اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040559335356

3 دلیل برای تبلیغات در اینستاگرام

کد: 1395040559335356

http://j.mp/28SVkV5

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات در اینستاگرام به شکلی که امروز شاهد آن هستیم یک فرصت طلایی برای ارتباط موثر برندهای مطرح با جامعه مصرف کنندگان فراهم کرده است.

چرا تبلیغات در اینستاگرام برای برندهای پرمصرف یک ضرورت است؟

برندهای پرمصرف که در زندگی روزمره مردم حضور دارند و به نوعی در شکل دادن به سبک زندگی آنان تاثیرگذارند، فرصتی مغتنم را پیش روی خود دارند. بازاریابی در اینستاگرام اگر با برنامه ریزی و استراتژی صحیح همراه باشد، در ارتقاء جایگاه برند و بالابردن محبوبیت آن در جامعه و گروه مخاطبان قطعا کارساز است.

در شرایط کنونی بازار کشور، شرکت هایی که محصولات پرمصرفی را روانه بازار می کنند باید مدیریت بهتری روی هزینه های تبلیغاتی خود داشته باشند. اقبال عمومی به شبکه های اجتماعی و همچنین هزینه بسیار پایین تبلیغات در آنها در کنار مزیت های بی شمار دیگر، فرصتی طلایی را در اختیار صاحبان برندها قرار داده است. اما برای پاسخ به این سوال که چرا تبلیغات در اینستاگرام برای برندهای پرمصرف یک ضرورت است؟می توان به سه دلیل مهم اشاره کرد.

زبان تصویری
شبکه اجتماعی اینستاگرام بواسطه تصویرمحور بودن، تاثیر به سزایی در جهت دهی به افکار عمومی دارد. مردم به سادگی با آن ارتباط برقرار کرده و تبلیغات در اینستاگرام به همین دلیل شانس زیادی برای دیده شدن به برندها می دهد.

68 درصد اینستاگرامی ها زن هستند
طبق تحقیقات بینابرند و آمارهای موجود، حدود 68 درصد کاربران اینستاگرام زنان هستند. از طرف دیگر فعالیت این قشر نیز در این شبکه اجتماعی به دلیل سادگی کاربری و تصویر محور بودن آن بیشتر از مردان است. این دلیل مهم نیز اثبات می کند که برندهای مصرفی خصوصا نام های تجاری که در حوزه های مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، پوشاک، لوازم خانگی و … فعالیت می کنند بخت زیادی برای ارائه خود به گروه مخاطبان در این فضا خواهند داشت و از این برتری کمی و کیفی حضور زنان در اینستاگرام باید استفاده کنند.

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران
در حال حاضر اینستاگرام اولین و مهمترین شبکه اجتماعی در ایران است. طبق آمارهای رسمی بیش از چهل میلیون گوشی تلفن هوشمند در ایران در دست مردم است و روز به روز به تعداد استفاده کنندگان از اینترنت روی تلفن همراه افزوده می شود. این دلیل مهم نیز بیش از پیش به ضرورت حضور برندها در این شبکه اجتماعی صحه می گذارد.

برندهای پرمصرف که در زندگی روزمره مردم حضور دارند و به نوعی در شکل دادن به سبک زندگی آنان تاثیرگذارند، فرصتی مغتنم را پیش روی خود دارند. بازاریابی در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی اگر با برنامه ریزی و استراتژی صحیح همراه باشد، در ارتقای جایگاه برند و بالابردن محبوبیت آن در جامعه و گروه مخاطبان قطعا کارساز است. بینابرند با سابقه اجرای ده ها کمپین مطرح تبلیغاتی در اینستاگرام، مشاوری امین و باتجربه برای برندهاست تا آنها را در این راه یاری کند و به موفقیت برساند.

فرصت محدود در ماه مبارک رمضان

تمام پروژه های تبلیغات در شبکه های اجتماعی تا عید سعید فطر از 15 درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهد شد.  از شما دعوت می کنیم ضمن بازدید از وب سایت بینابرند به نشانی www.binabrand.com جهت راهنمایی و مشاوره رایگان با شماره 02128422088 در ساعات اداری تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. مدیران و کارشناسان این مجموعه بیش از ده سال است در شرکتها و صنایع داخلی، مشاوره و مدیریت پروژه های بازاریابی و برندینگ را برعهده داشته اند و در صنوف مختلف تجربیات ارزشمندی را کسب کرده اند. تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت، طراحی کمپینهای تبلیغات اینترنتی و روابط عمومی آنلاین از جمله خدمات شاخص این مجموعه میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]