اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960718263635356

مزایای تبلیغات در اینستاگرام با شیوه اینفلوئنسر مارکتینگ

کد: 13960718263635356

https://goo.gl/7VLG6Z

، تهران , (اخبار رسمی): مزایای تبلیغات در اینستاگرام بر کسی پوشیده نیست. اما وقتی تبلیغات در این شبکه اجتماعی توسط اینفلوئنسرها انجام شود، قدرت کمپین شما چند برابر می شود. یکی از دلایل رشد اینستاگرام حضور چهره‌های محبوب و پرطرفدار در این شبکه اجتماعی است. استفاده از قدرت نفوذ آنها مزایای فراوانی دارد.

مزایای تبلیغات در اینستاگرام با شیوه اینفلوئنسر مارکتینگ
با مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ آشنا شوید

می توان اینستاگرام را با۶۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه به عنوان یک ابزار قوی بازاریابی دهان به دهان و اینفلوئنسر مارکتینگ برشمرد. حضور چهره های محبوب یک فرصت ویژه برای تبلیغات و بازاریابی تاثیرگذار است.

در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای اینسفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام آشنا کنیم.

 

اینستاگرام ابزاری برای بازاریابی دهان به دهان

به گفته بنیاد بازاریابی دهان به دهان womma.org، آمریکایی‌ها روزانه ۳/۳ میلیارد دفعه نام برندها را به زبان می‌آورند. مردم درباره همه چیز حرف می‌زنند، از تنقلات گرفته تا ماشین‌آلات صنعتی. هر کسب و کاری، فارغ از اینکه در چه صنعتی مشغول به فعالیت است، می‌تواند از ایجاد گفتگو درباره محصولات یا خدمات خود سود ببرد.

از طرفی اینستاگرام رو به رشد ترین شبکه اجتماعی است و طبق آخرین آمار در سال ۲۰۱۷ دست کم ۶۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و به ابزاری مناسب برای بازاریابی دهان به دهان تبدیل شده است.

یکی از دلایل رشد اینستاگرام حضور چهره‌های محبوب و پرطرفدار در این شبکه اجتماعی است. افراد صاحب نفوذ از جمله بازیگران سینما و تلویزیون، ورزشکاران، هنرمندان و چهره‌های علمی، سیاسی و اجتماعی از این رسانه به عنوان کانال ارتباطی خود استفاده می‌کنند. حضور پر رنگ بلاگرها یا بهتر بگوییم “اینستاگرامرها” هم به جذابیت اینستاگرام افزوده است.

اینفلوئنسرها طرفداران بیشماری دارند، آنها هر روز هواداران خود را با پست‌های اینستاگرامی، استوری و لایو تحت تاثیر قرار می‌دهند. از این رو یک فرصت ویژه پیش روی برندها و کسب و کارها برای تبلیغات و بازاریابی تاثیرگذار است، با این شرایط می‌توان اینستاگرام را قوی‌ترین ابزار بازاریابی دهان به دهان و اینفلوئنسر مارکتینگ دانست. حالا بد نیست با برخی مزایای اینسفلوئنسر مارکتینگ هم آشنا شویم.

 

پنج مزیت اصلی اینفلوئنسر مارکتینگ

از نگاه آندریا فرای ریر “Andrea Fryrear” یکی از نویسندگان فعال سایت معتبر مارکترگیزمو “marketergizmo”، پنج مزیت اصلی اینفلوئنسر مارکتینگ به شرح زیر است:

 

• دو برابر تبلیغات سنتی فروش را افزایش می‌دهد
به طور کلی، این روش نه تنها در مقایسه با تبلیغات سنتی فروشتان را افزایش می‌دهد، بلکه نرخ حفظ مشتری در این روش ۳۷% بیشتر است.

 

• کافیست یک نفر را بازاریابی کنید
یعنی به جای این که بخواهید برای بازاریابی هزاران نفر برنامه‌ریزی کنید، تنها کافی است انرژی خود را معطوف به یک نفر کنید، یعنی همان فرد صاحب‌نفوذ یا اینسفلوئنسر.

 

• به موفقیت کسب و کارهای نوپا (استارتاپ) کمک می‌کند
کسب و کارهایی که مدت کمی از حضورشان در بازار می‌گذرد، می‌توانند با این روش یکباره برند خود را مطرح کنند و در مدت کوتاهی خود را به بازار هدف معرفی (Brand Awareness) کنند. چون به جای اینکه برای معرفی برند خود از صفر شروع کنند، در واقع از اعتبار فرد دیگری استفاده می‌کنند.

 

• فاصله میان آشنایی مصرف‌کننده با محصول کاهش می‌یابد
در این روش در مقایسه با تبلیغات و بازاریابی سنتی، مدت زمان بین آشنایی مصرف‌کننده با برند یا محصول تا زمانی که اقدام به خرید می‌کند کاهش می‌یابد.

 

• به مشتریان بالقوه متنوع‌تری دسترسی می‌یابید
روزی روزگاری می‌شد با تبلیغات تلویزیونی تقریباً به تمام مردم دسترسی پیدا کرد. اما با متنوع شدن لوازم سرگرمی و ارتباطی، این دسترسی میان کانال‌های بسیاری از جمله اینستاگرام پخش شده است. با این روش، امکان دسترسی به مخاطبان گوناگونی وجود دارد.

 

تجربه بینابرند در تبلیغات اینستاگرام با شیوه اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ علی رغم اثربخشی فراوان اما ساده نیست و چالش‌های فراوانی دارد. اگر از گزینه‌های مناسبی استفاده نکنید یا پیامتان درست مخابره نشود، علاوه بر هدر رفتن بودجه و زمان، عواقب بدتری نیز برای کسب و کار شما بدنبال خواهد داشت. تکیه بر تجربه یک مشاور آگاه و دلسوز این مسیر دشوار را برای شما هموار می‌کند.

بینابرند یکی از پیشگامان تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در ایران، با تجربه حضور در صنایع و صنوف مختلف و اجرای دهها کمپین تبلیغاتی موثر برای برندها و کسب و کارهای مطرح (برخی پروژه‌های بازاریابی بینابرند ما را در سایت binabrand.com ببینید)، با در اختیار داشتن گروهی برجسته از صفحات تاثیرگذار و ارتباط نزدیک با اینفلوئنسرها در اینستاگرام، راه رسیدن به موفقیت را برای شما کوتاه می‌کند.

برای آشنایی با پکیجهای تبلیغات در اینستاگرام بینابرند و جهت مشاوره رایگان با ما به شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۸۸ تماس بگیرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. مدیران و کارشناسان این مجموعه بیش از ده سال است در شرکتها و صنایع داخلی، مشاوره و مدیریت پروژه های بازاریابی و برندینگ را برعهده داشته اند و در صنوف مختلف تجربیات ارزشمندی را کسب کرده اند. تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت، طراحی کمپینهای تبلیغات اینترنتی و روابط عمومی آنلاین از جمله خدمات شاخص این مجموعه میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی