اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104256297217946

داشتن این چک لیست برای هر کسب و کاری ضروریست

چک لیست بازاریابی دیجیتالی رشد سریع وب سایت

کد: 140104256297217946

https://bit.ly/3PCm1lU

، تهران , (اخبار رسمی): چک لیست بازاریابی دیجیتالی و رشد سریع وب سایت از دیدگاه ایران آرک. دیجیتال مارکتینگ یک چشم انداز همیشه در حال تغییر است. الگوریتم‌ها دائما در حال به‌روزرسانی هستند و هوش مصنوعی که بیشتر جستجوهای ما را هدایت می‌کند به سرعت در حال تکامل هستند.

چک لیست بازاریابی دیجیتالی رشد سریع وب سایت
چک لیست بازاریابی دیجیتالی و رشد سریع وب سایت از دیدگاه ایران آرک.

ایجاد یک وب سایت که سریع بارگذاری می شود، به خصوص در تلفن همراه، سخت ترین بخش هر پروژه توسعه وب سایت است.

چک لیست بازاریابی دیجیتالی و رشد سریع وب سایت از دیدگاه ایران آرک.

دیجیتال مارکتینگ یک چشم‌انداز همیشه در حال تغییر است. الگوریتم‌ها دائما در حال به‌روزرسانی هستند و هوش مصنوعی که بیشتر جستجوهای ما را هدایت می‌کند به سرعت در حال تکامل هستند. با این همه رقابت و «ترفندهای سئو و هک‌های دیجیتال مارکتینگ»، گم شدن آسان است. ایجاد یک وب سایت که سریع بارگذاری می شود، به خصوص در تلفن همراه، سخت ترین بخش هر پروژه توسعه وب سایت است.

برای اینکه کارها کارآمدتر و آسان‌تر اجرا شوند، بیشتر موارد موجود در بازار را انتخاب کرده‌ایم و آن‌ها را به یک راهنمای بازاریابی ۱۰ نکته‌ای ساده و قابل فهم تبدیل کرده‌ایم. این به شما کمک می کند تا زمان و منابع خود را بر بهترین بهره برداری از کمپین های بازاریابی دیجیتال خود متمرکز کنید و همچنین زندگی خود را در سال ۲۰۲۰ و بعد از آن بسیار آسان تر می کند. چه فعالیت دیجیتال دیگری را شروع کنید یا نه، این ۱۰ مورد حداقل کاری است که باید انجام دهید تا شما را سرپا نگه دارید.

آنالیز SEO سایت

سالی یک بار در وب سایت خود یک آنالیز سئو انجام دهید. البته هر روز این کار را باید انجام داد. به هر حال برای صاحبان کسب و کار ضروری است. بهترین شیوه های سئو به دلیل به روز رسانی و تغییرات منظم الگوریتم، دائما در حال تغییر هستند. آنالیز سئو حداقل سالی یک بار تضمین می‌کند که شما در صدر این تغییرات قرار دارید و در دام تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو گرفتار نمی‌شوید.

محتوای مفید ایجاد کنید

مشتریان می توانند یک کپی فروش بی کیفیت را کیلومترها دورتر از شما حس کنند. محتوایی ایجاد کنید که برای مخاطبان هدف آموزنده و مفید باشد.

این همچنین به سؤالات جستجویی آنهایی که در جستجوی اطلاعات هستند نیز پاسخ می دهد.

بر روی پرس و جو تمرکز کنید

با تمرکز بر هدف به ایجاد اعتماد و محبوبیت بیشتر سایت کمک می کنید. سایتی که مورد اعتماد گوگل باشد در طی یک دوره زمانی کوتاه بالاتر می‌رود. این همچنین به برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان خود قبل از کلیک کردن به سایت کمک می کند.

از نشانه گذاری اسکیما و ریچ اسنیپت در محتوای خود استفاده کنید

در حالی که هیچ شواهد قطعی در مورد اینکه آیا داده های ساختار یافته رتبه بندی را افزایش می دهد (تا کنون) وجود نداشته، نشانه هایی وجود دارد که نتایج جستجو با قطعه های غنی نرخ کلیک بهتری دارند.

سئوی محلی

گوگل می خواهد مرتبط ترین نتایج را به کاربران نشان دهد. یعنی نتایجی را نشان می دهد که به آنها نزدیک تر است. با تمرکز بر سئوی محلی، نه تنها مرتبط تر خواهید بود، بلکه به کاهش هزینه ها نیز کمک می کند. در رابطه با سئوی محلی مفصلا در آینده مطلبی منتشر خواهد شد.

پیوند داخلی ایجاد کنید

لینک سازی داخلی اغلب جنبه نادیده گرفته شده هر تلاش بازاریابی دیجیتال است. مطالعات متعدد نشان داده اند که یک لینک داخلی مناسب می تواند تلاش های سئوی شما را بهبود بخشد.

با پیوند دادن به پست‌های دیگر در سایت خود، می‌توانید بازدیدکنندگان خود را به محتوای تحقیقاتی بیشتری بفرستید و در نتیجه نرخ پرش خود را در این فرآیند کاهش دهید.

یک استراتژی پیوند داخلی خوب فقط لینک دادن به صفحات مهم شما با کلمات کلیدی هدف نیست. همچنین تضمین می کند که هدف کاربران برآورده شده و از نظر فنی قوی هستند. به این ترتیب طبیعی و مطابق با اهداف شما به نظر می رسد.

عملکرد وب سایت خود را ردیابی و بهبود بخشید

به هیچ وجه اجازه ندهید سرعت سایت از حد نرمال پایین تر بیاید. سرعت در عملکرد جستجو بسیار مهم و حیاتی است. ایجاد یک وب سایت بخش آسان کار است. ایجاد یک وب سایت که سریع بارگذاری می شود، به خصوص در تلفن همراه، سخت ترین بخش هر پروژه توسعه وب سایت است. این روزها سرعت همه چیز است.

مطالعات نشان داده اند که حتی یک ثانیه افزایش در زمان بارگذاری می تواند منجر به کاهش ۱۱ درصدی بازدید از صفحه، کاهش ۷ درصدی در تبدیل و کاهش ۱۶ درصدی در رضایت مشتری شود.

از ابزارهایی مانند GT Metrix، Pingdom، Google PageSpeed Insights برای مشاهده سرعت بارگیری صفحات در دستگاه های مختلف استفاده کنید.

بهینه سازی برای موبایل

جستجوی موبایلی از دسکتاپ پیشی گرفته است زیرا مشتریان امروزه زمان بیشتری را صرف کاوش انواع محتوا در موبایل می کنند.

بیش از ۵۰ درصد از کل ترافیک وب سایت از گوشی های هوشمند و تبلت ها می آید. از هر ۵ مصرف کننده ۳ نفر ایمیل خود را از طریق تلفن همراه چک می کنند. نزدیک به ۸۰ درصد از مصرف کنندگان از گوشی هوشمند برای چک کردن منظم ایمیل ها استفاده می کنند.

بهینه سازی نرخ تبدیل (CR)

دورانی که موفقیت هر فعالیت سئو با رتبه بندی کلمات کلیدی هدف اندازه گیری می شد، گذشته است. حتی اگر برای کلمات کلیدی هدف در صفحه اول قرار می گیرید، آنچه واقعا مهم است این است که چه چیزی در وب سایت / صفحه فرود شما وجود دارد.

همانطور که روی ایجاد ترافیک بیشتر برای وب سایت خود تمرکز می کنید، مدتی را صرف بهینه سازی محتوای خود کنید تا بر هدف کاربر تمرکز کنید تا بتوانید این بازدیدکنندگان را بلقوه به مشتری تبدیل کنید.

رفتار کاربر خود را تجزیه و تحلیل کنید، به تجزیه و تحلیل خود نگاه کنید و اقدامات لازم را برای ارائه ارزشمند ترین پیشنهاد با توجه به نیاز آنها به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید.

به این ترتیب نه تنها می توانید رتبه بهتری کسب کنید، بلکه می توانید تبدیل های خود را نیز افزایش دهید.

اقدامات مربوط به احراز هویت

آزمایش‌هایی که در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۸۰ انجام شد، نشان داد که اگر یک فرد معتبر به آنها بگوید، تقریباً هر کاری را انجام می‌دهند.

با نمایش عناصری که اقتدار و اثبات اجتماعی را نشان می‌دهد مانند انواع نماد ها یا مجوز ها و یا جوایز، می‌توانید از رفتارها و احساسات طبیعی انسان برای افزایش فروش خود استفاده کنید. که به شما در افزایش نرخ تبدیل‌ هم کمک می‌کند.

مواردی مانند توصیه‌ها، نظرات مشتری، تاییدیه‌های افراد مشهور/کارشناس صنعت یا برجسته شدن در یک نشریه معتبر برخی دیگر از این راه‌کار هستند.

مطالب بیشتر را اینجا بخوانید:

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرک ایران

ایران آرک یک تیم متشکل از جوانان با انگیزه و علاقه مند به دیجیتال مارکتینگ است که به صورت جدی به هدف توسعه و رشد فکر می کنند، ما آرزوی بزرگی در سر داریم، آرزوی ما تحقق پذیر است و غیر ممکن نیست، ما تلاش می کنیم سعی می کنیم به بهترین شکل ممکن خدمات خود را ارائه دهیم و پشتیبانی بی نقصی را به مشتریانمان ارائه دهیم تا رضایت آنها را جلب کنیم. ایران آرک می خواهد بهترین باشد و بی شک روزی این اتفاق خواهد افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]