اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102105947814495

ربات اینستاگرام چیست؟

کد: 140102105947814495

https://bit.ly/3F7KGL4

، تبریز , (اخبار رسمی): ربات اینستاگرام یک برنامه‌ ساده و کم حجم است که می‌تواند با هزینه ای بسیار کم جایگزین ادمین های اینستاگرام شود

شاید شما هم تا به حال کلمه “ربات اینستاگرام” را شنیده باشید. اما می‌دانید ربات اینستاگرام دقیقاً چیست و چه کارهایی انجام می‌دهد؟ ربات‌های اینستاگرامی ابزارهایی هستند که به کاربران کمک می‌کنند پیجشان را راحت‌تر مدیریت کنند. این ابزارها چند سالی می‌شود که در ایران هم طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و مورد استفاده کاربران اینستاگرام قرار می‌گیرند.

پس از مدتی فعالیت در اینستاگرام حتی اگر قصد درآمدزایی هم نداشته باشید، به احتمال زیاد وسوسه شده‌اید که فالوورهای خود را افزایش دهید. یکی از روش‌های جذب بازدیدکننده و افزایش فالوور در اینستاگرام این است که توجه کاربران دیگر را به پیج خود جلب کنید. از معمول‌ترین روش‌های جذب بازدیدکننده به پیج که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند، میتوان به فالو و آنفالو کردن،لایک کردن پست‌ها، کامنت گذاشتن و … اشاره کرد.

شاید کارهای گفته شده در پاراگراف قبلی برای شما خسته کننده باشد و پس از مدتی که این کارها را انجام دادید، دیگر به صورت منظم پیگیر آن‌ها نباشید. از طرفی انجام این کارها به تعداد زیاد ممکن است باعث جریمه شدن از طرف اینستاگرام شود. اینجاست که ربات اینستاگرام به کمک شما می‌آید و این کارها را به عهده می‌گیرد. با داشتن ربات اینستاگرام دیگر لازم نیست این کارهای خسته‌کننده و تکراری را به صورت مداوم انجام دهید. همچنین دیگر نگران جریمه شدن از سمت اینستاگرام هم نخواهید بود.

امکانات ربات اینستاگرام

ربات‌های اینستاگرامی متعددی در سطح وب وجود دارند اما معمولاً همه‌ی آن‌ها امکانات مشابهی دارند. همانطور که گفته شد، امکانات بیشتر ربات‌های اینستاگرامی در جهت خودکارسازی فعالیت‌های تکراری است که کاربران برای جذب بازدیدکننده انجام می‌دهند. اما ربات‌هایی هم هستند که برخی امکانات منحصر بفردی دارند که سایر ربات‌های اینستاگرامی از آن‌ها بی بهره‌اند. در ادامه قابلیت‌های یک ربات اینستاگرام را معرفی می‌کنیم:

1. فالو و آنفالو خودکار

یکی از ابتدایی‌ترین روش‌ها برای جذب بازدیدکننده به سمت پیج اینستاگرام این است که پیج‌های مختلف را فالو کنید. این پیج‌ها وقتی متوجه فالو شدن توسط شما شوند، محتوای پیج شما را چک خواهند کرد و در صورت پسندیدن آن، فالوبک خواهند داد. پس از مدتی که این فرد به فالوور دائمی شما تبدیل شد، می‌توانید او را آنفالو کنید تا زیاد بودن تعداد فالووینگ‌های پیجتان به اعتبار پیج آسیبی نزند. شاید با خود بگویید این کارها به صورت دستی بسیار زمانبر است؛ مخصوصا اگر تعداد این پیج‌ها زیاد باشد. بله دقیقاً همینطور است. به همین دلیل است که باید تمامی این کارها را به ربات اینستاگرام بسپارید.

2. لایک خودکار

یکی دیگر از روش‌های جلب توجه کاربران دیگر و جذب آن‌ها به سمت پیج لایک کردن پست‌های آن‌هاست. این کار هم اگر به صورت دستی و به تعداد بالا انجام شود، مطمئناً باعث خستگی شما خواهد شد. حتی اگر در بهترین حالت منجر به جریمه شدن از سمت اینستاگرام نشود. ربات اینستاگرام این کار را هم در پیج شما به عهده می‌گیرد و آن را به صورت کاملاً خودکار انجام می‌دهد.

3. حذف فالوور فیک

فالوورهای فیک، پیج‌هایی هستند که توسط اشخاص واقعی اداره نمی‌شوند و به صورت ماشینی ساخته شده و پیج شما را فالو می‌کنند. اگر این پیج‌ها شما را فالو کنند، اینستاگرام به راحتی متوجه حضور آن‌ها در پیجتان خواهد شد و از جایی که خواهان تعاملات واقعی است، آن را نوعی تقلب به حساب خواهد آورد. برخی ربات‌های اینستاگرامی این قابلیت را دارند که فالوورهای فیک پیج شما را به صورت کاملاً اتوماتیک شناسایی کرده و آن‌ها را حذف کنند. این قابلیت می‌تواند به عنوان یک مزیت بزرگ برای یک ربات اینستاگرام محسوب شود.

4. انتشار محتوای زمانبندی شده

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک پست یا استوری را دقیقا در یک تاریخ و ساعت مشخص منتشر کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های ربات ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند که محتوای خود را در فضای ذخیره سازی آن آپلود کنید تا دقیقاً در زمانی که تعیین می‌کنید، به صورت خودکار منتشر شود.

تمام این قابلیت ها تنها گوشه ای از کارهای قابل انجام به کمک ربات هاست. تنها کاری که باید انجام دهید، دانلود ربات اینستاگرام است تا سفر خود در مسیر موفقیت در اینستاگرام را شروع کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]