اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010155622314495

درآمد فن پیج؛ چهار نکته که باید بدانید

کد: 140010155622314495

https://bit.ly/3HKIvgj

، تبریز , (اخبار رسمی): فاکتورهای بسیاری شخصیت یک انسان را تعیین می‌کنند که یکی از آن‌ها علایق شخصی اوست. با گسترش فضای مجازی، این علایق شکل جدیدی گرفته‌اند و می‌توان نمود بارز آن را در فن پیج‌ها دید. در این مقاله قصد داریم موضوع درآمد فن پیج را به صورت دقیق بررسی کنیم.

درآمد فن پیج؛ 4 نکته که باید بدانید
درآمد از فن پیج در اینستاگرام یک روش جدید و در حال رشد است.

مفهوم فن پیج

فن پیج یا همان پیج طرفداری، همان طور که از اسمش پیداست، پیجی است که برای نشان دادن علاقه و حمایت از یک سلبریتی ساخته شده است. برخی از فن پیج‌ها به دلیل علاقه‌ی شدید ادمین خود به یک هنرمند یا یک فرد مشهور ساخته می‌شوند، در حالی که برخی از آن‌ها صرفا جنبه‌ی تبلیغاتی و بازاریابی دارند.

علت محبوبیت فن پیج‌ها

شاید اگر افرادی مانند کیانو ریوز، اما استون یا اسکارلت جوهانسون فن پیج اینستاگرامی داشته باشند، برای بسیاری از افراد منطقی باشد. این افراد در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارند و البته در اینستاگرام فعالیتی ندارند. شاید پر کردن جای خالی آن‌ها در این محیط توسط طرفدارانشان منطقی به نظر برسد.

اما در بسیاری از موارد سلبریتی‌ها در اینستاگرام فعالیت دارند. با این وجود فن پیج‌های آن‌ها کماکان محبوبیت خود را دارند. از دلایل این موضوع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انتشار عکس‌های پاپاراتزی‌ها
    سلبریتی‌ها هر چقدر هم اجتماعی باشند، هنوز هم نیاز به حریم خصوصی دارند. برخی از طرفداران دوست دارند از این قسمت زندگی فرد مورد علاقه‌ی خود هم با خبر باشند، به همین جهت فن پیج‌ها با پوشش دادن این قسمت از زندگی افراد، مخاطبان خاص خود را جذب می‌کنند.
  2. پوشش دادن شایعات
    افراد مشهور به شایعات خود دامن نمی‌زنند. برخی از اخبار به بیرون درز کرده (مانند بازی کردن اندرو گارفیلد در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست") هم به دلایل تجاری و بندهای قرارداد توسط سلبریتی‌ها رد می‌شود.
    فن پیج‌ها به بررسی این موارد می‌پردازند و حواشی این افراد را کاملا پوشش می‌دهند.
  3. نکات جالب
    برخی موارد کمتر دیده شده می‌تواند برای مخاطبان جالب باشند. فن پیج‌ها معمولا به نشان دادن این موارد می‌پردازند. این موارد برای هر کسی جذاب است و چه بسا فن پیج‌ها با اشاره به این موارد باعث بالا رفتن محبوبیت سلبریتی مورد علاقه‌ی خود می‌شوند.

البته فن پیج فقط برای افراد ساخته نمی‌شود. مکتب‌های فکری و حیوانات خانگی و تیم‌های فوتبال زمینه‌های دیگری هستند که بسیاری از مردم به آن‌ها علاقمند هستند و می‌توانند موضوع خوبی برای فعالیت فن پیج باشند.

مزیت‌های فن پیج برای کسب درآمد

کسب درآمد از اینستاگرام راه‌های متنوعی دارد اما فن پیج‌ها یکی از بهترین بسترها برای این کار هستند. فن پیج‌ ها به سبب زمینه‌ی خاص خود مخاطبان زیادی دارند. کمتر پیجی را می‌توان نام برد که با وجود حجم زیاد فالوور، تعامل بالایی هم داشته باشد و میانگین تعامل آن بالاتر از میانگین کلی پیج‌ها باشد.

این 2 ویژگی باعث شده تا فن پیج ها به یکی از درآمدزا ترین زمینه‌ها در ایران تبدیل شوند. سادگی نسبی در تولید محتوا و در دسترس بودن محتوای دست اول، باعث می‌شود تا مهارت و خلاقیت ادمین تنها فاکتور کلیدی در رقم زدن تفاوت‌ها باشد.

تعداد بالای مخاطب، آشنایی به علایق فالوورها و در دسترس بودن منابع باعث سودده بودن این پیج هاست؛ به طوری که حتی کسانی که کوچک‌ترین سر رشته‌ای از بازاریابی ندارند، می‌توانند از این پیج‌ها سود کلانی کسب کنند.

روش‌های درآمد فن پیج

وقتی صحبت از درآمد از اینستاگرام به میان می‌آید، افکار بیشتر مردم به سمت یک پروسه‌ی طولانی و معمولا فرسایشی متمایل می‌شود. نیاز به آشنایی با نیازهای مخاطب و تامین آن، برندسازی و ثبات در این زمینه چند مورد از مشکلاتی است که باعث شکست کسب و کارهای اینستاگرامی می‌شود؛ مشکلاتی که در فن پیج ها معنایی ندارند.

امکان درآمدزایی از فن پیج‌ها از چند طریق وجود دارد:

1. تبلیغات

تبلیغات یکی از قدیمی‌ترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام است که محبوبیت خاصی بین ادمین‌های ایرانی دارد. انعطاف پذیری این روش می‌تواند هر کسی را مجاب کند که تلاش خود را برای کسب درآمد از این راه امتحان کند.

نکته‌ای که باید در تبلیغات یک فن پیج رعایت شود، نزدیک کردن محتوای تبلیغاتی به محتوای پیج است. محتوای بی ربط می‌تواند باعث ریزش فالوور و کم شدن تعامل کاربران با پیج شود.

درآمد فن پیج از این روش می‌تواند از 1 تا 5 میلیون در ماه برسد. رقم‌های بالاتر از این بازه هم قابل دسترسی است؛ اما معمولا به علت بالا رفتن تعداد محتوای نامرتبط باعث ریزش پیج و کم شدن درآمد در ماه‌های بعد می‌شود.

با وجود این که تعداد کسانی که از تبلیغات کسب درآمد می‌کنند زیاد است، اما آمار نشان می‌دهد که روش‌های دیگر کسب درآمد در فن پیج ها معمولا سود بیشتری عاید ادمین می‌کنند.

2. همکاری در فروش

گاهی برخی از سلبریتی‌ها برای برخی از برندها تبلیغاتی انجام می‌دهند یا از محصولات آن استفاده می‌کنند. فن پیج‌های این سلبریتی‌ها می‌توانند در مورد این محصولات تولید محتوا کنند و به صورت نامحسوس اقدام به فروش آن‌ها کنند.

فن پیج‌هایی که در این زمینه سابقه‌ی فروش دارند، معمولا با فروشگاه‌های اینترنتی قرارداد می‌بندند و درصدی از فروش هر محصول را کسب می‌کنند.

درآمد این روش بسته به قدرت پیج و پر کار بودن سلبریتی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در حالت متوسط می‌توان رنج بین 2 تا 10 میلیون را برای روش همکاری در فروش در نظر گرفت.

3. فروش محصول

آگاهی از علاقمندی مخاطبان یک برتری بسیار کلیدی در بازاریابی است. در فن پیج این علاقه کاملا آشکار است. بازاریابی محصول در این روش کاملا بستگی به خلاقیت ادمین دارد. فروش ماگ، تیشرت یا کاور گوشی با طرح خاص می‌تواند برای هر پیجی سود سرشاری داشته باشد.

این روش درآمد فن پیج می‌تواند مانند یک شمشیر دو لبه عمل کند. با وجود این که این روش می‌تواند جرقه‌ی شروع یک کسب و کار قدرتمند باشد، قدرت نابودی پیج را هم دارد. ریزش پیج از این نظر یک اتفاق خطرناک محسوب می‌شود که باعث بدبین شدن الگوریتم اینستاگرام در مورد پیج می‌شود.

درآمد فن پیج از فروش محصول می‌تواند به بالای 10 میلیون هم برسد.

4. برندسازی

مشخصات فن پیج آن را به یک منبع با ارزش با مخاطبان علاقمند تبدیل می‌کند. برخی بیزینس‌های کوچک و متوسط از این پیج‌ها برای تبلیغ پیج خود استفاده می‌کنند. از نظر روانشناسی هم اگر به فردی علاقه داشته باشیم، توصیه‌های او را راحت‌تر قبول می‌کنیم.

کسب و کارهای نوپا با راه انداختن یک فن پیج برای یک سلبریتی و تبلیغ کردن پیج اصلی خود در استوری فن پیج، آگاهی از برند خود را بالا می‌برند و بعد از رسیدن به مقدار مدنظر خود، فن پیج را به قیمت بالایی به فروش می‌رسانند.

سود حاصل از فروش این فن پیج از 3 میلیون تا بالای 10 میلیون هم می‌رسد؛ در حالی که پیج اصلی فرد را هم به موفقیت رسانده است.

جمع بندی

کسب درآمد از اینستاگرام یک روش محبوب بین جوانان است. ترکیب بازاریابی و علایق جوانان، به مرور باعث به وجود آمدن سبکی از این درآمد به نام فن پیج مارکتینگ شده است. درآمد فن پیج هم می‌تواند بسته به روش فعالیت متفاوت باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار