اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011245704814495

راه های عملی برای افزایش بازدید استوری در سال 2022

کد: 140011245704814495

https://bit.ly/3JtngAO

، تبریز , (اخبار رسمی): استوری‌های اینستاگرامی چون معمولاً بازدیدهای بیشتری نسبت به پست‌ها دریافت می‌کنند، از پتانسیل بالایی برای جذب فالوور و حتی بازاریابی برخوردارند. به همین دلیل ادمین‌های اینستاگرامی استوری را به عنوان فرصت مناسبی می‌شناسند که می‌تواند آن‌ها را به اهداف پیجشان برساند.

راه های عملی برای افزایش بازدید استوری در سال 2022
بهترین روش های بازدید استوری اینستاگرام به کاربران کمک میکند راحت تر در اینستاگرام رشد کنند.

اگر پیجی نتواند از ظرفیت بالای جذب مخاطب استوری استفاده کند، قطعاً یک فرصت طلایی را از دست داده است. یکی از مشکلاتی که برخی پیج‌ها در این زمینه با آن مواجهند، کم بودن تعداد بازدیدکنندگان استوری‌هایشان است. برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم!

روش‌های افزایش بازدید استوری اینستاگرام

برای افزایش سین استوری باید عموماً دو راهکار کلی وجود دارد. یا باید فالوورهای فعلی را به مشاهده استوری‌ها ترغیب کنید یا بازدیدکنندگان جدید را از سایر منابع به سمت استوری پیجتان هدایت کنید. تقریباً تمامی روش‌هایی که معرفی می‌کنیم، در یکی از این دو دسته جای می‌گیرند:

1. حذف فالوورهای فیک

می‌دانید که فالوورهای فیک اینستاگرامی در هر پیجی باشند، صرفاً جنبه ویترینی دارند و هیچ تعاملی در پیج انجام نمی‌دهند. پس نباید از آن‌ها انتظار بازدید از استوری داشته باشید.

علاوه بر عدم تعامل، مشکل دیگری که فالوورهای فیک برای شما ایجاد می‌کنند، این است که اینستاگرام متوجه حضور آن‌ها در پیجتان می‌شود و شما را با جریمه مواجه می‌کند. جریمه پیجتان به این صورت خواهد بود که استوری شما حتی برای برخی کاربران واقعی هم نمایش داده نخواهد شد، یا حداقل در اولویت‌های آخر نمایش داده خواهد شد. پس بهتر است هرچه زودتر با روش‌های حذف فالوور فیک آشنا شوید و آن‌ها را از پیج خود بیرون کنید.

2. انتشار استوری در زمان مناسب

فرض کنید می‌خواهید خودروی خود را بفروشید. می‌توانید ساعت 3 نصف شب در خیابان برای آن مشتری پیدا کنید؟ قطعاً نه!
پس اگر استوری خود را در زمان نامناسب استوری کنید، نباید انتظار داشته باشید که بازدید خوبی دریافت کند؛ چون مثل اینستاگرام در این ساعات دقیقا مثل یک خیابان خلوت است و کاربران زیادی آنلاین نیستند.

برای افزایش بازدید استوری در اینستاگرام باید بفهمید فالوورهای پیجتان در کدام ساعات بیشتر آنلاین هستند تا استوری‌های خود را در همین زمان‌ها انتشار دهید. در این صورت بازدید استوری‌هایتان به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. ساعت مناسب گذاشتن استوری برای کاربران ایرانی معمولا بین ساعت 8 تا 10 شب می‌باشد.

3. تولید محتوای قابل اشتراک گذاری

اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که کاربران برای به اشتراک گذاری آن از خود علاقه نشان دهند، بازدید استوری‌هایتان تا حد چشمگیری افزایش خواهد یافت. در این صورت بازدیدکنندگان جدیدی استوری‌های پیج را خواهند دید. همچنین احتمال دارد این بازدیدکنندگان به فالوورهای دائمی پیجتان تبدیل شوند؛ به این ترتیب شاهد افزایش بازدید استوری‌های پیجتان به صورت مداوم و در بلندمدت هم خواهید بود.

4. تبلیغات در اینستاگرام

یکی از روش‌های افزایش بازدید استوری اینستاگرام، تبلیغات می‌باشد. در این روش بازدیدکننده‌های جدیدی را از سایر پیج‌ها و حتی از خارج از محیط اینستاگرام به سمت پیجتان هدایت می‌کنید. این تبلیغات می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند و با پرداخت هزینه یا به صورت تبادلی انجام شوند.

بهترین گزینه برای افزایش بازدید استوری انجام تبلیغات به صورت شات تبادلی است. به این صورت که شما در استوری خود یک پیج هم زمینه را تگ می‌کنید و همان پیج هم این کار را به صورت متقابل انجام می‌دهد. این نوع تبلیغات بدون صرف هزینه انجام می‌پذیرد و چون بین پیج‌های هم‌زمینه صورت می‌گیرد، از هدفمندی بسیار بالایی برخوردار است.

5. انتشار محتوای ترند

کاربران فضای مجازی همیشه به دنبال مطالب داغ و بروزی هستند که همه درباره آن حرف می‌زنند. اگر بتوانید تولید محتوای استوری پیجتان را در این مسیر قرار دهید، مطمئناً فالوورهایتان با کنجکاوی بیشتری استوری‌هایتان را دنبال خواهند کرد و بازدید آن‌ها افزایش خواهد یافت.

یادتان باشد که تولید محتوا درباره مسائل روز جامعه باید همسو با موضوع فعالیت پیجتان باشد. انحراف از موضوع اصلی فعالیت پیج می‌تواند ضربه بزرگی به پیشرفت پیجتان بزند. چون از نظر الگوریتم اینستا زمینه فعالیت پیجتان برای مدتی تغییر خواهد یافت.

6. تعامل با مخاطبان پیج

از دیگر روش‌های موثر در افزایش سین استوری میتوان به برقراری تعامل با فالوورها و دیگر مخاطبان پیج اشاره کرد. علاوه بر این که ارتباط با مخاطبان پیج باعث جلب اعتماد آن‌ها می‌شود، الگوریتم اینستاگرام هم متوجه این تعاملات بین شما و کاربران خواهد شد. این موضوع باعث می‌شود استوری‌های شما در اولویت‌های بالاتری برای کاربران نمایش داده شود و احتمال بازدید از آن‌ها بیشتر شود.

7. جذب بازدیدکننده از پست‌ها

یکی دیگر از روش‌هایی که برای بالا بردن بازدید استوری کاربرد دارد، این است که قسمتی از محتوای پست‌ها را به استوری پیجتان انتقال دهید. اما باید در این مورد اعتدال را رعایت کنید! برای درک بهتر این موضوع بهتر است با یک مثال ادامه دهیم:

فرض کنید یک پیج فروشگاهی با موضوع فروش موبایل دارید. در پستی که قرار است یک گوشی موبایل را معرفی کنید و کد تخفیفی را برای آن در نظر بگیرید، میتوانید مشخصات محصول را در پست و ویدیوهای آنباکسینگ را در استوری اینستاگرام قرار دهید. حتما در یک اسلاید جداگانه و در کپشن ذکر کنید که برای مشاهده ویدیوهای مربوط به آن، استوری پیج را مشاهده کنند.

به یاد داشته باشید زمانی از این ترفند بازخورد و نتیجه خوبی دریافت خواهید کرد که زیاده‌روی نکنید! حتماً اطلاعات ضروری را در پست معرفی ذکر کنید و فقط مواردی را برای استوری نگه دارید که اطلاع از آن‌ها برای کاربران مزیت محسوب می‌شود و یا جذابیت آن فوق العاده بالاست، نه مطالب کاملاً ضروری!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]