایل دانشجویی در فصول مختلف داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051334*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس