اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126130005

اصول نگارش خبر

در انتهای خبر سه هشتک قرار دهید

کد: 13950624126130005

https://goo.gl/3fEIQP

، تهران , (اخبار رسمی): در انتهای خبری که برای رسانه ها ارسال می کنید سه علامت هشتک (#) قرار دهید . این یک کار حرفه ای است که به رسانه ها این پیام را می رساند که شما اصول خبر نویسی را می دانید.

در انتهای خبر سه هشتک قرار دهید

قبل از تهیه خبر با جستجوی ساده اینترنتی , نمونه اخبار تهیه شده در شرکت های رقیب تان در صنعت را مطالعه کنید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی در ابتدای خبری که تهیه می کنید اطلاعات تماس فردی که قرار است با رسانه ها در تماس باشد را قرار دهید.شماره تلفن و ساعات پاسخگویی او به تماس های مرتبط با این خبر در کنار آدرس ایمیل فرد می تواند کمک بزرگی در جهت  تسهیل برقراری ارتباط بین  شرکتی که خبر را تهیه می کند با رسانه هایی که قصد انتشار آن را دارند بکند. 

قرار دادن لوگوی شرکت  و لینک مربوط به وب سایت شرکت هم می تواند کمک بزرگی در جهت  شناخته شدن شرکت شما بکند و به روزنامه نگاران امکان دهد تا اطلاعات تکمیلی را ساده تر پیدا کنند. درتهیه خبر به این نکته توجه کنید که هر چه اطلاعات کامل تری ارایه دهید موفقیت بیشتری در جلب نظر رسانه ها خواهید داشت . 

در متن خبر از اصطلاحات عامیانه و کلمات محاوره ای استفاده نکنید ضمن اینکه نوشتار کاملا علمی هم نمی تواند باعث جلب نظر  رسانه ها و مخاطبان شما شود . سعی کنید خبری که تهیه می کنید برای انتشار آماده باشد و بازنویسی خبر برای نشر در رسانه ها  برای اصحاب رسانه زمان بر نباشد.

در انتهای خبر هم بهتر است از علامت هشتک (#) استفاده کنید.قرار دادن سه علامت هشتک در انتهای خبر و در کنار هم نشان می دهد که خبر شما به پایان رسیده است . این کاری حرفه ای است که نشان می دهد شما اصول نوشتاری حرفه ای را می دانید و اطمینان داشته باشید همین ریزه کاری ها می تواند خبر شما را از دیگر خبرهای ارسالی به رسانه ها متمایز کند. 

قبل از اینکه شروع به نوشتن خبر کنید بهتر است جستجویی در اینترنت انجام دهید و نمونه اخبار تایید شده در زمینه صنعت خود را بیابید. در این صورت است که می توانید با آگاهی بیشتر خبر خود را بنویسید و از اشتباهات رایج دوری کنید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها