اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950910192715356

برند بوک یا کتابچه برند چیست

کد: 13950910192715356

https://goo.gl/m9NkIW

، تهران , (اخبار رسمی): برندبوک به ایجاد یکپارچگی و هماهنگی در همه فعالیت های برندینگ و مارکتینگ کمک می کند و باعث انسجام و همخوانی بین شخصیت برند و تصویر برند در ذهن مخاطبین می شود.

برند بوک (BRAND BOOK) یا کتابچه برند چیست؟

امروزه با گسترش فعالیت های بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و دخیل شدن افراد بیشتری در سازمان ها در تولید و به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی لزوم وجود برندبوک بیشتر حس می شود.

به گزارش اخبار رسمی به نقل روابط عمومی بینابرند، برندبوک (Brand Book) یا کتابچه برند سندی است مکتوب و مدون که به معرفی کامل برند می پردازد. هویت برند، عناصر و ارزشهای برند، اصول و استانداردهای برند و همه اطلاعاتی که مربوط به برند است در برندبوک جمع آوری و مکتوب می شود تا به عنوان راهنمایی جامع، کامل و عملی در شناساندن برند و تولید محتوای تبلیغاتی برای برند مورد استفاده قرار گیرد.

برندبوک به ایجاد یکپارچگی و هماهنگی در همه فعالیت های برندینگ و مارکتینگ کمک کرده و باعث انسجام و همخوانی بین شخصیت برند و تصویر برند در ذهن مخاطبین خواهد شد.

در واقع وجود برندبوک مدون در سازمان‌ها کمک بزرگی برای تیم‌های بازاریابی، گرافیک، آژانس‌های تبلیغاتی، مترجمان، ویراستاران و افراد مرتبط با برند هست زیرا با استفاده از آن، همه از بایدها و نبایدهای مربوط به برند مطلع شده و محتوای تبلیغاتی تولیدی چه متن، تصویر یا هر محتوای دیگر باشد همگی با هم همخوانی خواهند داشت.

چرا وجود برند بوک بیشتر از گذشته ضرورت دارد؟

امروزه با گسترش فعالیت‌های بازاریابی، خصوصا بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، افراد بیشتری در سازمان‌ها مشغول به تولید و به اشتراک‌گذاری مطالب می‌شوند.

بر همین اساس با داشتن راهنمایی مدون و جامع می توان افراد بیشتری را در داخل یا خارج سازمان خود درگیر چنین پروژه هایی کرد و اطمینان داشت که با رعایت اصول و راهکارهای تدوین شده، محتوای تبلیغاتی تولیدی با استراتژی برند همخوانی دارد.

به عنوان مثال اگر تبلیغات در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری، بدون توجه به هویت برند، عناصر و ارزش‌های برند انجام شود، تصویر برند را در ذهن مخاطبین شما مخدوش می کند.

بینابرند با مطالعه و بررسی همه جوانب و در نظر گرفتن استراتژی های آتی برند شما، محتوای تبلیغاتی تولید شده را تحلیل و برندبوک را برای شما تدوین می کند. با توجه به نیاز شما، برندبوک می تواند جامع و شامل همه بخش ها باشد یا فقط برای نیار خاصی مانند تبلیغات در شبکه های اجتماعی تدوین شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. مدیران و کارشناسان این مجموعه بیش از ده سال است در شرکتها و صنایع داخلی، مشاوره و مدیریت پروژه های بازاریابی و برندینگ را برعهده داشته اند و در صنوف مختلف تجربیات ارزشمندی را کسب کرده اند. تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت، طراحی کمپینهای تبلیغات اینترنتی و روابط عمومی آنلاین از جمله خدمات شاخص این مجموعه میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]