اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104216288418699

نرم افزار حسابداری دشت چیست؟

کد: 140104216288418699

https://bit.ly/3ALRU7i

، (اخبار رسمی): به طور کلی نرم افزار دشت بیشتر در فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها برای انجام خدماتی چون ثبت و پردازش عملیات خرید و فروش، لیست موجودی کالا، اسناد پرداختی و دریافتی، هزینه‌ها و درآمدها و تمامی گزارشات مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نرم افزار حسابداری دشت چیست؟ + توضیح کامل.
نرم افزار حسابداری دشت، در واقع یک نرم افزار پیشرفته فروشگاهی می باشد.

نرم افزار حسابداری دشت در واقع یک نرم افزار فروشگاهی پیشرفته و دقیق می باشد که با هدف مدیریت بهتر، سود دهی بالاتر و رضایت مشتری مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.

در این مقاله توضیحاتی درباره نرم افزار حسابداری دشت در اختیارتان قرار داده‌ایم. یکی دیگر از محصولات شرکت همکاران سیستم، نرم افزار حسابداری دشت است. از این نرم افزار برای مدیریت، نظم و ساماندهی فروشگاه‌ها استفاده می کنند که در ادامه به توضیح کامل این نرم و افزار و تمام ویژگی‌ها و کاربرد آن پرداخته‌ایم. خواهشمندیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

نرم افزار حسابداری دشت چیست؟

یکی دیگر از زیر شاخه‌های شرکت همکاران سیستم، نرم افزار حسابداری دشت است. نرم افزار دشت یک نرم افزار فروشگاهی است که برای مدیریت و ساماندهی اصناف، تولید شده‌است و به دو دسته، نسخه عمومی و نسخه خصوصی تقسیم می شود. این نرم افزار در هفت نسخه شامل نسخه‌های عمومی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، سوپر مارکت، لوازم یدکی، ابزار و یراق، قنادی و خشکبار توسط شرکت همکاران سیستم ارائه شده‌است.

یکی از قابلیت‌های این نرم افزار این است که می تواند به دستگاه‌های مختلفی چون کارت خوان، کالر آیدی، پنل پیامکی، ترازو‌های دیجیتالی، چاپگر‌ها و دستگاه‌های دیگری وصل شود و ارتباط گیرد. کار کردن با این نرم افزار بسیار آسان و ساده است و نیازی به داشتن تحصیلات بالایی ندارد، تنها آشنایی به کامپیوتر کافی است. این نرم افزار با توجه به‌امکانات و نیاز‌های شما در سه سطح پایه، استاندارد و پیشرفته در نسخه‌های عمومی و تخصصی ارائه شده‌است.

نرم افزار دشت به گونه‌ای است که بدون نیاز به حسابدار می توانید تمامی خریدها، فروش‌ها، دریافتی‌ها، پرداختی‌ها،بدهکاری، طلبکاری، موجودی انبار ،چک‌ها و موارد دیگری را به آسانی و در زمان کوتاهی ثبت کنید. همچنین به وسیله‌این نرم افزار می توانید سود و زیان کسب و کار خود را مدیریت کنید و سبب ارتقا سطح سود کسب و کار خود شوید.

مزیت‌های نرم افزار دشت

با خرید و نصب نرم افزار حسابداری دشت در واقع صاحب یک نرم افزار فروشگاهی بسیار پیشرفته و دقیق خواهید شد. نرم افزار دشت برای افزایش سود مدیران، کاهش هزینه‌ها، رضایت مشتریان و تمام آن چه که مدیران برای مدیریت بهتر احتیاج دارند را دارا است. از ویژگی‌ها و مزیت‌های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نشان دادن فاکتور فروش برای خریداران
  • امکان نصب و استفاده بر روی انواع سیستم‌ها
  • تعریف نامحدود انبار، انبارگردانی و انتقال بین انبار
  • برخورداری نرم افزار از راهنما برای تمامی بخش‌ها
  • قابلیت تهیه و ارائه گزارشات از عملیات انجام شده
  • سازگاری کامل با صندوق‌های موجود در فروشگاه‌ها
  • دارای یک سال پشتیبانی رایگان در زمان خرید نرم افزار
  • قابلیت استفاده چندین نسخه در شبکه‌های کامپیوتری
  • ثبت اسناد حسابداری به صورت خودکار و کاهش زمان تکمیل آن
  • ارائه راه حل برای تمام فرایند‌های مورد نیاز در سیستم فروش و حسابداری فروشگاهی .
  • رابط کاربری ساده و راحت برای استفاده کنندگان با کمترین سطح دانش حسابداری و کامپیوتری
  • اتصال و ارتباط مستقیم و آنلاین به دستگاه‌هایی چون: کارت خوان، چاپگر، بار کد زن به منظور صرفه جویی در زمان.

یکی از مزیت‌های مهم این نرم افزار این است، در هنگام ثبت فاکتور، شماره مشتریان را نیز ثبت می کند و با سامانه پیامکی خود برای مشتریان پس از خرید پیامکی مبنی بر نظر سنجی، کیفیت سنجی، تبلیغات و ... ارسال می کند و همین امر موجب جذب مشتری بیشتر و سود دهی بالاتری می‌شود.

معایب نرم افزار حسابداری دشت

هر نرم افزاری در کنار مزایایی که دارد، دارای معایبی نیز است. شما قبل از خرید نرم افزار باید درباره آن نرم افزار اطلاعات کافی را بدست آورید و با بررسی‌های لازم به خرید آن نرم افزار بپردازید. که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

گزارش در دفاتر قانونی: این نرم افزار برخلاف اکثر نرم افزارهای دیگر حسابداری، اطلاعات را در دفتر قانونی حسابداری ثبت نمی کند.

اعلام خودکار وصول چک‌ها: این نرم افزار به طور خودکار وصول چک‌ها را اعلام نمی کند و مدیران باید حواسشان باشد و به طور مداوم آن را چک کنند تا از تاریخ وصولی‌ها اطلاع داشته باشند و مرتکب اشتباه نشوند.

فروش فوری و ضروری: برای کسب و کار‌هایی که دارای فروش عمده و زیادی می باشند این نرم افزار کاربردی ندارد، زیرا گزینه فروش فوری ندارد و زمان بر است.

عدم اتصال به برخی از دستگاه‌های هوشمند: امروزه‌اتصال نرم افزار‌ها به دستگاه‌ها سبب دقت و سرعت بخشیدن به کار‌ها می شود همچنین سبب عدم دخالت نیروی انسانی نیز می شود. این نرم افزار به همه ی دستگاه‌ها نمی تواند وصل شود و ارتباط بگیرد و این عامل کاربر را دچار مشکل می کند.

گزارش دارایی: همه ی مشاغلی که مشغول به یک فعالیت اقتصادی می شوند و در این مشاغل معامله مالی نیز صورت می گیرد، وظیفه دارند سالانه گزارش‌هایی از دارایی و امور مالی خود دهند تا برای آن‌ها مالیات وضع شود. نرم افزار حسابداری دشت محروم از این قابلیت است.

عدم چاپ بار کد: برخی از مشاغل نیاز دارند کالا و خدمات آن‌ها بررسی، دسته بندی و متمایز شوند یعنی به هر کالایی بارکد جدا گانه‌ای دهند که فقط مختص به همان کالا باشد. از نرم افزار دشت این چنین انتظار می‌رود اما جزوه توانایی‌های آن نیست و از آن محروم است.

مهمترین کاربرد‌های نرم افزار حسابداری دشت

یکی از کاربرد‌های این نرم افزار، استفاده‌از آن در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای برای ثبت عملیات خرید، فروش و بارکد خوانی و موارد دیگراست. این نرم افزار به دلیل برخورداری از امنیت بالا، مورد توجه بیشتر مدیران فروشگاهی قرار دارد و موجب اطمینان آن‌ها می‌شود. همچنین موجودی تمامی کالاها، ثبت اسناد فروش و خریدار، ثبت وجه دریافتنی پرداختی نقدی و غیر نقدی وتهیه‌ارائه تمامی گزارش‌های مالی را نیز انجام می‌دهد.

این نرم افزار در برخی از فروشگاه‌ها به دلیل متصل بودن به دستگاه بارکد خوان، برای خریداران فاکتور خرید صادر می کند. و به طور کلی این نرم افزار به بسیاری از دستگاه‌ها مانند ترازو‌های دیجیتالی، بارکد خوان، پرینتر‌ها و ... متصل می شود و به فعالیت فروشگاه‌ها سرعت می بخشد و سبب می شود که عملیات با دقت و سرعت بالا و عاری از هر گونه مشکلی انجام شود. نرم افزار دشت در فاکتور‌هایی که صادر می کند تمامی مشخصات کالا از قبیل قیمت، اندازه، مقدار تخفیف، تاریخ خرید را قید می کند.

انوع نرم افزار دشت

به دلیل وجود مشاغل مختلف و تنوع فعالیت‌های موجود در آن‌ها، نرم افزار حسابداری دشت متناسب با مشاغل گوناگون نسخه‌های مختلفی را طراحی و ارائه کرده‌است. این طراحی‌ها کمک زیادی به صاحبان کار کرده و سبب مدیریت و سود دهی هر چه بهتر مشاغل آن‌ها شده‌است. در ادامه به برخی از نسخه‌های نرم افزار دشت پرداخته‌ایم:

نرم افزار عمومی: این نسخه، بنا بر نوع شغل و نیازی که مشتریان دارند در سه سطح پایه، متوسط و مقدماتی برای خدمت رسانی ارائه می شود.

نرم افزار پوشاک: این نسخه مخصوص فروشگاه‌ها و تولیدی‌های پوشاک و لباس است و با توجه به نیاز‌های آن‌ها تهیه و ارائه شده‌است. کاربران می توانند تمامی اطلاعات پوشاک مثل تعداد، جنس، سایز و موارد دیگری را در نرم افزار ثبت کنند و این باعث می شود که هر اطالاعات درخواستی را به راحتی دریافت کنید.

نرم افزار ابزارو یراق: در این نرم افزار حداقل 17000 کالا و خدمات تعریف شده‌است بنابراین شما می توانید تمامی اطالاعات مربوط به‌ابزار و یراق ساختمانی خود اعم از قیمت، تعداد یا وزن مصالح و موارد دیگر را در آن وارد کنید و هر زمان که به سراغ نرم افزار رفتید آن‌ها را مشاهده کنید.

نرم افزار خشکبار ( آجیل، شیرینی): در این نسخه‌از نرم افزار دشت، شرایط فروش خوراکی‌های موجود را برحسب میزان کیفیت آن‌ها بیان کرده‌است. همچنین در فاکتور خرید آن علاوه برقیمت و مقدار وزن اصلی کالای خریداری شده، هزینه جعبه و بسته بندی آن نیز روی قیمت و فاکتور تاثیر می گذارد.

نرم افزار سوپر مارکت‌ها: از مهم ترین کاربرد نرم افزار دشت، کاربرد آن در فروشگاه‌ها است. برای مدیریت بهتر و سود دهی بالاتر در بسیاری از سوپر مارکتی‌ها و فروشگاه‌ها قرار دارد. در این نرم افزار بیش از 18000 کالا با بارکد آن‌ها تعریف شده‌است که کاربران باتوجه به آن‌ها کالاهای خود را در نرم افزار تعریف می کنند.

نرم افزار آرایشی و بهداشتی: لوازم آراریشی و بهداشتی به سبب تاریخ و نوع آن‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. در این نسخه‌از نرم افزار بیش از 12000 کالا و محصولات آرایشی و بهداشتی تعریف شده‌است. کابران می توانند تمامی مشخصات کالاهای خود را خصوصا تاریخ انقضای آن‌ها راوارد کنند تا به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

کلام آخر

در این مقاله‌اطلاعاتی درباره نرم افزار حسابداری دشت در اختیارتان قرار دادیم. طبق توضیحات داده شده در می یابیم که‌این نرم افزار بیشتر مورد استفاده فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها قرار می گیرد. به طور کلی در این نرم افزار ثبت و پردازش عملیات خرید و فروش، لیست موجودی کالا، اسناد پرداختی و دریافتی، هزینه‌ها و درآمد‌ها و تمامی گزارشات مالی تهیه و ارائه می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]