اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206285517946

فارق از هزاران وب سایت آژانس بازاریابی دیجیتالی از ما کیفیت دریافت خواهید کرد!

هزینه طراحی سایت در ایران آرک

کد: 140104206285517946

https://bit.ly/3OWrmEu

، تهران , (اخبار رسمی): هزینه طراحی سایت در ایران آرک به عوامل متعددی مانند نوع سرور، میزان شخصی سازی، کیفیت کد نویسی، نوع قالب، نوع cms یا سیستم مدیریت محتوا و همچنین امکانات موجود در سایت وابسته است.

هزینه طراحی سایت در ایران آرک
کیفیت برات مهمه یا رفع حاجت؟ اگه کیفیت پس حتما به سایت ما سر بزن!

عواملی مانند نوع سرور، میزان شخصی سازی، کیفیت کد نویسی، نوع قالب، نوع cms یا سیستم مدیریت محتوا و همچنین امکانات موجود در سایت.

نوع سرور و تاثیر آن بر روی قیمت تمام شده

یک سایت می‌تواند بر روی یک ‌هاست اشتراکی کم حجم پیاده شود و هم می‌تواند بر روی یک سرور پر قدرت اختصاصی و حتی رک سرور شخصی پیاده سازی شود!

این یه نیاز مشتریان بستگی دارن، بعضی مشتریان ما مانند شرکت صنایع پتروشیمی تبریز به صورت طبیعی دارای تعداد زیادی بازدید کننده است، به همین خاطر برای چنین وب سایتی ما نیاز به یک سرور قدرتمند داریم تا هم تجربه کاربری مطلوبی برای کاربران آن ایجاد کنیم، و هم سایت را همیشه آنلاین نگهداریم.

فرض کنیم شما یک پزشک هستید و میخواهید یک وبسایت نوبت دهی و رزرو وقت برای بهبود تجربه بیمارانتان ایجاد کنید، آیا نیاز به سرور اختصاصی یا وب سایت است؟

لزوما خیر! ببینید شاخصه تشخیص اینکه یک وب سایت به سرور اختصاصی نیاز دارد یا‌هاست اشتراکی و یا سرور مجازی تعداد بازدید کنندگان همزمان آنلاین است اگر مثلا احساس می کنید ممکن از کمتر از 10 بازدید کننده لحظه‌ای آنلاین داشته باشید یک‌هاست اشتراکی مناسب نیز کارتان را راه خواهد انداخت.

درباره تاثیر بر روی وب سایت باید خاطر نشان کنیم که ایران آرک از دیتاسنترهای آسیاتک برای سرورهای اختصاصی خود و از ایران سرور برای سرور‌های مجازی و‌هاست‌های اشتراکی خود استفاده می کند. مورد دم بهترین ارائه دهنده خدمات وب‌هاستینگ در ایران است که البته قیمت‌های آن نیز به طبع بالاست!

ایران آرک به هیچ عنوان از‌هاست متفرقه استفاده نمی کند حتی اگر خودتان از ما بخواهید! طبق شرایط و قوانین سایت ایران آرک شما زمانی می توانید از‌هاست دیگری برای سایتتان استفاده کنید که پروژه به شما تحویل داده شده و همینطور یک درخواست کتبی برای جا به جایی‌هاست یا سرور برای ما در ایران آرک ارسال کنید.

قالب

هر سه دسته پکیج طراحی سایت ایران آرک به همراه قالب اختصاصی ایران آرک طراحی و تحویل مشتری خواهد شد. تفاوت میان این سه قالب که در قیمت تاثیر گذار است میزان دسترسی مشتری به امکانات و بخش‌های مختلف قالب و همچنین دسترسی به فایل‌های اصلی قالب برای ویرایش است. کلیه کد‌های قالب ایران آرک کد گذاری شده هستند.

cms یا سیستم مدیریت محتوا

سایت شما می‌تواند بر روی وردپرس اجرا شود می تواند بر روی دروپال یا جوملا اجرا شود و یا حتی می تواند فریم ورک و پنل اختصاصی داشته باشد، که این یکی دیگر از تفاوت‌های بسته‌های ایران آرک هست. لازم به ذکر است فقط یک پکیج دارای امکان پنل اختصاصی هست و آن هم پنل تجاری صنعتی است، پکیج ارزان قیمت فقط وردپرس و بسته حرفه‌ای به صورت دلخواه بر روی جوملا، وردپرس و یا دروپال اجرا خواهد شد.

امکانات و تاثیر آنها بر روی قیمت

وب سایت شما می‌تواند چند زبانه باشد، فروشگاهی پیچیده با قابلیت تفکیک انواع ویژگی‌ها را داشته باشد، درگاه پرداخت اختصاصی و  شتاب‌دهنده AMP داشته باشد و حتی اپلیکیشن موبایل داشته باشد!  بسیاری از امکانات است که در پکیج تجاری صنعتی می توانید در سایتتان همزمان داشته باشید.

فهرست خدمات:

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرک ایران

ایران آرک یک تیم متشکل از جوانان با انگیزه و علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ است که به صورت جدی به هدف توسعه و رشد فکر می کنند، ما آرزوی بزرگی در سر داریم، آرزوی ما تحقق پذیر است و غیر ممکن نیست، ما تلاش می کنیم سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن خدمات خود را ارائه دهیم و پشتیبانی بی نقصی را به مشتریانمان ارائه دهیم تا رضایت آنها را جلب کنیم. ایران آرک می خواهد بهترین باشد و بی شک روزی این اتفاق خواهد افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها