اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104236293018699

نرم افزار حسابداری راهکاران ابری چیست؟

کد: 140104236293018699

https://bit.ly/3RGQy3x

، (اخبار رسمی): نرم افزار راهکاران ابری مخصوص کسب و کار های بزرگ می باشد و با ویژگی ها و مزیت هایی که دارد، تمامی خدمات مالی و حسابداری یک شرکت را انجام می دهد. این نرم افزار به اینترنت وابسته است و شما در هر جایی که باشید با هر وسیله ارتباطی هوشمند، می توانید به آن متصل شوید و فعالیتتان را انجام دهید.

نرم افزار حسابداری راهکاران ابری چیست؟ + توضیح کامل.
شرکت همکاران سیستم راهکار های سازمانی خود را در بستر نرم افزار راهکاران ابری عرضه کرده است.

این نرم افزار به دلیل طراحی پیچیده‌ای که دارد مخصوص کسب و کار های بزرگ است و خدمات را با دقت و سرعت بالایی انجام می‌دهد.

در این مقاله قصد داریم به توضیح نرم افزار حسابداری راهکاران ابری بپردازیم. شرکت همکاران سیستم راهکار های سازمانی خود را در بستر نرم افزار راهکاران ابری عرضه کرده است. این نرم افزار به دلیل طراحی پیچیده ای که دارد مخصوص کسب و کار های بزرگ می باشد و مناسب کسب و کارهای کوچک نیست و فقط سبب کندی کار آنان می شود. بخاطر ویژگی ها و کاربرد هایی که دارد، مورد توجه بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ قرار گرفته است که در ادامه به برخی از ویژگی ها و کاربرد های آن اشاره کرده ایم، از شما خواهشمندیم که تا پایان مقاله همراه ما باشید.

نرم افزار حسابداری راهکاران ابری چیست؟

یکی دیگر از زیر شاخه های شرکت همکاران سیستم، نرم افزار حسابداری راهکاران ابری می باشد. شرکت همکاران سیستم، راهکار های سازمانی خود را هم سو با تکنولوژی های جدید بر نرم افزار راهکاران ابری عرضه کرده است. این نرم افزار کاملا پیچیده ، حرفه ای و مقرون به صرفه است. به کمک این نرم افزارمی‌توانید امور مالی خود را خودکار کنید. یعنی با وارد کردن اطلاعات بر روی نرم افزار، نرم افزار به طور خودکار هر اشتباهی که رخ دهد تصحیح می کند و در امورات مالی و حسابداری اشتباهات کمتری رخ می دهد.

نرم افزار راهکاران ابری مناسب خدمات اصلی حسابداری مانند بخش امور مالی و مالیات، پخش، خرید و فروش، موجودی انبار، بهای تمام شده کالا، سود و سرمایه انسانی، کالا و خدمات می باشد و برای شرکت هایی که خدمات پیچیده ای ندارند و دارای خدمات جامع و کلی می باشند بهترین گزینه است. همکاران سیستم، راهکاران ابری را بر روی سرور اصلی شرکت تهیه و ارائه کرده است و کاربران بدون تهیه کردن نسخه سخت افزاری آن می‌توانند با پرداخت هزینه مشخص شده آن را به صورت اینترنتی تهیه کنند و خدمات خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

یکی از مهم ترین مشکلات و دغدغه های مدیران شرکت ها و سازمان های بزرگ، نگهداری حجم زیادی از اسناد و معامله های مالی بدون این که خطایی رخ دهد می باشد. برای این کار می‌توانند از نرم افزار راهکاران ابری استفاده کنند، چرا که با وارد کردن اطلاعات به آن، در زمان کوتاهی بین تمامی قسمت ها هماهنگی ایجاد می کند و در نگهداری اسناد و معامله های مالی بسیار با دقت عمل می کند. راهکاران ابری دارای نام های دیگری چون حسابداری تحت وب، حسابداری آنلاین و حسابداری مبتنی بر اینترنت نیز می باشد.

مزیت های نرم افزار راهکاران ابری

در تمامی شرکت ها و موسسات مشکلات مالی و حسابداری زیادی وجود دارد. به وسیله نیروی انسانی فقط بخشی از این مشکلات حل می شود بنابراین مدیران برای انجام کارهای مالی و حسابداری شرکت خود، نیاز به نرم افزار های پر کاربردی چون نرم افزار راهکاران ابری دارند تا کارهای مالی خود را با دقت و سرعت بالاتری انجام دهند.

در زیر به برخی از مزیت های نرم افزار راهکاران ابری پرداخته‌ایم:

  • کاهش هزینه های اضافی
  • قابلیت معرفی کالا و خدمات
  • دارای پشتیبانی مداوم و فعال
  • حامی شعبه های وابسته حسابداری
  • قابلیت دسترسی به بانک ها به صورت آنلاین
  • قابلیت ارسال آنلاین فاکتور ها و پرداخت آن ها
  • قابلیت اتصال به دستگاه کارت خوان، بارکد خوان
  • غیرممکن بودن پاک شدن اطلاعات به صورت ناگهانی
  • قابلیت به روز رسانی نرم افزار به صورت خودکار و آنلاین
  • بدون نیاز به داشتن فضای بزرگ برای مدیریت کسب و کار
  • سهولت در ذخیره و نگهداری و ایمنی اطلاعات تا پایان طول دوره
  • قابلیت جست و جو و دسترسی راحت به اطلاعات و بررسی آن ها
  • افزایش سرعت عمل برای تهیه و ارائه گزارشات مالیاتی، دارایی ها، سود و زیان
  • دارای سیستم خزانه داری، داشبورد مدیریتی، کنترل و مدیریت انبار، هوشمند تجاری، مدیریت حقوق و دستمزد

به طور کلی مزیت های این نرم افزار را می توان به سه دسته تقسیم کرد:

هزینه کمتر: در این نرم افزار بر خلاف دیگر نرم افزار ها بسیاری از هزینه ها مربوط به تجهیزات استفاده از نرم افزار، حقوق دستمزد و ... حذف می شود و بر عهده شرکت همکاران سیستم قرار می گیرد.

امنیت بالاتر: در روش های سنتی تامین امنیت کار بسیار دشواری بوده و نیاز به تجهیزات خاصی داشت، اما این نرم افزار به سبب ویژگی امنیتی که دارد ( امنیت آن بر عهده شرکت تولید کننده یعنی همکاران سیستم قرار دارد) دارای امنیت بسیار بالایی می باشد.

دسترسی بهتر: نرم افزار راهکاران ابری به دلیل این که به وسیله اینترنت فعال است، شما در هر جایی که اینترنت وجود داشته باشد با هر وسیله ی ارتباطی هوشمند چون لب تاب، گوشی های هوشمند، تبلتمی‌توانید با وارد کردن اطلاعات اولیه، به آن دسترسی پیدا کنید و کارها و خدمات خود را انجام دهید.

معایب نرم افزار راهکاران ابری

نرم افزار حسابداری راهکاران ابری مانند تمامی نرم افزار های حسابداری در کنار مزایای بسیاری که دارد، دارای معایبی نیز می باشد و صاحبان مشاغل باید قبل از تهیه این نرم افزار، اطلاعات نرم افزاری ابری را بررسی کنید و باتوجه به نیاز شغلی خود آن را تهیه کنید. در زیر به معایب این نرم افزار اشاره کرده ایم:

هزینه های ادامه دار: نرم افزار راهکاران ابری به وسیله اینترنت فعال است یعنی اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید نمی توانید با این نرم افزار کار کنید، بنابراین واجب است هر ماه هزینه ای را برای گرفتن بسته های اینترنتی و اشتراک پرداخت کنید تا اموراتتان را انجام دهید. علاوه بر هزینه دریافت اشتراک اینترنت، هزینه دریافت نسخه به روز و ارتقا آن را هم در بر دارد.

آسیب پذیری در مقابل خطرات امنیتی: موضوع امنیت هم دارای عیب و مزیت می باشد. شما هیچ گاه امنیت و محافظت صد در صد روی نرم افزارتان ندارید، بنابراین باید توسعه و به روز رسانی نرم افزار خود را به یک فروشنده قابل اعتماد بسپارید. هچنین اطلاعات شما از سوی حملات مخرب هکر ها در خطر هستند. نرم افزار راهکاران ابری چون به تمامی عملیات اصلی وصل است، نقض در یک بخش بقیه بخش ها را نیز به خطر میندازد.

خرابی و مشکلات فنی: نرم افزار راهکاران ابری وابسته به اینترنت است که این یک عیب به حساب می آید. حتی ارائه دهندگان اینترنت هم گاهی اوقات دچار مشکلات فنی، خرابی و قطعی می شوند و بروز این مشکل باعث می شود تا مدتی که مشکل حل شود سیستم از دسترستان خارج شود. همچنین برخی از مشکلات روی سرعت اینترنت اثر میگذارد و سرعت فعالیتتان را کند می کند.

انواع نسخه های آنلاین نرم افزار راهکاران ابری

  • نسخه IOS
  • نسخه ویندوز
  • نسخه اندروید
  • نسخه لینوکس
  • نسخه مکینتاش
  • نسخه تحت وب

این نسخه ها مخصوص شرکت ها و موسسات خیلی بزرگ با داشتن حداقل بیست کارمند، برای انجام خدمات حسابداری مالی دشوار و پیچیده، مناسب می باشد. قیمت این نسخه ها بستگی به انتخاب صاحبان کار، متناسب با نیاز کاری آن ها تعیین می شود.

برخی از نسخه های کاربردی و مهم نرم افزار راهکاران ابری:

سیستم دریافت و پرداخت راهکاران ابری: این سیستم جزو مهم ترین سیستم های راهکاران ابری می باشد. با استفاده از سیستم دریافت و پرداخت آنلاین نرم افزار راهکاران ابری می‌توانید تمامی کارهای بانکی، گزارشات و تجزیه تحلیل آن ها را به آسانی انجام دهید. از مهمترین قابلیت‌های این سیستم می توانیم به، تهیه و ارائه تمامی گزارشات، دسترسی سریع و راحت به اطلاعات موجود در نرم افزار، خدمات بانکی هوشمند، نگهداری و محافظت از روش های نقدینگی اشاره کرد. همچنین این سیستم ارتباط هماهنگ و منظمی با تمامی بخش های فروش، تدارکات و پخش دارد.

سیستم دارایی ثابت راهکاران ابری: با استفاده از سیستم دارایی آنلاین راهکاران ابری می‌توانید امور مالی و دارایی شرکت خود را به صورت منحصر به فردی مدیریت کنید تا از وجود موثر و بهره مند شدن آن ها در شرکتتان اطمینان لازم را بدست آورید. از قابلیت های این سیستم می توانیم به، محاسبه و بررسی استهلاک، کاهش ارزش دارایی ها، دریافت آخرین گزارش های مدیریتی درباره دگرگونی های فیزیکی و محاسبه امورات مالی و دارایی ها اشاره کرد.

سیستم تسهیلات مالی راهکاران ابری: با استفاده از این سیستم آنلاین نرم افزار راهکاران ابری می توان کلیه ی فعالیت های وام و تسهیلات را کنترل و مدیریت کرد. از قابلیت های این سیستم می توانیم به، محاسبه ی بهره های موعد پرداخت، نگهداری و ذخیره اطلاعات مربوط به تسهیلات بانکی، ارتباط موثر بر روی دریافت و پرداخت تسهیلات مالی، گرفتن گزارشات تسهیلات مالی اشاره کرد.

سیستم دفتر کل راهکاران ابری: با استفاده از این سیستم آنلاین نرم افزار راهکاران ابریمی‌توانید گزارش ها و اطلاعات مالی و گزارشات قانونی هماهنگ و متناسب با آخرین تغییرات مورد نیازتان را به آسانی فراهم کنید. از قابلیت های مهم این سیستم می توانیم به، ذخیره و نگهداری فعالیت ها و عملیات تا پایان طول دوره و تهیه آسان و ارائه گزارشات و اطلاعات مالی اشاره کرد.

سیستم تدارکات راهکاران ابری: با استفاده از سیستم تدارکات آنلاین راهکاران ابریمی‌توانید فعالیت های مربوط به تدارکات را مدیریت و کنترل کنید. از قابلیت های این سیسیتم می توانیم به، هماهنگ بودن با بخش دریافت و پرداخت، انبار، دفاتر قانونی و هماهنگی اطلاعات در تامین کالا و خدمات صاحبان مشاغل و شرکت ها، برای پاسخ دادن به موقع به مشتریان اشاره کرد.

سیستم فروش راهکاران ابری: با استفاده از سیستم راهکار فروش علاوه بر داشتن بخش‌های دریافت و پرداخت، انبار و دفتر کل، عملیات پردازش درخواست های مشتریان، از نگهداری و ذخیره ی سفارشات فروش تا صادر کردن فاکتورهای فروش و سند حسابداری را محافظت می کند. از این نرم افزار برای بهتر شدن عملیات فروش، کاهش خرج ها، پاسخ به موقع به درخواست مشتریان و همچنین به عملیات و فعالیت ها سرعت می بخشد. این سیستم از دو بخش تشکیل شده است که شامل: نرم افزار فروش راهکاران ابری . نرم افزار پورسانت فروش راهکاران ابری.

سیستم جبران خدمات راهکاران ابری: با استفاده از این سیستم به راحتی می‌توانید سختی های موجود در محاسبه و پرداخت به مشتریان را پوشش دهید و در کاهش نگرانی برای پاسخ دادن به مدیران سازمان های بیرونی، قانونی و مدیران داخلی بسیار اثر گذار می باشد.

سیستم انبار راهکاران ابری: با استفاده از این سیستممی‌توانید انبار داری و تمامی حساب های مربوط به انبار که در بر دارنده فعالیت های مهمی چون، کنترل و مدیریت بخش انبار، نمایش جایگاه کالا های موجود، مدیریت تعداد کالا ها، ذخیره و نگهداری و خارج شدن کالا ها، ذکر قیمت کالا ها، مدیریت سفارشات و تقاضای مشتریان، صورت برداری از کالاهای باقی مانده و کالای مورد نیاز و ... را انجام داد.

سیستم فاکتورهای مالی راهکاران ابری: با استفاده از سیستم فاکتور های مالی از راهکاران ابریمی‌توانید خدمات مربوط به دفتر کل، دریافت و پرداخت و دارایی ثابت را به طور هماهنگ متصل شوید و انجام دهید. از مهم ترین قابلیت های این سیستم می توانیم به، جمع آوری اطلاعات به صورت نوشته در اکسل ، فراهم سازی کار برگ، صادر کردن اسناد، تعادل سازی، طبقه بندی و سنوات به صورت اتوماتیک نام برد.

کلام آخر

در این مقاله در یافتیم که نرم افزار راهکاران ابری مخصوص کسب و کار های بزرگ می باشد و با ویژگی‌ها و مزیت هایی که دارد، تمامی خدمات مالی و حسابداری یک شرکت را انجام می‌دهد. این نرم افزار به اینترنت وابسته است و شما در هر جایی که باشید با هر وسیله ارتباطی هوشمندمی‌توانید به آن متصل شوید و فعالیتتان را انجام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | حقوقی و قانون