اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206283618699

نرم افزار حسابداری سپیدار چیست؟

کد: 140104206283618699

https://bit.ly/3yU6nwt

، (اخبار رسمی): نرم افزار سپیدار با طراحی خاص خود، دارای امکانات و خدمات زیادی است. مدیران شرکت ها برای انجام خدمات مالی حسابداری و مالیاتی خود می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند. این نرم افزار دارای کادر پشتیبانی قوی و حرفه ای و دسترسی آسانی است.

نرم افزار حسابداری سپیدار چیست؟ + توضیح کامل.
تصویر نرم افزار حسابداری سپیدار

نرم افزار حسابداری سپیدار بخاطر برخورداری از امکانات خاص و کاربردی برای کابران خود، یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری به شمار می رود.

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی درباره نرم افزار حسابداری سپیدار در اختیارتان قرار دهیم. یکی از بهترین و پر کاربرد ترین نرم افزار‌های حسابداری، نرم افزار سپیدار است. نرم افزار سپیدار، با توجه به فعالیت‌های مختلف شرکت‌ها و موسسات طراحی شده و دارای قابلیت‌های بسیاری است. در ادامه به تمامی ویژگی‌ها و کاربرد‌های این نرم افزار اشاره کرده ایم، خواهشمندیم تا پایان مقاله زیر همراه ما باشید.

نرم افزار سپیدار چیست؟

یکی از بهترین نرم افزار‌های حسابداری، نرم افزار سپیدار است. از ابزار‌های مهم در عملیات‌های حسابداری و مالی در هر موسسه و شرکتی، می توانیم استفاده از نرم افزار‌های حسابداری را نام برد. هر چه قدر هم، خدمات حسابداری یک شرکت کوچک باشد، برای ثبت اسناد، گزارشات و فعالیت‌های مالی و مالیاتی شرکت جهت جلوگیری از خطا و اشتباه، واجب است از نرم افزار‌های حسابداری استفاده کنیم.

نرم افزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم یک نرم افزار جامع است که تمامی زیرشاخه‌های حسابداری را در بر می گیرد. تمامی اطلاعات موجود در زیرشاخه‌ها با یکدیگر ارتباط دارند و حسابدارها می تواند از آن‌ها استفاده کنند. نرم افزار سپیدار بخاطر ویژگی‌ها و امکانات فراوانی که دارد مورد توجه همگان قرار گرفته و جزو پر کاربرد ترین نرم افزار‌های حسابداری به شمار می رود. نرم افزار سپیدار برای هر شرکتی با هر فعالیتی که دارد پکیج‌های مختص به آن‌ها را طراحی کرده و اشخاص می توانند با توجه به نیاز‌های موسسه و شرکت خود یکی از پکیج‌های خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمان کاری را تهیه کنند و مورد استفاده قرار دهند.

هر موسسه و شرکتی در تمامی مراحل کاری خود، با چالش‌هایی رو به رو می شود. یکی از مهم ترین چالش‌ها، چالش‌های بخش مدیریت مالی و حسابداری است، مشکلاتی چون: تهیه اسناد، انواع گزارش گیری‌ها، اظهارنامه‌های مالیاتی، مدیریت سود و زیان، مدیریت خرید و فروش، مدیریت حقوق دستمزد، مدیریت وجوه نقد و چک‌ها و مشکلات دیگر. نرم افزار سپیدار با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارد این مشکلات را تا حدود زیادی برطرف کرده است.

مزیت‌ها و ویژگی‌های نرم افزار سپیدار

از مهم ترین مزیت‌ها و ویژگی‌های نرم افزار حسابداری می توانیم به مدیریت با کیفیت و دقیق وجوه نقدی، مدیریت انواع چک‌های دریافتی و پرداختی، آماده سازی انواع گزارشات و اظهار نامه‌ها، کدینگ گذاری مناسب ، ایجاد دفاتر و اسناد قانونی حسابداری مالی، محدود سازی ریسک‌های مالی و مالیاتی و موارد دیگر نام برد .این ویژگی‌ها ممکن است در بقیه نرم افزار‌های حسابداری نیز وجود داشته باشد اما کارکرد راحت و بدون هدر رفتن زمان، سبک طراحی ساده و کاربردی آن مخصوص نرم افزار حسابداری سپیدار است که همگان در هر سطحی از تحصیل خود می توانند از آن استفاده کنند.

به طور کلی از ویژگی‌ها و مزیت‌های نرم افزار حسابداری سپیدار می توانیم به موارد زیر اشاره کرد:

جامع و کامل بودن آن: نرم افزار سپیدار، یک نرم افزار حسابداری بسیار جامعی است که تمامی زیر شاخه‌های حسابداری را در بر می گیرد. تمامی اطلاعات در آن قرار دارند، با یکدیگر ارتباط دارند و هر حسابداری می تواند از آن استفاده کند.

هماهنگی و یکپارچگی: نرم افزار سپیدار دارای ماژول‌ها و بخش‌هایی است که کاملا با یکدیگر هماهنگ و در ارتباط هستند، بدین صورت که انجام هر عملیاتی بر روی یک بخش، به سرعت اثر آن را در بخش‌های دیگر می توان مشاهده کرد.

سبک استفاده آسان: در طراحی این نرم افزار توجه زیادی به کاربری راحت و آسان آن شده است.بدین صورت که در طراحی و چیدمان عناصر و بخش‌های مختلف آن از سبکی استفاده شده که تمامی افراد از حسابداران متبحر گرفته تا حسابداران کم تجربه می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

قابلیت و امکانات فراوان: نرم افزار حسابداری سپیدار برای انجام خدمات شرکت‌ها و موسسات کوچک تا متوسط طراحی شده اما تمامی قابلیت‌های خدمات مالی، مالیاتی، بیمه و ... همانند نرم افزار‌های مخصوص موسسات بزرگ دارا است.

پشتیبانی به موقع: این نرم افزار دارای خدمات پشتیبانی مناسبی است بدین صورت، در هر زمانی که از نرم افزار استفاده می کنیم اگر سوال یا مشکلی در خصوص استفاده از نرم افزار سپیدار داشته باشیم می توانیم از خدمات پشتیبانی تلفنی یا پیامکی برای رفع مشکل خود استفاده کنیم. محاسبه و گزارش دقیق: در بخش‌هایی از حسابداری محاسبه برخی نکات بسیار ریز و دقیق است که این نرم افزار این امکان را دارا است و در آخر گزارش اطلاعات دقیقی را ارائه می دهد.

کاربرد‌های نرم افزار سپیدار

در شرکت‌های حسابداری خدمات حسابداری زیادی انجام می شود و حسابداران برای این که کارهای خودت را با دقت و سرعت بالایی پیش ببرند از نرم افزار‌های گوناگونی استفاده می کنند. نرم افزار سپیدار این قابلیت را دارد که با کمترین محدودیت‌ها در شرکت‌ها و موسسات از آن استفاده شود. قیمت نرم افزار سپیدار بستگی به نوع فعالیتی که انجام می دهید دارد.

تمامی شرکت‌هایی که در زمینه بازرگانی، تولیدی، پیمانکاری و خدماتی فعالیت دارند، می توانند برای رسیدن به اهدافشان از نرم افزار حسابداری سپیدار استفاده کنند. این نرم افزار به دلیل داشتن قابلیت‌هایی چون کد گذاری پیشرفته، آماده سازی، گزارشات و به روز رسانی اظهارنامه‌ها در مدت زمان خیلی کوتاه، مورد استفاده بسیاری از مدیران و مسئولان شرکت‌های حسابداری قرار گرفته است برای مثال نرم افزار سپیدار مخصوص شرکت‌ها و موسسات خدماتی قادر به صدور فاکتور برای یکایک خدمات می باشند و با عرضه گزارش‌های مروری، مدیران را از خدمات پر بازده باخبر می کنند.

مثالی دیگر می توان از نرم افزار سپیدار مخصوص انبار گفت که بسیار دقیق عمل می کند چرا که اگر موجودی محصولی کم باشدبه سرعت نقطه سفارشات فعال می شود تا مدیران شرکت را باخبر سازد، همچنین اگر شرکتی با فروش کالایی به سود می رسد آن را هم به نمایش می گذارد تا مدیران را با خبر سازد.

امکانات نرم افزار سپیدار

برخورداری از امکانات سبب محبوبیت و درخشش این نرم افزار شده است که در زیر به این امکانات اشاره کرده ایم:

کار کردن با نرم افزار سپیدار بدون استفاده از موس: یکی از ویژگی‌های این نرم افزار این است که شما می توانید بدون استفاده از موس عملیات مورد نظر خود را انجام دهید. برای این که این ویژگی فعال شود، هنگام ورود به صفحه نرم افزار سپیدار باید دکمه alt را بزنید، با این عمل موس در قسمت راست بالای صفحه فعال می‌شود. با استفاده از دکمه‌های و می‌توانید فعالیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را بدون استفاده از موس انجام دهید.

دسترسی سریع به فرم‌های پر کاربرد: در این نرم افزار، بدون این که بخواهید مسیر‌های زیادی را برای دریافت فرم مورد نظر طی کنید، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از میز کار فرم مورد نظرتان را دریافت کنید. در این نرم افزار هر روز فرم‌های جدیدی را مشاهده می کنید در این صورت شما می توانید فرم مورد نظر خود را انتخاب کنید تا نرم افزار، فرم انتخاب شده شما را سریع تر نمایش دهد تا شما فعالیت مورد نظرتان را در زمان کوتاه تری انجام دهید

امکان قرار دهی انوع اسناد برای هر فرم: یکی دیگر از امکانات این نرم افزار این است که، برای هر فرمی حداکثر 5 سند را می توانید ثبت کنید.

امکان تهیه کردن گزارش پویا: از دیگر امکانات نرم افزار سپیدار به این که ، شما می توانید پس از وارد کردن اطلاعات تکمیلی و اسناد خود، گزارش پویا دریافت کنید.

معایب نرم افزار سپیدار

نرم افزار حسابداری سپیدار مانند تمامی نرم افزار‌ها، معایبی دارد که شخص حسابدار با در نظر گرفتن این معایب از آن استفاده می کند. در ادامه به برخی از معایب این نرم افزار پرداخته ایم:

  • گفته می‌شود که قیمت این نرم افزار، عموما از قیمت نرم افزارهای موجود در بازار کمی بالاتر است.
  • نسخه آموزشی این نرم افزار دارای امکانات محدودی است و در این نسخه‌ها بر روی صفحه مانیتور تبلیغات زیادی را مشاهده می کنید که ممکن است شما را آزرده کند بنابراین شما می توانید با خرید نسخه اصلی این مشکل را رفع کنید.
  • حتمال پاک شدن برخی اطلاعات در این نرم افزار وجود دارد بنابراین واجب است که از اطلاعات بک آپ گیری شود.

کلام آخر

باتوجه به تمامی مطالبی که در خصوص نرم افزار حسابداری سپیدار بیان کردیم، در می یابیم که نرم افزار سپیدار با طراحی خاص خود، دارای امکانات و خدمات زیادی است که جزو بهترین نرم افزارهای حسابداری محسوب می شود. مدیران شرکت و موسسات برای انجام خدمات مالی حسابداری و مالیاتی خود می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند.
این نرم افزار دارای کادر پشتیبانی قوی و حرفه‌ای است یعنی هرگاه شما دچار مشکلی شوید در سریعترین حالت ممکن به رفع مشکل شما می پردازند. همچنین به خاطر طراحی ویژه ای که دارد، می توانید به آسانی به تمامی بخش‌های مختلف آن دسترسی پیدا کنید و فعالیت مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. اگر کار کردن با نرم افزار سپیدار را یاد نگرفته‌اید می‌توانید نسخه‌های آموزشی آن را تهیه کنید و به آسانی با آن آشنا شوید چرا که در نسخه‌های آموزشی آن، آموزش جامعی را در اختیار همگان قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار