اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203017294617382
در دسترس نیست

قیمت میلگرد در اولین روز خرداد ماه

کد: 140203017294617382

، تهران , (اخبار رسمی): قیمت میلگرد در نخستین روز خرداد ماه به گونه ای بود که برخی شرکت‌ها میلگرد خود را با افزایش قیمت، تعدادی با کاهش و برخی هم بدون تغییر عرضه کردند. البته میزان کاهش یا افزایش نرخ فروش این محصول در شرکت‌های مختلف چندان عمیق نبود.

قیمت میلگرد در اولین روز خرداد ماه
قیمت میلگرد در نخستین روزهای خرداد ماه

این روزها احتمال آرامش نسبی در بازار خرید و فروش آرماتورهای آجدار وجود خواهد داشت. با توجه به این که قیمت دلار هم مدتی با ثبات نسبی همراه شده، ثبات قیمت میلگرد‌ آجدار طی روزهای آینده محتمل است.

معاملات میلگرد در اولین روزهای خرداد ماه با روندی غیر یکنواخت آغاز شد و شرکت‌های مختلف تغییرات متفاوتی در نرخ فروش این محصول اعمال کردند. تعداد زیادی از شرکت‌ های تولیدکننده قیمت این محصول خود را افزایش داده و برخی کارخانه ها هم میگلرد آجدار را با قیمت کمتری نسبت به قبل عرضه کردند. کارخانه هایی مانند راد همدان هم قیمت میلگرد را بدون تغییر نسبت به قبل عرضه کردند تا آرامش چند روزه خود را حفظ کنند. با توجه به ثبات نسبی ایجاد شده در بازار ارز و نوسان دلار بین کانال های ۵۱ و ۵۲ هزار تومان، احتمالا طی روزهای آینده هم شاهد نوسانات چشمگیری در نرخ فروش میلگرد نباشیم.

قیمت میلگرد آجدار راد همدان

این شرکت مطرح در زمینه تولید میلگرد آجدار، قیمت محصولات خود را در بازار امروز ثابت نگه داشته و هیچ گونه افزایش یا کاهشی را ثبت نکرد. میلگرد ۸ و A2 این شرکت در بازار امروز با نرخ ۲۷ هزار و ۵۰ تومان مورد معامله قرار گرفت. این در حالی است که قیمت میلگرد سایز ۸ این شرکت طی چند روز گذشته با همین قیمت به فروش می رسد و روندی همراه با ثبات را دانبال می‌کند. میلگرد ۱۴ و A3 این شرکت هم بدون هیچ گونه تغییر قیمتی نسبت به روز کاری قبل، با نرخ ۲۶ هزار و ۱۹۵ تومان عرضه شد. این سایز میلگرد راد همدان هم طی چند روز اخیر نوسان خاصی را ثبت نکرده است.

میلگرد آجدار نیشابور

قیمت میلگرد نیشابور در اولین روز خرداد ماه با کاهش مواجه شد. تقریبا تمامی سایزهای میلگرد این شرکت در بازار روز جاری با افت قیمت رو به رو شده و میزان این کاهش هم قابل توجه بود. برای مثال، میلگرد ۱۴ فولاد نیشابور که روز کاری قبل با نرخ ۲۵ هزار و ۲۶۷ تومان عرضه می‌شد، در بازار امروز با قیمت ۲۴ هزار و ۵۳۳ تومان به فروش رسید. به این ترتیب با کاهش حدود ۷۳۴ تومان به ازای هر کیلوگرم، افت قابل توجهی را ثبت کرد. سایزهای دیگر میلگرد آجدار این شرکت هم روندی مشابه و کاهشی را پشت سر گذاشتند.

میلگرد آجدار میانه

شرکت فولاد میانه از جمله کارخانه هایی است که معاملات اولین روز خرداد ماه را با افزایش نرخ فروش میلگرد به پایان برد. اگر چه این افزایش چندان چشم گیری نبود، اما تقریبا تمامی سایزهای میلگرد این شرکت با رشد قیمت مواجه شدند. برای مثال، میلگرد ۱۲ این شرکت که روز کاری قبل با قیمت ۲۴ هزار و ۲۰۷ تومان عرضه می‌شد، امروز با نرخ ۲۴ هزار و ۴۸۲ تومان به فروش رسید. به عبارت دیگر، حدود ۲۷۵ تومان به ازای هر کیلوگرم نسبت به روز قبل افزایش داشته است. قیمت میلگرد این شرکت در سایزهای دیگر هم تقریبا همین مقدار افزایش را تجربه کردند.

قیمت میلگرد آجدار ظفر بناب

همانند شرکت میانه، شرکت فولاد ظفر بناب نرخ فروش میلگردهای آجدار خود را در روز جاری افزایش داد. با این حال، میزان رشد قیمتی آرماتورهای ظفر بناب نسبت به فولاد میانه کمتر بود. میلگرد ۸ و A2 ظفربناب در بازار امروز با قیمت ۲۵ هزار و ۶۲۹ تومان عرضه شد. این در حالی است که همین میلگرد روز کاری قبل با نرخ ۲۵ هزار و ۴۴۶ تومانه به فروش می‌رسید و افزایش حدود ۱۸۳ تومان را نشان می‌دهد. میلگرد ۱۴ A3 این شرکت هم از ۲۵ هزار و ۴۲ تومان در روز کاری قبل، با همین مقدار افزایش به ۲۵ هزار و ۲۲۵ تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

آرماتور آجدار شاهین بناب

شرکت شاهین بناب هم از جمله دیگر کارخانه‌ های تولید میلگرد محسوب می‌شود که نرخ فروش این مقاطع را در اولین روزهای خرداد ماه کاهش داد. قیمت میلگرد ۱۲ این شرکت که روز کاری قبل به کانال ۲۶ هزار تومان رسیده و با نرخ ۲۶ هزار و ۹۷ تومان معامله می‌شد، امروز با کاهش قابل ملاحظه ای همراه بوده و به ۲۵ هزار و ۶۳۸ تومان رسید. به این ترتیب، نرخ فروش این محصول با افت حدود ۴۴۰ تومانی مواجه شد. میلگردهای آجدار این شرکت در سایر سایزها هم روندی مشابه را پیش رو داشته و تقریبا به همین میزان کاهش قیمت را تجربه کردند.

میلگرد آجدار پردیس

شرکت فولاد پردیس تغییر خاصی را در قیمت آرماتورهای خود ایجاد نکرد. بر اساس آمار معاملات روز جاری، تقریبا تمامی سایزهای میلگرد این شرکت با همن نرخ فروش روز گذشته عرضه شد. به عنوان مثال، میلگرد ۱۴ این شرکت در بازار امروز با نرخ ۲۴ هزار و ۴۲۸ تومان به فروش رسید تا نسبت به چند روز اخیر هیچ گونه تغییری نداشته باشد. قیمت میلگردهای سنگین این شرکت هم بدون تغییر نسبت به قبل اعلام شد و این محصولات در سایزهای ۲۸ و ۳۲ مانند روز گذشته با نرخ ۲۴ هزار و ۸۸۹ تومان عرضه شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان