اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010075609317491

آشنایی با عایق صوتی در ورودی آپارتمان

کد: 140010075609317491

https://bit.ly/3py45OT

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله توضیحاتی در مورد عایق صوتی و ضد صدا کردن یک درب و کاهش صدای درب آپارتمان و کاهش سرو صدا داده شده است

عایق صوتی درب آپارتمان
عایق صدا و لمسه کوبی درب آپارتمان

عایق کردن درب موجود ، جایگزین کردن درب موجود با یک درب آکوستیک، نصب درب دوم آکوستیک راهکارهایی است که در این مقاله در مورد آن بحث شده است.

عایق صوتی درب آپارتمان

در صورت اطمینان از ورود صدا از درب ها، با عایق کردن آنها می توان صدا را تا حد زیادی کاهش داد. پیشنهاد اولیه برای کاهش ورود صدا از درب ها عایق کردن درب موجود است. در صورت نامرغوب بودن جنس درب ورودی یا توخالی بودن آن می توان از یک درب عایق یا آکوستیک استفاده کرد. بنابراین ما سه راهکار برای کاهش ورود صدا از درب ها پیشنهاد می کنیم.

عایق کردن درب موجود ، جایگزین کردن درب موجود با یک درب آکوستیک، نصب درب دوم آکوستیک راهکارهایی است که در این مقاله در مورد آن بحث شده است.

گروه ونوس – مجری عایق صوتی،حرارتی و برودتی در منازل، مکان های اداری و صنعتیگروه ونوس با بهره گیری از روش ها و مصالح روز در اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی برای شما آرامش رابه ارمغان می آورد.عایق صوتی تخصص ماست.گروه ونوس

 عایق کاری درب موجود

در این روش درب موجود در صورت تایید از نظر مرغوبیت و جوابدهی، با استفاده از عایق پشم سنگ، نمد، ابر و متریال دیگر دیگر عایق می شود. برای داشتن جلوهای زیبا و مشخص نبودن عایق های کار شده روی درب، پس از عایق کاری یک لایه چرم مصنوعی یا طبیعی (بنا به انتخاب مشتری) روی درب کشیده می شود. در نهایت شکل رویه درب دارای ساختار لوزی شکل یا ساده خواهد بود. ساختار لوزی شکل ایجاد شده به منظور ایجاد شکست در امواج صوت برخوردی به درب است.

لمسه کوبی درب

در محل تقاطع لوزی ها برای پوشش مگنه ها و زیبایی کار از گل میخ یا دکمه های چرمی همرنگ با رنگ چرم استفاده می‌شود که به این عمل در اصطلاح لمسه کوبی می گویند.

پس از لمسه کوبی درب توسط کارشناسان و نصب و ریگلاژ درب توسط استاد کارماهر هماهنگی درب و چارچوب  در کاهش صدا بسیار موثر است.

در لمسه کوبی باید توجه داشته باشیم که جنس و مرغوبیت درب به قدر کافی ارزش هزینه کردن را داشته باشد زیرا در برخی از موارد جنس درب به قدری ضعیف و نا مرغوب است که حتی پس از لمسه کوبی و نصب عایق تاثیر چندانی را در کاهش صدا حس نمی کنیم. برای این منظور حتما باید درب توسط کارشناس ارزیابی شود.

ارتباط با ما – گروه ونوس – اجرای انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتیگروه ونوس | ارتباط با ما | مشاوره و راهنمای تخصصی در زمینه انواع عایق های صوتی، حرارتی و برودتی| با ما در ارتباط باشید| صفحه ارتباط با ما گروه ونوسگروه ونوس

 ساخت درب آکوستیک

این نوع از درب ها برای مکان هایی که سر وصدای بیشتری دارند ساخته می شوند. هدف از ساخت یک درب آکوستیک کاهش صدای بیشتر است. قبل از ساخت درب آکوستیک کارشناس عایق صدا باید عوامل دیگری را که در انتقال صدا نقش دارند را بررسی و مورد ارزیابی قرار دهد. گاهی اوقات مشکل انتقال صدا از درب نیست و این امر مربوط به انتقال صدا از دیوار یا کانال های انتقال هوا است که باید عایق شوند.

روش های عایق صدای دیوار | پرسپتعایق صدا دیوارها عایق در دیوار با پوشش عایق پشم سنگ یک ماده عایق صوتی عالی است. مگر اینکه یک ساختمان یا یک اتاق در یک ساختمان به طور خاص براپرسپت

معمولا در ساخت درب های آپارتمان اصول عایق صدا به سبب استفاده از مصالح سبک و بی کیفیت هرگز رعایت نمی شود و این عمده ترین دلیل انتقال صدا از درب آپارتمان است. امروزه بیشترین تعداد تماس ها مربوط به درب های ضد سرقت است. توجه داشته باشید درب های ضد سرقت به هیچ وجه عایق صدا نیستند و شما باید در خرید این درب ها مسئله انتقال صدا را در نظر بگیرید. 

ساختار این درب ها به واسطه چارچوب توخالی و استفاده از ورق فلزی به گونه ای است که نه تنها صدا را کاهش نمی دهند بلکه خود باعث ایجاد ارتعاش و تولید صداهای بیشتر خواهند شد. 

اهمیت درزبندی برای درب های عایق صدا | پرسپتاهمیت درزبندی برای درب های عایق صدا هنگامی که یک اتاق را عایق صدا می کنید، باید تمام جنبه های یک اتاق که می تواند بر انتقال صدا تأثیر بگذارد را در نظر بگیرید. اپرسپت

در ساخت درب های آکوستیک از مواد و مصالح زیر استفاده می شود:

کلاف چارچوب از جنس چوب روسی (در صورت موجود نبودن چارچوب)

دولایه ام دی اف 8 میلی متر در طرفین درب (ام دی اف تاثیر بالای در جذب صدا دارد)

عایق پشم سنگ ۵ سانتی متر با دانسیته ۸۰ (این لایه ها نقش اصلی در کاهش صدا دارند)

دو لایه عایق پشم سنگ دو اینچ دانسیته ۳۰ در طرفین درب (این لایه به عنوان لایه تخلیل کننده صدا استفاده می شود)

دو لایه ابر ۳۰ کیلو گرم یک سانتی متری در طرفین (این لایه ها تاثیر کمی در کاهش صدا دارند و تنها به دلیل زیبایی استفاده می شوند)

یک لایه چرم مصنوعی یا طبیعی (چرم های بسیار زیبا و مرغوب جلوه ای زیبا به کار می بخشد)

درب آکوستیک

درب عایق صدا

3- نصب درب دوم

در بعضی از آپارتمان ها به علت وجود یک راهرو در پشت درب ورودی این امکان وجود دارد که شما بتوانید یک درب آکوستیک به همراه چارچوب (چوبی یا فلزی) در این محل نصب کنید. انجام این کار در صورت امکان یکی از موثر ترین راه‌های موجود برای رهایی از سر و صدای انتقالی از بیرون به داخل آپارتمان است. 

از جمله مزایای انجام این کار کاهش صدای بیشتر و سرعت انجام آن است و همچنین دیگری نیازی به دستکاری در ترکیب درب اصلی ساختمان نیست زیرا در برخی از آپارتمان ها این امکان وجود ندارد تا شما بتوانید درب اصلی را عایق صدا کنید.

درب آکوستیک

عایق درب آپارتمانعایق صدای دربعایق صداعایق صوتعایقکاری

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه عایق ونوس

گروه ونوس فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۸۸ آغاز کرد. فعالیت اصلی این گروه در زمینه ی طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی و خدمات عایق های صوتی می باشد. گروه ونوس شامل دو کادر مجرب و مجزا شامل طراحان متخصص و مجریان با تجربه در زمینه عایق های صوتی، حرارتی و برودتی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی می باشد. گروه طراحی و کارشناسی گروه طراحی شامل طراحان حرفه ای و آشنا با به روز ترین طراحی های مدرن دنیا و حرفه ای ترین نرم افزار های طراحی می باشد. خوشبختانه وجود این افراد در گروه تا حد زیادی باعث راهنمایی مشتریان و کمک در تصمیم گیری نهایی آنها شده است. گروه اجرایی و عملیاتی گروه اجرایی نیز از افراد با تجربه و آموزش دیده ای تشکیل شده است. هر کدام از افراد در حیطه شغلی خود به صورت کاملا حرفه ای مشغول فعالیت می باشند. خبره بودن کادر اجرایی موجب سهولت در تصمیم گیری مشتریان و از همه مهم تر صرفه جویی در هزینه های نهایی می گردد. این ویژگی در نهایت رضایت مشتریان محترم را در پی دارد. در گروه ونوس فعالیت افراد با تجربه در کنار هم موجب می شود که علاوه بر زیبایی شناختی طرح ها امکان سنجی طرح ها نیز مورد بررسی قرار گیرد. ونوس سعی دارد تا طرح مورد نظر در حد یک ایده باقی نماند و به مرحله اجرا برسد. این گروه تا کنون توانسته است تمامی پروژه های خود را با موفقیت و از همه مهم تر رضایت کامل مشتریان به پایان برساند. امید است زین پس نیز بتواند به یاری پروردگار و حمایت شما مشتریان محترم مسیر تعالی خود را با موفقیت طی کند.

اطلاعات تماس
  • 021332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید