اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203027295517382
در دسترس نیست

افزایش و ثبات نسبی قیمت ورق در اولین روزهای خرداد

کد: 140203027295517382

، تهران , (اخبار رسمی): بخش قابل توجهی از برندهای مطرح زمینه فروش ورق فولادی، مانند فولاد مبارکه، قیمت ورق خود را نسبت به روز کاری قبل افزایش داده و تعدادی از کارخانه ها همچون فولاد گیلان و اکسین اهواز هم این محصولات را بدون تغییر نسبت به قبل عرضه کردند. فولاد کاویان هم قیمت خود را در برخی سایزها افزایش داد.

افزایش و ثبات نسبی قیمت ورق در اولین روزهای خرداد
قیمت ورق در اولین روزهای خرداد ماه 1402

نرخ فروش ورق سیاه در اولین روزهای ماه سوم بهار با افزایش و ثبات نسبی همراه بود. برخی شرکت های تولیدکننده با افزایش مواجه شده و تعدادی از شرکت‌ ها هم نرخ فروش این محصول را بدون تغییر نگه داشتند.

نرخ فروش ورق سیاه

در اولین روزهای ماه سوم بهار با افزایش و ثبات نسبی همراه بود. به این صورت که قیمت ورق برخی شرکت های تولیدکننده با افزایش مواجه شده و تعدادی از شرکت‌ ها هم نرخ فروش این محصول را بدون تغییر نگه داشتند. برخی کارخانه های مطرح این زمینه هم نرخ فروش ورق سیاه خود را در بعضی سایزها افزایش داده و در بعضی سایزها با همان نرخ قبل عرضه کردند. به طور کلی، برایند تغییرات قیمتی این ورق ها در ابتدای خرداد ماه مثبت بود.

جدیدترین قیمت فروش ورق سیاه

بر اساس گزارش معاملات انجام شده در اولین روز خرداد ماه، ورق های فولادی دو روند متفاوت را طی کردند. بخش قابل توجهی از برندهای مطرح این زمینه مانند فولاد مبارکه اصفهان قیمت ورق خود را نسبت به روز کاری قبل افزایش داده و تعدادی از کارخانه ها همچون فولاد گیلان و اکسین اهواز هم این محصولات را بدون تغییر نسبت به قبل عرضه کردند. شرکت هایی مانند فولاد کاویان هم قیمت پلیت های فولادی خود را در برخی سایزها افزایش داده و در برخی سایزها بدون تغییر اعلام کردند. جدیدترین نرخ فروش ورق سیاه شرکت های مختلف به شرح ذیل می‌باشند:

ورق سیاه فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در اولین روز خرداد ماه قیمت ورق سیاه خود در اکثر سایزها را افزایش داد. نرخ فروش شیت های فولادی این شرکت در برخی سایزها هم بدون تغییر باقی ماند. ورق سیاه رول و ۳ میل شرکت فولاد مبارکه با سایز ۱۵۰۰ که روز کاری قبل با قیمت ۳۱ هزار و ۶۴۸ تومانه به فروش می‌رسید، در بازار امروز با قیمت ۳۲ هزار و ۳۴۰ تومان عرضه شد تا حدود ۶۹۲ تومان افزایش داشته باشد. شیت های ۴ میلیمتری این شرکت در ابعاد ۱۵۰۰*۶۰۰۰ هم روند مشابهی داشته و از ۳۱ هزار و ۶۵۲ تومان در روز کاری قبل به ۳۲ هزار و ۵۲۳ تومان رسیده و بیش از ۸۷۰ تومان افزایش را تجربه کردند.

با این که اکثر سایزهای ورق سیاه این شرکت با افزایش قیمتی همراه بود، تعداد زیادی از سایزهای این ورق هم بدون تغییر عرضه شد. برای مثال، قیمت ورق سیاه رول و ۲ میل فولاد مبارکه در سایز ۱۰۰۰ در بازار امروز ۳۴ هزار و ۲۲۱ تومان به ازای هر کیلوگرم اعلام شد. این در حالی است که از ابتدای هفته نرخ فروش این محصول تغییری نداشته است. برخی سایزهای دیگر ورق رول این شرکت هم بدون تغییر قیمتی معامله شدند. اما محصولات برش خورده، تقریبا در همه سایزها افزایش قیمت داشت.

ورق سیاه گیلان

ورق های تولیدی شرکت فولاد گیلان تقریبا در تمامی سایزها بدون تغییر نرخ فروش به کار خود پایان دادند. ورق سیاه سایز ۱۰ این شرکت که روز کاری قبل با قیمت ۳۱ هزار و ۲۸۵ تومان عرضه می‌شد، امروز هم با همان قیمت به فروش رسید تا نوسان خاصی نداشته باشد. ورق‌های برش خورده گیلان نیز در اکثر سایزها بدون تغییر قیمتی معامله شدند. برای مثال، قیمت ورق سیاه ۶ میل گیلان با ابعاد ۱۲۵۰*۶۰۰۰ همانند چند روز گذشته، در بازار امروز هم ۳۳ هزار و ۹۲ تومان به ازای هر کیلوگرم اعلام شد.

ورق سیاه اکسین اهواز

نرخ فروش شیت های فولادی اکسین اهواز در اکثر سایزها بدون تغییر اعلام شد تا بخش قابل توجهی از بازار ورق های سیاه، معاملات امروز را بدون نوسان به پایان رسانند. برای نمونه، ورق سیاه ۱۵ میلیمتر در ابعاد ۲۰۰۰*۱۲۰۰۰ با قیمت ۳۶ هزار و ۱۲۰ تومان به ازای هر کیلوگرم عرضه شد. این محصول در روزهای گذشته هم با همین قیمت مورد معامله قرار می‌گرفت. نرخ فروش شیت‌ های ۲۰۰۰*۶۰۰۰ و ضخامت ۲۰ میل اکسین هم بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل، در بازار امروز ۳۱ هزار و ۶۹۸ تومان اعلام گردید.

ورق سیاه فولاد کاویان

قیمت ورق های کارخانه فولاد کاویان در برخی سایزها با افزایش و در برخی سایزهای دیگر با ثبات همراه بود. برای مثال، ورق سیاه ۲۰ میل این شرکت در ابعاد ۱۵۰۰*۶۰۰۰ در بازار امروز با قیمت ۲۹ هزار و ۳۱۲ تومان عرضه شد. در حالی که همین ورق روز کاری قبل با نرخ ۲۸ هزار و ۸۰۸ تومان به فروش رسیده و رشد ۵۰۰ تومانی به ازای هر کیلوگرم را نشان می‌دهد. شیت های ۱۲۵۰*۶۰۰۰ و ۲۵ میلیمتر این شرکت هم بدون تغییر قیمت نسبت به قبل، با نرخ ۲۸ هزار و ۲۵۷ تومان به ازای هر کیلوگرم معامله شدند.

ورق سیاه نورد اصفهان

محصولات تولیدی نورد اصفهان هم مانند شرکت های گیلان و اکسین اهواز تغییر قیمتی خاصی را ثبت نکرده و در اکثر سایزها بدون نوسان نسبت به قبل عرضه شدند. در تعداد محدودی از سایزها هم اندکی افزایش قیمت را تجربه کردند. قیمت ورق سیاه ۱‍۵ میل نورد اصفهان در ابعاد ۱۰۰۰*۶۰۰۰ از ۲۹ هزار و ۸۶۳ تومان روز قبل به ۲۹ هزار و ۹۵۵ تومان رسید تا بیش از ۹۰ تومان افزایش داشته باشد. این در حالی است که شیت های ۲۰۰۰*۶۰۰۰ و ۲۵ میل این شرکت بدون تغییر قیمتی و با نرخ ۲۸ هزار و ۳۴۹ تومان معامله شدند. بخش قابل توجهی از سایزهای ورق سیاه این شرکت بدون نوسان بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان