اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110116902117485
در دسترس نیست

مهمترین نکات در خرید دستگاه چاپ پارچه

کد: 140110116902117485

، تهران , (اخبار رسمی): چاپ سابلیمیشن یکی از مدرن ترین انواع روش های چاپ است که در آن از تکنولوژی تصعید و یا تبدیل مستقیم گاز به جامد بر گرفته می شود.

مهمترین نکات در خرید دستگاه چاپ پارچه
دستگاه چاپ پارچه

شما عزیزان می توانید جهت تهیه انواع پرینتر سابلیمیشن، دستگاه پرس حرارتی،دستگاه کلندر،مرکب سابلیمیشن و کاغذ سابلیمیشن با کارشناسان بخش فروش فبتاک تماس بگیرید.

چاپ سابلیمیشن یکی از مدرن ترین انواع روش های چاپ است که در آن از تکنولوژی تصعید و یا تبدیل مستقیم گاز به جامد بر گرفته می شود. در تکنولوژی چاپ سابلیمیشن مرکب به صورت بخار درامده و سپس بدون گذر از فاز مایع وارد فاز جامد شده و بر روی سطح مورد نظر نقش می بندد.

تجهیزات و دستگاه های مخصوصی جهت انجام فرآیند سابلیمیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد که از مهمترین آن ها می توان به پرینتر سابلیمیشن، دستگاه پرس حرارتی، دستگاه کلندر سابلیمیشن و تجهیزاتی همچون کاغذ سابلیمیشن و مرکب سابلیمیشن اشاره کرد.

در ادامه با معرفی تمامی این تجهیزات و ملزومات همراه ما باشید.

پرینتر سابلیمیشن

که تحت عنوان دستگاه چاپ پارچه نیز شناخته شده است طرحی که قصد انتقال آن بر روی سطح مورد نظر را دارید ابتدائاً بر روی کاغذ سابلیمیشن چاپ می کند. انواع مختلفی از پرینتر های سابلیمیشن در بازار موجود هستند که از مهمترین آنها می توان به پرینتر سابلیمیشن آسترو و پرینتر سابلیمیشن پریما اشاره کرد. نامبرده از برترین و مدرن ترین انواع دستگاههای چاپ پارچه در کشور می باشد که توسط گروه صنعتی فبتاک ارائه می شوند.

بعد از اینکه طرح توسط پرینتر سابلیمیشن بر روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن پیاده سازی شد نیاز است که این طرح از روی کاغذ به مدیا مدنظر منتقل شود. بسته به نوع مدیای مورد نظر در انتقال طرح لازم است از دستگاه پرس حرارتی و یا دستگاه کلندر استفاده شود.

دستگاه پرس حرارتی

دستگاه های پرس حرارتی جهت انتقال طرح شده از کاغذ سابلیمیشن بر روی متریالی که حالت قطع دارند همچون بچه های روسری تی شرت کوسن دبیر کاربرد دارد. این دستگاه دارای صفحه تختی است که لازم است مدیای مورد نظر به همراه کاغذ صابونی شنی که طرح بر روی آن چاپ شده است داخل آن قرار بگیرد بعد از آن دو قسمت دستگاه بر روی هم قرار داده شده و تحت فشار و حررات مشخصی طرح مورد نظر از کاغذ به پارچه منتقل می شود. بعد از انجام انتقال دستگاه باز شده و کاغذ از روی مدیا جدا میشود.

کلندر سابلیمیشن

کلندر سابلیمیشن دستگاهی است که جهت انتقال طرح چاپ شده بر روی کاغذ سابلیمیشن به متریال رولینگ همچون طاق های پارچه پرده و غیره استفاده می شود. این دستگاه دارای غلطی است که در یک سوی آن کاغذ سابلیمیشن و در سوی دیگر مدیا مورد نظر قرار داده می شود این غلتک تحت فشار حرارت و دمای مشخصی طرح مورد نظر را از کاغذ به پارچه منتقل می کند.

به عبارت دیگر می توان گفت که اگر قصد انجام چاپ بر روی متریال قطعه قطعه را دارید باید از دستگاه پرس حرارتی و اگر قصد انجام چاپ بر روی متریال بزرگ همچون طاقه های پارچه و یا پرده را دارید باید از کلندر سابلیمیشن استفاده کنید.

کاغذ سابلیمیشن

کاغذ سابلیمیشن کاغذ مخصوصی است که یک روی آن توسط پوششی تحت عنوان کوتینگ آغشته می شود تا بتواند طرحی که بر روی آن چاپ می شود را بدون درد روی خود نگاه دارد تا آن را به ملی مورد نظر منتقل کند. کاغذهای سابلیمیشن در ابعاد مختلفی در بازار موجود هستند این امکان وجود دارد که کاغذ سابلیمیشن را به صورت رولی تهیه کرد و در ابعاد و اندازه های مد نظر خود برش بزنید.

مرکب سابلیمیشن

مرکب های مورد استفاده در چاپ سابلیمیشن مرکب های مخصوصی هستند که این قابلیت را دارند که با عبور از فاز مایع از حالت گاز به حالت جامد تبدیل شوند.

صحبت پایانی

گروه صنعتی فبتاک مجموعه کامل جهت ارائه هر آنچه در فرایند چاپ سابلیمیشن مورد استفاده قرار می گیرد می باشد. شما عزیزان می توانید جهت تهیه انواع پرینتر سابلیمیشن،دستگاه پرس حرارتی،دستگاه کلندر،مرکب سابلیمیشن و کاغذ سابلیمیشن با کارشناسان بخش فروش فبتاک تماس حاصل نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و دستگاه های چاپ پارچه فبتاک اینجا را کلیک کنید

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فبتاک

شرکت فبتاک به عنوان برترین شرکت ارائه دهنده انواع دستگاه چاپ پارچه، دستگاه چاپ سابلیمیشن، کلندر سابلیمیشن، پرینتر سابلیمشن، کاغذ سابلیمیشن و مرکب سابلیمیشن آماده ارائه به روزترین تکنولوژی های روز در دنیا به شما صنعتگران گرامی است.

اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید