اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106206417817946

چطور سایت خود را به گوگل معرفی کنیم ؟

نمایش سایت در گوگل در ۸ مرحله

کد: 140106206417817946

https://bit.ly/3d5uYGs

، تهران , (اخبار رسمی): نمایش سایت در گوگل و اینکه چطور سایت را به گوگل معرفی کنیم سوالی است که بسیار از ما پرسیده می‌شود. همه ما به موتور جستجوی قدرتمند گوگل برای کمک به اداره زندگی خود متکی هستیم. از یادگیری در مورد آخرین روندها گرفته تا دریافت مشاوره برای حل مشکل، تصور اینکه بدون آن در کجا خواهیم بود برایمان سخت است.

نمایش سایت در گوگل در ۸ مرحله
نمایش سایت در گوگل در ۸ مرحله

نمایش سایت در گوگل و اینکه چطور سایت را به گوگل معرفی کنیم سوالیست که بسیار از ما پرسیده میشود. همه ما به موتور جستجوی قدرتمند گوگل برای کمک به اداره زندگی خود متکی هستیم. از یادگیری در مورد آخرین روندها گرفته تا دریافت مشاوره برای حل مشکل، تصور اینکه بدون آن در کجا خواهیم بود برایمان سخت است. تصور اینکه این پلتفرم چیزی است که برای جستجوی اطلاعات افراد، مکان‌ها یا رویدادهای دیگر استفاده می‌کنیم، آسان است. با این حال، به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، باید فعالانه در مورد اینکه چگونه مردم از آن برای یافتن شما استفاده می کنند، فکر کنید.

علاوه بر این، سیستم‌های سازمان‌دهی شده‌ای در کار هستند که تعیین می‌کنند کدام سایت‌ها بالاتر از سایرین رتبه‌بندی می‌شوند. اولین قدم برای پیدا شدن، ایجاد یک وب سایت است که فوراً دید آنلاین شما را تقویت می کند. پس از آن، چندین ابزار در اختیار دارید تا وب سایت خود را در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل رتبه اول را کسب کنید. در این مقاله، ما دقیقاً این منابع را بررسی خواهیم کرد و چگونه می توان از آنها بهترین استفاده را کرد.

در اینجا نحوه دریافت وب سایت خود در گوگل آورده شده است:

سایت خود را در گوگل قابل نمایش کنید

  1. فهرست بندی فعال را در اولویت قرار دهید
  2. کلمات کلیدی کامل را انتخاب کنید
  3. متا تگ های خود را مدیریت کنید
  4. بهینه سازی برای موبایل
  5. ثابت کنید که محلی هستید
  6. یک مسیر پیوند خارجی بگذارید
  7. پیوند داخلی خود را کامل کنید

۱. سایت خود را در کنسول گوگل ثبت کنید

بنابراین متوجه می شوید که سئو چیست و اهمیت آن برای یافته شدن شما در نتایج جستجو “SERP” گوگل چیست. در حالی که به احتمال زیاد وب سایت شما در برخی مواقع توسط ربات های گوگل که دائماً در وب می خزند پیدا می شود، می توانید اقداماتی را برای سرعت بخشیدن به این فرآیند مهم انجام دهید. ابتدا با ثبت سایت خود در کنسول گوگل، اینطور از وضعیت خزیده شدن و ایندکس شدن سایتتان مطمعن خواهید بود.

بیشتر بخوانید:

  1. آشنایی با انواع مختلف سایت ها و کاربرد آنها
  2. افزایش فروش در سایت

با ارسال نقشه سایت خود به کنسول جستجوی گوگل ، مطمئن شوید که وب سایت شما در گوگل نمایش داده می شود. این به گوگل کمک می کند تا سرعت نمایه سازی وب سایت شما را افزایش دهد.

برای تعیین اینکه آیا سایت شما قبلاً در فهرست جستجوی Google گنجانده شده است، کافی است با استفاده از URL صفحه اصلی سایت خود، یک جستجوی سریع سایت انجام دهید (به عنوان مثال، جستجوی سایت برای iranark.com به شکل site:iranark.com خواهد بود). اگر نتایج جستجو صفحاتی از وب سایت شما را نشان می دهد، پس سایت شما در واقع در گوگل است.

۲. فهرست بندی فعال را اولویت بندی کنید

قرار گرفتن در فهرست جستجوی گوگل تنها شروعی برای یافتن کسب و کار شما در گوگل است. گام بعدی این است که مطمئن شوید محتوای مناسب را هم توسط موتورهای جستجو و هم توسط کاربران خود پیدا می کنید.

مطالعات ما نشان می دهد که در عرض سه ماه، درست کردن نمایه سازی شما می تواند منجر به افزایش ۸ درصدی در رتبه بندی صفحات، ۸.۵ درصدی رشد رتبه بندی کلمات کلیدی و افزایش ۱۳ درصدی در ارزش کلمات کلیدی شود.

کلید بهبود نمایه سازی شما این است که به گوگل دستورالعمل های واضحی در مورد اینکه کدام صفحات در سایت شما مهم ترین هستند – صفحاتی که باید برای نمایه سازی در اولویت قرار دهند – به گوگل ارائه دهید و این کار را می توان با یک نقشه سایت به روز شده، با استفاده از برچسب حذف robots.txt برای موارد غیر مهم انجام داد. صفحات (صفحات تکراری، صفحات فرود که به طور موقت استفاده می شوند، صفحات برچسب و دسته بندی غیر مرتبط)، و با ارسال سیگنال های پیوند خارجی و داخلی واضح به گوگل به صفحات اولویت بندی شده شما.

می خواهم یک بثال برایتان بزنم تا واقعاً بر اهمیت این موضوع تأکید کنم. یک سایت تجارت الکترونیک بزرگ با بیش از ۸۰۰۰۰ صفحه محصول تنها ۵۰۰۰۰ صفحه از ثروت صفحات خود را نمایه می کرد. مشکل از این واقعیت ناشی می‌شود که هر بار که مشتری سفارشی می‌دهد، صفحه سفارش تازه ایجاد شده او قابل فهرست‌بندی است. بدون دستورالعمل‌های واضح، گوگل نمی‌دانست کدام صفحه اولویت برای فهرست‌بندی است. بدون فهرست کردن آن صفحات سفارش، گوگل را به صفحات محصول قابل نمایه سازی می فرستد – آنهایی که مهم هستند.

گوگل مشغول است – روزانه بیش از ۵۷۶۰۰۰ وب سایت جدید ایجاد می شود، ۸.۵ میلیارد جستجو و شمارش در یک روز انجام می شود و بیش از ۴ میلیارد گیگابایت ترافیک وب ایجاد می شود – زمان لازم برای تشخیص سایت شما و آنچه باید داشته باشد را ندارد. یا اگر علائم و علائم واضحی به آن ندهید نباید ایندکس کنید.

۳. کلمات کلیدی کامل را انتخاب کنید

کلمات کلیدی به طور مکرر در گفتگوها در مورد نحوه نمایش سایت در گوگل ذکر می شوند. اما آنها چه هستند و چرا باید به آنها اهمیت دهید؟

کلمات کلیدی با بیش از ۳-۴ کلمه، کلمات کلیدی دم بلند نامیده می شوند. اینها حجم جستجوی کمتری دارند، اما می توانند بسیار استراتژیک باشند زیرا بسیار خاص هستند. هنگامی که بین کلماتی که افراد در کادر جستجو تایپ می‌کنند و عباراتی که در وب‌سایت خود وارد کرده‌اید تطابق وجود دارد، محتوای شما به احتمال زیاد در نتایج جستجو ظاهر می‌شود. به عبارت دیگر، انتخاب کلمات کلیدی مناسب، دید شما را در گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش می دهد.

به عنوان مثال، فرض کنید که شما یک وب سایت دارید که غذای گیاهی حیوانات خانگی را می فروشد. در این صورت، از افرادی که «غذای حیوانات خانگی وگان» را در کادر جستجو تایپ می‌کنند، می‌خواهید روی سایت شما کلیک کنند. با گنجاندن کلمه کلیدی “غذای حیوانات خانگی وگان” در صفحات وب و وبلاگ خود، شانس خود را برای ظاهر شدن در گوگل برای آن جستجوی خاص افزایش می دهید. این یک تکنیک ارزشمند سئو داخلی است که اگر به صورت استراتژیک انجام شود، می تواند وب سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد.

بیایید این منطق کلمه کلیدی را کمی بیشتر بسط دهیم تا راه های دیگری را که این عبارات می توانند به شما در یافتن در گوگل کمک کنند را بررسی کنیم. به این فکر کنید که چه چیزی باعث می‌شود برای مشورت با سیستم Google به نزدیک‌ترین دستگاه (مانند موبایل) خود برسید. گاهی اوقات، مانند مثال غذای حیوانات خانگی در بالا، این یک سؤال عمومی تر است. با این حال، مواقع دیگر، شما به دنبال پاسخ یک سوال بسیار خاص هستید: “امروز هوا چگونه است؟” «کیک براونی را در چه دمایی باید بپزم؟» “چگونه می توانم وب سایت خود را در گوگل پیدا کنم؟” می دانید، چنین سؤالاتی.

به انواع مواردی که افراد را به خرید از طریق تلفن خود سوق می دهد فکر کنید. این به ندرت یک نوع مرور معمولی تبدیل شده است. و بیشتر یک اقدام «الان به آن نیاز دارم» است. گوگل در واقع یک اصطلاح برای این تجربه ابداع کرده است: میکرو لحظه. این “لحظه ای غنی از هدف است که یک فرد برای انجام یک نیاز به وسیله ای روی می آورد – برای دانستن، رفتن، انجام دادن یا خرید.”

مشتریان بالقوه شما تفاوتی ندارند. شما باید تصورکنید که مخاطبان شما سوال خاصی را که کسب و کار شما به طور منحصر به فردی آماده پاسخگویی به آن است از گوگل می پرسد. هنگامی که می‌دانید چگونه جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهید و عبارات رایج جستجو شده مرتبط با کسب و کار خود را کشف کردید، مأموریت شما این است که آنها را در سرتاسر محتوای خود و تنظیمات سئوی وب‌سایت خود بپاشید تا به Google اطلاع دهید که وب سایت شما بهترین راه حل را برای کاربران ارائه می‌کند.

موتور جستجو دوست دارد کاربران خود را در جهت درست راهنمایی کند، بنابراین مهم است که از کلمات کلیدی به گونه ای استفاده کنید که با هدف جستجوهای مربوطه مطابقت داشته باشد.

۴. متا تگ های خود را مدیریت کنید

پر کردن متا تگ های سایت شما یکی دیگر از راهبردها برای قرار دادن وب سایت شما در گوگل است. در اصل، متا تگ ها بیت هایی از متن هستند که در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند تا پیش نمایشی از محتوا را به کاربران ارائه دهند.

هنگامی که یک پرس و جو را در گوگل تایپ می کنید، متا تگ ها را در قالب خاصی مشاهده خواهید کرد: حروف آبی (به نام برچسب عنوان یا عنوان SEO) و تار کوتاه به رنگ مشکی در زیر آن (به نام توضیحات متا). با هم، این اطلاعات به عنوان ابرداده نامیده می شود.

این متن در واقع در وب‌سایت شما نمایش داده نمی‌شود، اما می‌توانید عبارات واضح و مختصر را برای ابرداده‌های هر صفحه وب که ایجاد می‌کنید انتخاب کنید. این برچسب‌ها برای متقاعد کردن کاربران برای کلیک کردن روی لینک شما بسیار مهم هستند.

همانطور که در سراسر وب سایت خود انجام می دهید، به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی استراتژیک را در ابرداده خود بگنجانید. این به Google کمک می کند تا ارتباط محتوای شما را با جستارهای خاص شناسایی کند و شانس شما برای قرار گرفتن سایت شما در Google را بیشتر تقویت کند.

ما به شما کمک می کنیم تا تگ های متا خود را نیز مدیریت کنید و شما را در سایت خود راهنمایی می کنیم تا به شما نشان دهیم کدام مؤلفه ها باید برای سئو بهینه شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ظاهر شدن در بالای نتایج موتورهای جستجو، میتوانید با مشاوران سئو ایران آرک گفتگو کنید.

۵. بهینه سازی برای موبایل

دستگاه های تلفن همراه در حال حاضر حدود نیمی از کل ترافیک اینترنت جهانی را تشکیل می دهند. و به ما اعتماد کنید، هیچ یک از آن کاربران نمی‌خواهند از طریق نمایشگرهای بریده شده روی تلفن‌هایشان یا تصاویری که به نظر می‌رسد هرگز به‌طور کامل بارگذاری نمی‌شوند، راه خود را نگاه کنند.

گوگل این را می‌داند، و می‌خواهد کاربران خود را راضی نگه دارد، بنابراین هنگام تصمیم‌گیری اینکه کدام صفحه‌ها در نتایج جستجو در فهرست اول قرار می‌گیرند، میزان سازگاری سایت شما با موبایل را در نظر می‌گیرند. این بدان معناست که وقتی در نظر می گیرید که چگونه وب سایت خود را در گوگل قرار دهید، باید برای مرور تلفن همراه بهینه سازی کنید تا به عنوان یک نتیجه برتر ظاهر شوید.

به همین دلیل، مطمئن شوید که وب سایت شما نه تنها از روی صفحه نمایش کامپیوتر خوب به نظر می رسد، بلکه برای موبایل نیز آماده است. همه وب‌سایت‌های Wix به‌طور خودکار برای موبایل بهینه‌سازی می‌شوند، سئوی ارزشمندی که برای کسب رتبه‌های برتر وب‌سایت شما در موتورهای جستجو ضروری است.

فراتر از اطمینان از اینکه قالب بندی و سرعت بارگذاری صفحه شما سازگار با موبایل است، می خواهید بهترین روش ها برای طراحی وب موبایل را نیز بیاموزید.

اجازه دهید این تعریف انتخاب های شما را در مورد مواردی که در نسخه موبایل سایت خود قرار دهید راهنمایی کند. به عنوان مثال، شاید بتوانید گزینه های منو در صفحه اصلی را که به داستان و وبلاگ شرکت شما منتهی می شود حذف کنید و به جای آن روی قرار دادن گالری محصول خود در جلو و مرکز تمرکز کنید. به همین ترتیب، اگر یک فرم اشتراک با چندین فیلد ورودی دارید، با کاهش تعداد سؤالاتی که باید در صفحه کوچکتر به بازدیدکنندگان پاسخ دهند، کار را برای بازدیدکنندگان خود آسان کنید.

به طور خلاصه، وقتی سایت تلفن همراه شما یک راه حل سریع و ارزشمند برای مشکلات کاربر ارائه می دهد، افراد بیشتری معطل می شوند و مرور می کنند. این علامتی را به Google ارسال می کند که وب سایت شما پاسخی قوی به یک عبارت جستجوی خاص ارائه می دهد – و در نتیجه به رتبه بالاتر صفحه شما کمک می کند.

۶. ثابت کنید که محلی هستید

صاحبان مشاغل محلی، این مرحله برای شما مناسب است. در دنیای گسترده‌تر سئو، منطقه‌ای به نام سئوی محلی (local seo) وجود دارد که در آن Google به جستجوگران مکان خاص کمک می‌کند تا راه‌حل‌های منطقه جغرافیایی خود را هدایت کنند. چرا این مهم است؟ اساساً، اکثر مردم قبل از قدم زدن در خیابان اصلی، به کادر جستجوی Google مراجعه می‌کنند تا کسب‌وکاری را که به دنبال آن هستند بیابند.

«Google برای کسب و کار من» پاسخی به این واقعیت است. این فهرست فهرست‌های کسب‌وکار است که آنچه در Google Maps نشان داده می‌شود، و همچنین آنچه در بسته محلی نمایش داده می‌شود (آن نقشه و سه گزینه کسب‌وکار که در بالای جستجوها با یک مکان مشخص ظاهر می‌شوند) را پر می‌کند. علاوه بر کلمات کلیدی، ایجاد یک حساب Google برای کسب و کار من یکی دیگر از راه‌هایی است که به Google نشان می‌دهد کسب و کار شما یک نتیجه با کیفیت برای نمایش به کاربران خواهد بود.

می‌توانید Google My Business را راه‌اندازی کنید و سئوی محلی را مستقیماً از داشبورد سایت خود تقویت کنید. و یا از کارشناسان سئو ایران آرک بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.

برای استفاده از این خدمات، کسب و کار خود را معرفی کنید و نمایه خود را با تمام اطلاعات مرتبط پر کنید، از جمله: نام کسب و کار، آدرس، شماره تلفن، وب سایت، ساعات کار و مکان.

این نمونه دیگری است که در آن ساخت یک وب سایت در ایران آرک مفید است. چون تمام این فرایندها برایتان رایگان انجام خواهد شد. – از جزئیات تماس گرفته تا متن صفحه اصلی خود – تا وب سایت خود را در گوگل قرار دهید. این امر باعث می شود تا کاربران با جستجوی سریع در گوگل به راحتی شما را پیدا کنند.

۷. یک مسیر پیوند خارجی بگذارید

در این مرحله، باید مطمئن شوید که سایت شما به عنوان یکی از نتایج برتر ظاهر می شود تا کاربران واقعاً صفحات شما را ببینند و روی آنها کلیک کنند.

این ما را به راه دیگری برای دریافت وب سایت شما در Google می رساند: پیوندهایی را به سایت شما در سراسر وب نصب کنید. هنگامی که ربات ها به لینک های متنی آبی رنگ می رسند، اساساً دستوری برای ادامه مستقیم به وب سایت شما دریافت می کنند.

یکی از راه های به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا، نوشتن محتوا برای نشریات یا وبلاگ های دیگر است. این به شما این فرصت را می دهد که تخصص خود را نشان دهید، اعتبار برند خود را ایجاد کنید و پیوندی به سایت خود اضافه کنید تا خوانندگان – و گوگل – بهتر بتوانند شما را پیدا کنند.

گزینه دوم این است که URL خود را در تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی و دایرکتوری های آنلاین برای صنعت یا منطقه جغرافیایی خود پست کنید. این پیوندها نه تنها دسترسی به صفحه اصلی کسب و کار شما را برای مشتریان بالقوه راحت می کنند، بلکه به عنوان بزرگراه مستقیم به وب سایت شما نیز عمل می کنند.

بیشتر بخوانید:

  1. میل سرور چیست؟ آشنایی با سرور ایمیل
  2. آیا طراحی سایت در گوگل امکان پذیر است؟!

۸. پیوند داخلی خود را کامل کنید

یکی از تاثیرگذارترین راه‌هایی که برای نشان دادن این که به گوگل نشان می‌دهید کدام صفحات سایت شما را فهرست کند و در جستجو پیدا کند، لینک‌سازی داخلی شماست. هر چه لینک های داخلی بیشتر به یک صفحه اشاره کنند، احتمال اینکه برای نمایه سازی در اولویت قرار گیرند بیشتر است. همین امر در مورد زمانی که یک صفحه یا محتوای جدید در سایت شما منتشر می شود صدق می کند – پیوند دادن به آن از صفحات موجود، یک مسیر داخلی برای گوگل ایجاد می کند تا آن را دنبال کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرک ایران

ایران آرک یک تیم متشکل از جوانان با انگیزه و علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ است که به صورت جدی به هدف توسعه و رشد فکر می کنند، ما آرزوی بزرگی در سر داریم، آرزوی ما تحقق پذیر است و غیر ممکن نیست، ما تلاش می کنیم سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن خدمات خود را ارائه دهیم و پشتیبانی بی نقصی را به مشتریانمان ارائه دهیم تا رضایت آنها را جلب کنیم. ایران آرک می خواهد بهترین باشد و بی شک روزی این اتفاق خواهد افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی