اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103096110318281

آشنایی با فروشگاه لامع گستر ارس

کد: 140103096110318281

https://bit.ly/3N1kftF

، (اخبار رسمی): لامع گستر یک فروشگاه اینرنتی نیست بلکه یک دستیار برای شما می باشد.

لامع گستر ارس
کارواش چند کاره

لامع گستر یک فروشگاه اینرنتی نیست بلکه یک دستیار برای شما است

این فروشگاه کلیه محصولات مصرفی خودرو را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می دهد. اگر به فکر تمیز کردن اجاق گاز هستید پیشنهاد می شود که در اولین فرصت از دستمال جادویی این فروشگاه دیدن فرمایید و یا اگر جزء افرادی هستید که به تمیزی خودرو خود فکر می کنید پیشنهاد می کنیم از پولیش های لامع گستر دیدن کنید.امروزه می توان هر شیشه شکسته اتومبیل یا ساختمان را در عرض چند دقیقه توسط چسب هل شیشه ترمیم کرد و دیگر نیاز نیست برای شکستگی کوچک اقدام به تعویض شیشه نمایید.

علاوه بر این اگر رادیاتور خودرو شما دارای نشتی می باشید می توانید از نشت گیر استفاده نمایید شاید در نگاه اول کمی غیرقابل باور باشد اما فروشگاه لامع گستر جهت آسایش و راحتی کاربران کلیه تجهیزات به کار رفته در خودرو را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است تا مشتریان بدون دغدغه محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنند.

در این فروشگاه انواع چسب هل، انواع ضدیخ و ضد جوش با برندهای معتبر، انواع نشت گیر و ... تهیه و با ارسال رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. یکی از مهم ترین مزیت های این فروشگاه قیمت مناسب محصولات می باشد چرا که کلیه محصولات موجود در این فروشگاه به طور مستقیم از تولید کننده خریداری شده و برای خرید های خرده نیز همان قیمت عمده لحاظ می شود و از سوی دیگر برای خرید عمده نیز ارسال رایگان و بن تخفیف در نظر گرفته شده است.

کلیه محصولات لامع گستر به نشانی اینرنتی lgas.shop  به سراسر کشور ارسال می شوند و حداکثر زمان ارسال برای شهرهای دور حداکثر 7 روز کاری است.  لامع گستر دارای سابقه چند ساله در این زیمنه بوده و به لطف خدا و اعتماد مردم توانسته است رضایت صد در صدی خریداران را جذب کند. اگر به دنبال یک گریس معتبر برای روغن کاری تجهیزات خودروی و ماشین آلات سنگین هستید ما انواع برندهای گریس را با حجم های متفاوت و هم چنین به صورت اسپری و جامد در اختیار مشتریان قرار داده ایم.

اگر سیلندر خودروی شما دارای شگستگی می باشد پیشنهاد می دهیم از نشت گیر های سیلندر موجود در لامع گستر دیدن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041328*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار