اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104286303318699

معرفی نرم افزار CRM همکاران سیستم

کد: 140104286303318699

https://bit.ly/3OcTQZu

، (اخبار رسمی): سازمان‌ها برای انجام عملیات حسابداری، مالی و مدیریت فروش و پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود، نیازمند استفاده از نرم افزاری چون نرم افزار CRM همکاران سیستم هستند.

معرفی نرم افزار CRM همکاران سیستم
نرم افزار پر کاربردی برای انجام خدمات حسابداری می باشد.

نرم‌افزار CRM همکاران سیستم برای انجام امور مالی و حسابداری، مدیریت فروش و ارتباط با مشتری و پاسخ به نیاز آن ها طراحی شده است.

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی درباره نرم‌افزار CRM همکاران سیستم در اختیارتان قرار دهیم. این نرم‌افزار برای انجام امور مالی و حسابداری، مدیریت فروش و ارتباط با مشتری و پاسخ به نیاز آن ها طراحی شده است. در این مقاله به توضیح کامل، کاربرد و ویژگی های این نرم افزار پرداخته ایم و از شما خواهشمندیم تا پایان این مقاله آگاه حساب همراه ما باشید.

نرم افزار CRM همکاران سیستم چیست؟

CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management Software و به معنای نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری است. این نرم‌افزار سبب ایجاد و حفظ روابط طولانی مدت با مشتریان، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور و قدرتمند است، همچنین از طریق جمع آوری و نگهداری اطلاعات مشتریان در یک پایگاه داده یکپارچه به کارشناسان فروش در درک و شناسایی مشتریان کمک می کند. از طریق اطلاعاتی که وارد نرم‌افزار می کنید یک شناخت کلی از مشتریان خود به دست می‌آورید.

مثلاً با نمایش دادن سوابق مشتریان وضعیت سفارش آن‌ها مسائل مربوط به خدمات مشتریان مخصوص و غیره را برای شما به صورت یک نمودار به تصویر می‌کشاند. همچنین قابلیت انتخاب پخش اطلاعات مربوط به فعالیت مشتریان در رسانه های اجتماعی نیز وجود دارد. این نرم افزار به بازاریابان در روند بررسی آینده هر محصول کمک می کند تا پیش بینی های دقیق تری داشته باشند و به این صورت مدیران نسبت به سرنخ های احتمالی دید واضح تر و روشن تری پیدا می کنند تا این سرنخ های احتمالی را به فروش تبدیل کنند. بهترین نرم افزار CRM، نرم افزاری است که در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی سریع درخواست مشتریان، حتی مشتریان بزرگ‌تر باشند.

سازمان ها برای حل مشکلات و چالش هایی که در مدیریت فروش، ارتباط با مشتریان، مسائل مربوط به امور مالی و حسابداری، یکپارچگی و هماهنگی نرم افزار همکاران سیستم و نرم افزار CRM را شروع می‌کنند و نتیجه مثبتی نیز به همراه داشته است. به این صورت که نرم افزار CRM به عنوان نرم افزار همکاران سیستم به صورت یکپارچه و هماهنگ به صورت با نرم افزارهای سپیدار، دشت و راهکاران ابری بررسی و ارئه می‌شود. نرم افزار CRM همکاران سیستم، تمامی بخش هایی که یک حسابدار یا کارشناس فروش برای انجام عملیات سازمان نیاز دارد را موجود دارد.

کاربرد نرم افزار CRM همکاران سیستم

تمامی مدیران در سازمان های خود، در بخش های بازاریابی، فروش و پشتیبانی دچار مشکلاتی می شوند. کاربرد های نرم افزار CRM همکاران سیستم به شما این امکان را می دهد تا این مشکلات را به خوبی حل کنید. از مهم ترین امکانات این نرم افزار می توانیم فروش، بازاریابی، شرکا و نمایندگان، فعالیت ها و پروژه ها، خدمات پس از فروش و پورتال مشتریان را نام برد و در ادامه به توضیح برخی از کاربرد های آن پرداخته ایم.

حفظ و نگهداری مشتریان: این نرم افزار قابلیت ذخیره و نگهداری اطلاعات مشتریان در یک پایگاه اطلاعاتی را دارد، بدین صورت که شما می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

یکپارچگی اطلاعات مشتریان: تمامی اطلاعات که حاوی پیش فاکتور، فاکتور، امور مالی و ... است، در یک پایگاه داده به صورت یکپارچه و هماهنگ نگهداری می‌شود. و شما هر زمان که بخواهید می توانید آنان را بررسی کنید.

حفظ اطلاعات با خروج کارشناسان فروش: از آن جایی که کارشناسان فروش هر بخش، اطلاعات مشتریان بخش خود را به خوبی در ذهن دارند با وارد کردن این اطلاعات در نرم افزار CRM همکاران سیستم، در صورت خروج کارشناس از آن بخش اطلاعات همچنان باقی می‌ماند.

کنترل فرآیندهای فروش: به عنوان یک مدیر سازمان از آینده فروش سازمان اطلاعاتی نداریم و نمی دانیم چه چیز هایی در انتظار ماست. با استفاده از این نرم افزار می توانیم فرآیند های فروش را به خوبی کنترل کنیم تا آینده خوبی را بسازیم.

دریافت گزارش های تحلیلی: در خصوص عملکرد فروش، درآمد، سود دهی، رضایت مشتریان و موارد دیگر تصمیم های زیادی گرفته می‌شود. این تصمیم گیری ها به صورت حدس و گمان برای رسیدن به هدف است و زیاد مطمعن نیست. با وارد کردن این اطلاعات در نرم افزار، نرم افزار به بررسی خودکار می پردازد و گزارش هایی را تهیه و ارائه می کند.

مدیریت تیم های فروش و پشتیبانی: این نرم افزار برای مدیریت و عملکرد کارشناسان فروش برنامه هایی تهیه و ارائه می کند و سبب بهبود عملکرد آنان می‌شود.

بررسی فعالیت های اثر بخش بازاریابی: نرم افزار CRM قابلیت این را دارد، تمامی اطلاعات مانند منبع آشنایی مشتری با سازمان، بررسی کمپین‌های‌های بازاریابی و موارد دیگر از این قبلی را ثبت کند و در آخر با بررسی و تهیه گزارشات مشخص می کند که فعالیت بازاریابان تا چه حد اثر گذار بوده است.

مدیریت نمایندگان: به دلیل وجود نمایندگی‌های مختلف بررسی کارآیی موثر، انجام ارزیابی و بررسی دوره ای، مدیریت آموزش‌ها کار سختی برای اعضای تیم‌ها بود. اما با وجود این نرم افزار این کار سخت از دوش اعضای تیم برداشته شد.

کنترل فرآیند های خدمات پس از فروش: نگهداری اطلاعاتی چون گارانتی، گارانتی های متنوع و مدیریت سرویس‌های های دوره ای و تمامی خدمات پس از فروش به نحوی که هم مشتری راضی باشد هم سازمان سود کند، کار بسیار سختی بود که با وجود نرم افزار CRM ارتباط با مشتریان، کار راحتی و با دقتی شده است.

یکپارچگی CRM با نرم افزار‌های سپیدار، دشت و راهکاران ابری همکاران سیستم

سازمان‌ها برای طبقه­‌بندی و بررسی اطلاعات دقیق مشتریان، بررسی ارتباطات و پیگیری ها، نظارت بر کارشناسان فروش و … از نرم افزار CRM استفاده می‌کنند. همچنین سازمان‌ها بخشی از فرآیندهای خود مانند دریافت و پرداخت وجه و امور مالی با مشتریان، فرآیندهای انبار و تحویل را با سیستم‌های ERP انجام می‌دهند. بنابراین ضروری است، فرآیند هایی که در CRM آغاز می‌شود، در سیستم ERP ادامه پیدا کند و یکپارچه شود. در صورتی که هماهنگ و یکپارچه نباشند باعث بروز مشکلاتی مانند مشکلات زیر می شوند:

  • اطلاعات به صورت جداگانه در دو سیستم ثبت شوند و بی نظمی های زیادی به وجود می‌آید.
  • بسیاری از کارشناسان اطلاعات دقیق فروش را در دو سیستم ثبت می‌کنند.
  • مغایرت‌های نامی به وجود می آید و باعث اختلاف حساب مالی نیز می‌شود.
  • نیروهای جدید پس از استخدام، به سختی یاد می‌گیرند که با دو نرم افزار کار کنند.
  • کارشناسان فروش با گذشت زمان از کار کردن با نرم افزارهای مختلف خسته می‌شوند و از کارها سر باز می‌کنند.

در عصر جدید وجود نرم افزاری که مطابق با عملکرد و پاسخگوی نیاز سازمان‌ها باشد بسیار اهمیت دارد. سطح نرم افزار ها با یکدیگر متفاوت است، مثلا نرم افزار CRM فقط مخصوص یک بخش، مدیریت فروش و ارتباط با مشتریان است، برخی دیگر چون نرم افزار همکاران سیستم دارای ماژول ها و بخش های بیشتر و کامل تری هستند بنابراین واجب است که این نرم افزار ها را با یکدیگر هماهنگ و یکپارچه کنیم. این هماهنگی دارای مزایای فراوانی چون:

ویژگی‌های نرم‌ افزار CRM همکاران سیستم

امروزه به دلیل وجود نرم افزار های مختلف، انتخاب یک نرم افزار خوب کمی دشوار بنظر می رسد. اغلب نرم افزار های پر کاربرد و خوب دارای ویژگی هایی چون کاربری آسان، امکانات و قابلیت های داخلی مطابق با اصول حسابداری، قیمت مناسب نسبت به نرم افزار های مشابه، ارائه گزارشات عمقی و سطحی از کسب و کار سازمان، برخورداری از کیفیت و خدمات دهی بالا و ... که نرم افزار CRM همکاران سیستم دارای تمام این ویژگی ها است.

این نرم افزار در صدور اسناد حسابداری و مالی بسیار سریع عمل می کند و مانع از دوباره کاری ها و اشتباهات نیروی انسانی می گردد، برای انجام امورات سازمان هایی که امور حسابداری زیادی دارند و با مشتریان زیادی در ارتباط هستند بسیار اهمیت دارد. دارای نسخه آموزشی است و در صورت بروز مشکل و ابهام پاسخ سریع پشتیبانان موجب رفع ابهامات می گردد.

هنگامی که از این نرم افزار استفاده می کنیم به خاطر داشتن ویژگی های پر کاربردی که دارد موجب افزایش اثر بخشی بازایابان، افزایش فروش، انجام فرآیندهای کاری منظم و سرعت بخشیدن به آن و در نتیجه سود بیشتر سازمان میشوند. نرم افزار CRM بخاطر وجود امکانات متعددی که دارد موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود بنا براین بهترین گزینه برای انتخاب است.

قیمت مناسب نرم افزار CRM همکاران سیستم

یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار، قیمت مناسب و قابلیت هایی است که دارد که مورد توجه همگان قرار گرفته است. نرم افزار ها بر اساس اندازه شرکت ها به سه دسته تقسیم بندی می شوند: نرم افزار مناسب شرکت های بزرگ، نرم افزار مناسب شرکت های متوسط، نرم افزار هایی مناسب شرکت های کوچک. یعنی سازمان ها و شرکت ها باید با در نظر گرفتن فعالیت سازمان خود نرم افزار مورد نیاز را تهیه کنند تا در هزینه نیز صرفه جویی شود.

ساخت کسب و کار های بزرگ و گسترش دادن آن، یک شبه و به راحتی امکان پذیر نیست بنابراین لازم است برای کسب و کار های خود از نرم افزار های مناسب و پر کاربرد استفاده کنید و از طریق آن فرآیند های فروش ، امور مالی حسابداری و بازاریابی را بهبود ببخشید. این نرم افزار ها به شما کمک می کنند تا با بررسی آخرین تغییرات در سازمان، بهترین تصمیم گیری ها را بگیرید و موجب سود دهی در کسب و کار خود شوید.

کلام آخر

در این مقاله به توضیح نرم افزار crm همکاران سیستم پرداخته ایم. باتوجه به مطالب مقاله در می یابیم که استفاده از نرم افزار هایی که دارای یک بخش هستند، برای سازمان های بزرگ مناسب نیست و سبب دوباره کاری و اشتباهات زیادی می گردد، در این صورت سازمان ها برای انجام عملیات حسابداری و مالی و همچنین مدیریت فروش و پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود، از نرم افزاری چون نرم افزار CRM همکاران سیستم استفاده می کنند که دارای بخش های کاملی است و پاسخ گوی تمامی فعالیت های سازمان ها است. از شما کمال تشکر را داریم که تا پایان این مقاله همراما بودید لطفا نظرات خود را برایمان به صورت کامنت قرار دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]