اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107266775717485
در دسترس نیست

نکات مهم در خرید دستگاه چاپ پارچه

کد: 140107266775717485

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه سابلیمیشن یا دستگاه چاپ پارچه به دستگاهی گفته می‌شود که با دقت فراوان و سرعت بسیار بالا توسط اجزایی چون کاغذ سابلیمیشن، پرینتر مخصوص، مرکب سابلیمیشن و غیره عمل چاپ بر روی پارچه را توسط حرارت و پرس انجام می‌دهد.

نکات مهم در خرید دستگاه چاپ پارچه
دستگاه چاپ پارچه فبتاک

شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه چاپ روی پارچه و کاغذ سابلیمیشن فبتاک به وب سایت رسمی این مجموعه به نشانی اینترنتی https://fabtalkco.com/ مراجعه نمایید.

از زمان ‌های گذشته تاکنون روش‌ های متنوعی در چاپ روی پارچه وجود داشته‌است که یکی از نوین‌ترین روش‌ها، استفاده از دستگاه چاپ روی پارچه است. دستگاه چاپ روی پارچه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تغییرات بسیار زیادی کرده و در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی ساخته و تولید می‌شوند.

دستگاه سابلیمیشن یا دستگاه چاپ پارچه به دستگاهی گفته می‌شود که با دقت فراوان و سرعت بسیار بالا توسط اجزایی چون کاغذ سابلیمیشن، پرینتر مخصوص، جوهر سابلیمیشن و غیره عمل چاپ بر روی پارچه را توسط حرارت و پرس انجام می‌دهد. ازجمله پارچه‌های به‌ کار رفته جهت چاپ در این دستگاه می‌توان به ابریشم، پنبه، ابریشم مصنوعی، وینیل و پارچه‌های پشمی اشاره کرد.

کاربرد عمده دستگاه چاپ روی پارچه در امور تبلیغاتی و صنعتی پوشاک بوده و می‌توان توسط این دستگاه انواع تصاویر ساده و پیچیده و لوگو ها در ابعاد و رنگ‌های متنوع را چاپ نمود.

برای خرید دستگاه چاپ روی پارچه توجه به برخی اطلاعات اولیه در مورد دستگاه لازم است تا بتوانید بهترین دستگاه را متناسب با کار خود انتخاب کرده و خریداری نمایید.

مهم‌ترین نکات در خرید دستگاه سابلیمیشن

از مهم ترین نکاتی که پیش از خرید دستگاه های چاپ سابلیمیشن لازم است مورد توجه قرار گیرند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

توجه به سایز کار

یکی از نکاتی که در هنگام خرید دستگاه چاپ روی پارچه باید به آن توجه کنید، توجه به سایز کار است. به‌عنوان مثال افرادی که در صنعت پوشاک فعالیت داشته و قصد خرید دستگاه چاپ روی پارچه را دارند، گمان می‌کنند که هر دستگاه متناسب به ابعاد خاصی برای چاپ بر روی تی‌شرت است. ولی باید گفت که دستگاه پرس حرارتی برای تمامی سایزها در نظر گرفته‌ شده و لازم نیست که ابعاد چاپ خود را به سایز های کوچک، متوسط و بزرگ محدود نمایید.

توجه به فاکتور زمان

وجود فاکتور زمان در دستگاه چاپ روی پارچه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به‌عنوان مثال زمان مورد نیاز جهت چاپ روی تی‌شرت با زمان مورد نیاز برای چاپ بر روی قاب گوشی متفاوت بوده و زمان چاپ دستگاه‌ها باید قابل تنظیم باشد تا علاوه‌بر داشتن چاپی با کیفیت، متریال موردنظر نیز نسوزد. برخی از دستگاه‌های چاپ روی پارچه دارای تایمر دستی بوده و در این روش اپراتور باید حواس خود را جمع کرده و در زمان معین در حین چاپ دستگاه را متوقف کند. اما در دستگاه‌های چاپ روی پارچه پیشرفته، تایمر های دیجیتالی وجود دارد و با زمان دادن به آن‌ها در وقت معین شده دستگاه به‌طور خودکار از چاپ و حرارت دادن متوقف می‌شود.

خرید از شرکت معتبر

خرید دستگاه چاپ روی پارچه از یک برند معتبر و از یک شرکت شناخته‌شده بسیار حائز اهمیت است. قبل‌ از خرید حتما اطلاعاتی را راجع‌به دستگاه و برند آن در اینترنت جستجو کرده و اطلاعات کافی را در رابطه با شرکت تولیدی آن و کیفیت محصولات کسب کنید. یک شرکت معتبر باید دارای خدمات پس‌ از فروش بوده و علاوه‌بر ماندگاری و دوام بالای محصولات خود، گارانتی دستگاه را نیز به مشتریان خود ارائه دهد.

فراوانی قطعات در بازار

دستگاهی که خریداری می‌کنید باید دارای قطعات یدکی فراوانی در بازار باشد. از مهم‌ترین قطعات دستگاه چاپ روی پارچه می‌توان به مین برد و به بریج بورد اشاره کرد که به‌ وفور در بازار موجود می‌باشند.

نوع موتور

دستگاهی که انتخاب می‌نمایید بهتر است دارای موتور سروو باشد. زیرا موتورهای سروو صدای کمتری از خود تولید کرده و دارای مصرف برق کمتری نیز می‌باشند.

هد دستگاه

مهم‌ترین قطعه در دستگاه چاپ روی پارچه هد دستگاه است. سرعت و کیفیت چاپ ارتباط مستقیمی با تعداد و نوع هد دستگاه داشته و هر چه تعداد نازل‌های هد دستگاه بیشتر بوده و قطر ذرات جوهری که سر نازل‌ها بر روی متریال می‌پاشد کمتر باشد، چاپ کیفیت بالاتری داشته و سرعت چاپ نیز افزایش می‌یابد.

از دیگر نکات مهم در خرید دستگاه چاپ روی پارچه می‌توان به عرض دستگاه چاپ، نرم‌افزار چاپ و دارای شستشوی اتوماتیک آن اشاره کرد.

شرکت فبتاک پخش‌کننده و عرضه‌کننده انواع دستگاه چاپ روی پارچه بوده و تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت همراه با ضمانت کالا و خدمات پس‌از فروش به دست مشتریان می‌رساند. شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه چاپ روی پارچه و کاغذ سابلیمیشن فبتاک به وب سایت رسمی این مجموعه به نشانی اینترنتی https://fabtalkco.com/ مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فبتاک

شرکت فبتاک به عنوان برترین شرکت ارائه دهنده انواع دستگاه چاپ پارچه، دستگاه چاپ سابلیمیشن، کلندر سابلیمیشن، پرینتر سابلیمشن، کاغذ سابلیمیشن و مرکب سابلیمیشن آماده ارائه به روزترین تکنولوژی های روز در دنیا به شما صنعتگران گرامی است.

اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار