اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103026093214495

آشنایی با جدیدترین ترفندهای اینستاگرام

کد: 140103026093214495

https://bit.ly/3ML0zKm

، تبریز , (اخبار رسمی): آشنایی با جدیدترین ترفندهای اینستاگرام به ما این امکان را می‌دهد تا در رقابت با سایر اینستاگرامرها همیشه یک قدم جلوتر باشیم و بیشتر موفق شویم. در این مقاله به معرفی این ترفندها می‌پردازیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها در اینستاگرام پیشگام باشید. با ما همراه باشید.

آشنایی با جدیدترین ترفندهای اینستاگرام
جدیدترین ترفندهای اینستاگرام

اینستاگرام دائما در حال پیشرفت است؛ اما نکته جالب اینجاست که بسیاری از کاربران متوجه پیشرفت آن نمی‌شوند و همیشه از آپدیت‌های پشت سرهم اینستاگرام گلایه می‌کنند. ولی اگر به صورت جدی به این قضیه نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بی‌اطلاع بودن از این امکانات و جدیدترین ترفندهای اینستاگرام، به نوعی به ضرر ماست. به هرحال اینکه از یک پلتفرم استفاده کنیم اما قابلیت‌های آن را نشناسیم، جلوه خوبی ندارد و ممکن است برچسب بی‌سوادی به ما بزنند. در ادامه قصد داریم جدیدترین ترفندهای اینستا را به شما معرفی کنیم.

جدیدترین ترفندهای اینستاگرام

ترفندهای اینستاگرام به علت گسترده بودن فضا معمولا به چندین شکل دیده می‌شود. برای مثال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

افکت‌های جذاب اینستاگرام:

فیلترهای اینستاگرام روز به روز در حال بهتر شدن هستند و افراد زیادی در استوری‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کنند؛ اما با این حال اغلب کاربران اینستاگرام نمی‌دانند این افکت‌ها را از کجا پیدا کنند. برای پسدا کردن افکت‌های زیبا از این قسمت اقدام کنید:

  1. استوری خود را باز کنید.
  2. در سمت راست افکت‌های پیشنهادی اینستاگرام به شما نشان داده می‌شود. این مسیر افکت‌ها را تا انتها دنبال کنید و به ذره‌بین برسید.
  3. بر روی آیکون ذره بین تپ کنید.
  4. افکت‌های دوست داشتنی را از دسته‌بندی‌های مختلف امتحان کنید.
  5. بر روی افکت دلخواه تپ کنید. در این مرحله می‌توانید این افکت‌ها را در اینستاگرام خود ذخیره کنید.
  6. برای ذخیره فیلترهای اینستاگرام، کافی است پس از تپ بر روی افکت، گزینه Save Effect را بزنید.

تصویر زمینه استوری رو مات کن:

اینستاگرام به تنهایی ابزار بلور کردن استوری را ندارد. اما شاید شما بخواهید از یک تصویر برای پس زمینه متن در استوری استفاده کرده و یا جزئیات عکس را سانسور کنید، بنابراین باید عکس را بلور کنید. برای این کار دو راه در پیش رو دارید. روش اول استفاده از فیلترهای بلوردار و گزینه دوم استفاده از مارکر است. برای مات کردن تصویر با استفاده از مارکر، مراحل زیر را طی کنید:

  1. تصویر موردنظر را انتخاب کنید.
  2. ابزار ماژیک را بردارید.
  3. انگشت خود را بر روی استوری نگه‌دارید.
  4. حالا یک تصویر مات در تصویر زمینه خود دارید.

دیدن استوری بدون فهمیدن طرف مقابل:

این ترفند دیگر یکی از جدیدترین ترفندهای استوری اینستاگرام به حساب نمی‌آید، زیرا استفاده از این ترفند به سرعت در بین کاربران افزایش یافت و امروزه تقریبا همه اینستاگرامی‌ها از این ترفند استفاده می‌کنند. حال ممکن است بخواهید استوری شخصی را بدون دیده شدن ببینید؛ در این صورت با ترفند زیر این کار را انجام دهید:

در لیست استوری‌ها، استوری قبلی و بعدی پیج موردنظر را باز کنید. انگشتتان را نزدیک گوشه کناری صفحه گوشی نگه دارید و استوری را به جهت مخالف با استوری مدنظر بکشید و طوری به سمت استوری بعدی بروید که کل استوری باز نشود.

البته این ترفند به درد استوری‌های ویدیویی نمی‌خورد و حتی نمی‌توانید مستقیما و بدون شناسایی شدن، از صفحه خود آن فرد استوری را ببینید. اگر بخواهید به صورت کاملا ناشناس استوری‌های شخصی را ببینید، باید از یک ربات استفاده کنید.

ارسال پست زمانبندی شده:

یکی از ترفندهای اینستاگرام که برای افراد پرمشغله و ادمین‌ها کاربرد دارد، امکان ارسال پست زمانبندی شده است. اغلب کسانی که روز کاری پر مشغله دارند، در بسیاری از مواقع زمان پست گذاشتن در اینستاگرام را فراموش می‌کنند. به همین خاطر استفاده از این ترفند به شما کمک می‌کند که بدون استرس به کارهای روزانه خود برسید و پست شما در زمان موردنظر منتشر شود. برای اینکه از این ترفند استفاده کنید، باید از ربات همه‌کاره اینبو استفاده کنید.

خواندن پیام دایرکت بدون سین خوردن:

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نخواهید به پیام‌های دایرکت جواب دهید ولی برای فهمیدن متن پیام هم کنجکاو باشید. شاید فکر کنید در این شرایط فقط باید پیام را باز کنید؛ ولی صبر کنید، جدیدترین ترفند اینستاگرام این مشکل را حل می‌کند. برای این که بدون سین خوردن دایرکت، پیام را سین کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از قسمت پروفایل وارد setting شوید.
  2. به بخش privacy بروید.
  3. در قسمت Restricted accounts بر روی گزینه continue تپ کنید.
  4. نام کاربری فرد مورد نظر را در این قسمت وارد کنید.
  5. حالا اگر دقت کنید، پیام آن شخص به صورت request نمایش داده می‌شود.

به انتهای مقاله معرفی جدیدترین ترفندهای اینستاگرام رسیدیم. در این مقاله چند ترفند پرکاربرد که دانستن آن‌ها برای هر کسی که در اینستاگرام فعالیت می‌کند واجب است را معرفی کردیم. همانطور که می‌دانید برای استفاده از بسیاری از قابلیت‌ها و ترفندهای اینستاگرام، باید از ربات‌‌ها کمک بگیرید. ربات اینستاگرام اینبو، بهترین و کامل‌ترین ربات اینستاگرام است که قابلیت‌های ویژه‌ای به کاربران ارائه می‌دهد. شما با کدام ترفندهای اینستاگرام آشنا هستید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینبو

شرکت اینبو به صورت تخصصی در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کند. این شرکت با سابقه ای نزدیک به نیم دهه بهترین قابلیت ها را برای جذب فالوور، افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش به شما ارائه می دهد. ربات اینستاگرام اینبو مهم ترین محصولی است که اینبو در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از توانمند ترین افراد، برنامه ی ربات اینستاگرام را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند در مدت کوتاهی پیج کسب و کار شما را به صفحه ی اکسپلوور بکشاند. این شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه ی ربات اینستاگرام، در حوزه ی خرید فالوور، خرید پیج به صورت واقعی و فیک، خرید لایک، تبلیغات در اینستاگرام، استخدام ادمین پیج و بازگردانی پیج هک شده فعالیت می کند. همچنین ما آماده ایم تا در این زمینه همکاران جدیدی را به مجموعه ی خود اضافه کنیم و توانایی خود را نیز روز به روز افزایش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت inbo.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]