اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012065730717485

تبلیغ در گوگل و مزایای آن

کد: 140012065730717485

https://bit.ly/3InXFcn

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات گوگل ادز یک نوع روش مدرن بازاریابی اینترنتی است که امروزه به عنوان مؤثرترین و بروزترین روش تبلیغاتی محسوب می‌شود و بسیار پرکاربرد و پرطرف‌دار در بین صاحبان کسب‌ وکار و تولیدات مختلف است.

تبلیغ در گوگل و مزایای آن
تبلیغات گوگل

شرکت تبلیغاتی فامین ادز یکی از معتبرترین آژانس های تبلیغاتی در این زمینه است که با مناسب‌ ترین هزینه ‌ها تمامی امور مربوط به تبلیغات موردنظر شما عزیزان را کاملاً حرفه‌ای و کارآمد انجام می‌دهند.

تبلیغات گوگل ادز یک نوع روش مدرن بازاریابی اینترنتی است که امروزه به عنوان مؤثرترین و بروزترین روش تبلیغاتی محسوب می‌شود و بسیار پرکاربرد و پرطرف‌دار در بین صاحبان کسب‌ وکار و تولیدات مختلف است.

امروزه با گسترش دنیای اینترنت و جایگاه ویژه آن در زندگی روزمره مردم در سراسر دنیا سایر روش‌های تبلیغاتی آفلاین مثل تبلیغات در تلویزیون و رادیو، روزنامه و مجلات، چاپ و پخش تراکت، نصب بیلبورد و ... برکنار شده و این روش تبلیغاتی مدرن جایگزین این روش‌ های تبلیغاتی شده‌است.

در واقع تبلیغات گوگل به ‌عنوان سریع ‌ترین روش تبلیغاتی شناخته شده ‌است. با شروع این روش تبلیغاتی مدرن کمپین تبلیغاتی شما در کمتر از دو ساعت آغاز می ‌شود و نام برند و نوع محصولات و خدمات شما عزیزان به‌سرعت به کل دنیا شناسانده می‌شود.

به این صورت که شما عزیزان که صاحب برند، کسب ‌و کار و یا ارائه هر خدماتی هستید با پرداخت هزینه مشخصی به شرکت گوگل تبلیغات خود را به افراد متخصص در این زمینه می‌سپارید تا تبلیغات، نام سایت و برند شما به‌سرعت در صفحه اول جستجوی گوگل قرار بگیرد و در کمترین زمان ممکن به تمام مردم در سرتاسر دنیا شناسانده شود.

این روش تبلیغاتی نوین روش تبلیغاتی توصیه‌ شده به افرادیست که می‌ خواهند به‌سرعت به نتایج دلخواه و مطلوب برسند.

جهت مطالعه راهنمای جامع تبلیغات گوگل اینجا را کلیک کنید.

تعرفه شارژ اکانت گوگل ادز

شما عزیزان به ۲ روش می‌توانید ارز مورد نیاز تبلیغات خود و قابل قبول گوگل را تامین کنید.

اگر بخواهید شارژ اکانت گوگل ادز یا google ads account payment را خودتان انجام دهید باید یک حساب بانکی معتبر در یکی از کشورهای خارجی داشته باشید.

که این روش به‌ هیچ ‌عنوان توصیه نمی‌شود و روش قابل ‌اطمینانی برای پرداخت‌ های شما نمی‌ باشد. زیرا همان‌طور که گفته شد، گوگل حساسیت زیادی از بابت پرداخت‌ ها دارد. بانک‌ های خارجی با توجه به ملیت شما و تحریم های گوگل علیه ایران حسابتان را مسدود خواهند کرد درنتیجه این روش روش پرریسک و غیرقابل اطمینان است.

در روش دوم شما عزیزان می‌توانید پرداخت ‌های خود را به آژانس‌های تبلیغاتی معتبر بسپارید. امروزه شرکت‌ های تبلیغاتی بسیاری در کشورمان فعالیت دارند که بسیار معتبر و همکار شرکت گوگل محسوب می‌ شوند. به این صورت که تعرفه تبلیغات گوگل مبلغی است که توسط شرکت گوگل از شما دریافت می شود تا آن‌ها را تبدیل به ارز قابل‌ قبول برای کمپانی گوگل کند. همچون لیر ترکیه، درهم امارات و دلار آمریکا. در نتیجه شما می ‌توانید کاملاً مطمئن باشید که هیچ مشکلی برای حسابتان به وجود نخواهد آمد و کاملاً آسوده‌خاطر از بابت پرداخت‌های خود باشید.

شرکت تبلیغاتی فامین ادز با کمترین تعرفه و مناسب‌ترین هزینه ‌ها این کار را برای شما عزیزان انجام می‌دهد.

 هزینه تبلیغات گوگل

به‌ازای هر کلیک که بر روی لینک ‌های تبلیغاتی انجام می ‌شود شما عزیزان باید مبلغ مشخصی را به شرکت گوگل بپردازید.

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز بسیار مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است.

مزایای گوگل ادز

از جمله برترین مزایای این روش تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن با گوگل ادز همیشه در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل باشید تبلیغات گوگل در هر لحظه و هر نقطه ‌ای از دنیا نام سایت و تبلیغات شما را در معرض دید کاربران بی‌شماری قرار خواهد داد با توجه به تعداد کاربران بی‌شماری که شبانه‌روز با دنیای اینترنت سروکار دارند تعداد مشتریان شما نیز افزایش خواهد یافت نتایج در گوگل ادز قابل‌ اندازه‌گیری هستند. به این صورت که شما با مشاهده تعداد کلیک‌هایی که بر روی لینک‌های تبلیغاتی می شود می‌توانید نتایج به دست آمده را مشاهده کنید

پس اگر به‌دنبال یک روش تبلیغاتی موثر و ایجاد تغییر و تحول در کسب ‌وکار خود و کسب سود بیشتر هستید تنها کافیست با شماره تلفن ‌های ما تماس گرفته و جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمایی‌های لازم را از مشاوران ما دریافت نمایید.

شرکت تبلیغاتی فامین ادز یکی از معتبرترین آژانس های تبلیغاتی در این زمینه است که با مناسب‌ ترین هزینه ‌ها تمامی امور مربوط به تبلیغات موردنظر شما عزیزان را کاملاً حرفه‌ای و کارآمد انجام می‌دهند.

 فامین ادز و مجموعه متخصص و کاربلد خود برای ارائه بهترین و مؤثرترین خدمات در خدمت شما عزیزان می ‌باشد.

 

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فبتاک

شرکت فبتاک به عنوان برترین شرکت ارائه دهنده انواع دستگاه چاپ پارچه، دستگاه چاپ سابلیمیشن، کلندر سابلیمیشن، پرینتر سابلیمشن، کاغذ سابلیمیشن و مرکب سابلیمیشن آماده ارائه به روزترین تکنولوژی های روز در دنیا به شما صنعتگران گرامی است.

اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی