اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960628261535356

بینابرند به کمپین همتوان پیوست

بینابرند حامی رسانه‌ای کمپین دورکاری معلولان در شبکه‌های اجتماعی شد

کد: 13960628261535356

https://goo.gl/8DUAtZ

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین «همتوان» مدتی است با هدف فراهم کردن شرایط برای دورکاری معلولان جسمی – حرکتی آغاز به کار کرده است. علی دادگر مدیر ارشد اجرایی بینابرند که یکی از حامیان این کمپین خیرخواهانه است در گفتگویی به بیان دلایل این حمایت پرداخته است.

بینابرند به کمپین همتوان پیوست
مصاحبه با علی دادگر مدیر اجرایی بینابرند

افرادی که دچار معلولیت جسمی می شوند، جزیی جدایی ناپذیر از جامعه اند. ما می‌توانیم همتوان را بصورت گسترده معرفی کنیم تا شهروندان، خیرین و کنشگران اجتماعی به این حرکت اجتماعی زیبا بپیوندند.

افرادی که دچار معلولیت و ناتوانی جسمی می‌شوند، جزیی جدایی ناپذیر از جامعه هستند، توانمندسازی آن‌ها وظیفه ای همگانی ماست. این مسئولیت اجتماعی بر دوش همه شهروندان است. علی دادگر مدیر ارشد اجرایی بینابرند که یکی از حامیان این کمپین خیرخواهانه است در گفتگویی به بیان دلایل این حمایت پرداخته است.

 

بینابرند چرا به همتوان پیوست؟

ما هم در بینابرند احساس مسئولیت می‌کنیم و بر این باوریم که به واسطه پتانسیل بالایی که در رسانه‌های آنلاین و به ویژه شبکه‌های اجتماعی داریم، می‌توانیم نقش مهمی در اطلاع رسانی کمپین‌های خیرخواهانه داشته باشیم و به این واسطه مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهیم. امیدواریم از این طریق بتوانیم سهم کوچکی در ایجاد اشتغال برای معلولان جسمی حرکتی داشته باشیم.

 

بینا برند چه کمکی می‌تواند به کمپین ‌همتوان بکند؟

ما می‌توانیم همتوان را در شبکه‌های اجتماعی بصورت گسترده معرفی کنیم تا شهروندان، خیرین و کنشگران اجتماعی از وجود آن با خبر شده و در صورت تمایل به این حرکت اجتماعی زیبا بپیوندند. بینابرند مجموعه‌‌ای از متخصصین کارآزموده در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی را در اختیار دارد که مشاوره و مدیریت پروژه‌های بزرگی را برعهده داشته‌اند. بنابراین ما می‌توانیم از تجربه خود در این راستا بهره برده و کمپین همتوان را به نحو شایسته ای به هموطنان معرفی کنیم. برنامه ویژه ای برای تبلیغات در اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ برای همتوان داریم.

 

به نظر شما کمپین همتوان چگونه می‌تواند به معلولان کمک کند؟

مثل سایر کشورها، در ایران هم نرخ بیکاری در میان معلولان بیشتر از میانگین نرخ بیکاری در کل کشور است. بسیاری از معلولین از امکانات شغلی بی‌بهره‌اند و از نظر مالی در تنگنا هستند. درصورتی‌که توانائی فکری و تحصیلی این افراد، فرقی با افراد عادی جامعه ندارد. بیکاری یکی از مشکلات اصلی معلولان بویژه بانوان در ایران است و بخش خصوصی هم تمایلی به استخدام معلولین ندارد. کمپین همتوان با ایجاد پلی میان صاحبان کسب و کار و کارجویان توان یاب می‌تواند به پیدا کردن شغل برای معلولان کمک کند.

مشروح این مصاحبه را می‌توانید در سایت همتوان به نشانی http://hamtavan.com بخوانید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. مدیران و کارشناسان این مجموعه بیش از ده سال است در شرکتها و صنایع داخلی، مشاوره و مدیریت پروژه های بازاریابی و برندینگ را برعهده داشته اند و در صنوف مختلف تجربیات ارزشمندی را کسب کرده اند. تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت، طراحی کمپینهای تبلیغات اینترنتی و روابط عمومی آنلاین از جمله خدمات شاخص این مجموعه میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | شهر و جامعه