اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961017275235356

اگر هفته های اول زمستان را از دست دادید، با بینابرند فرصت جبران دارید

تا ۳۰ درصد تخفیف تبلیغ در اینستاگرام و تلگرام برای استارتاپ های ایرانی

کد: 13961017275235356

https://goo.gl/tBW5nd

، تهران , (اخبار رسمی): اختلال در دسترسی به شبکه‌های اجتماعی در هفته‌های آغازین زمستان ۹۶، تنور داغ کسب و کارهای ایرانی را سرد کرد و جمع زیادی از کارآفرینان روزهای سختی را سپری کردند. این مساله بیش از پیش تاثیر خود را روی کسب و کارهای نوپا و خانگی گذاشته؛ اما برای جبران این فرصت از دست رفته بینابرند در کنار هموطنان است.

تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام با تخفیف ویژه تا 30% برای استارتاپهای ایرانی
تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام تا 30% تخفیف ویژه برای استارتاپها - آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند

در راستای حمایت بینابرند از استارتاپهای ایرانی، کلیه پکیج های تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام با تخفیف ویژه ۱۵ - ۳۰% ارائه خواهند شد. فرصت استفاده از این تخفیف ویژه تا ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۶ می باشد.

تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام با تخفیف ویژه‌ی استارتاپ‌ها توسط بینابرند آغاز شد. مدیر ارشد اجرایی بینابرند با اعلام این خبر گفت: ما افتخار می‌کنیم طی سال‌های اخیر با تکیه بر تجربه و دانش متخصصان خود و با اجرای کمپین‌های خلاق اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی، گامی‌ مهم در جهت رشد و ارتقاء جایگاه تولیدکنندگان و نام‌های تجاری ایرانی برداشته‌ایم. مشاغل کوچک و زودبازده توان کمتری برای مقابله با مشکلات دارند؛ اما اگر حمایت شوند سریع‌تر رشد می‌کنند و نقش مهمی‌ در تحول اقتصادی کشور خواهند داشت.

علی دادگر در ادامه افزود: ما در بینابرند احساس مسئولیت می‌کنیم و باور داریم با برنامه‌ریزی هوشمندانه در رسانه‌های آنلاین، خصوصا بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی می‌توانیم کسب و کارهای نوپا را متحول کنیم. در راستای حمایت این مجموعه از استارتاپ‌ها و کسب و کارهای ایرانی، کلیه‌ی پکیج‌های تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام با تخفیف ویژه ۱۵ الی ۳۰ درصد (با توجه به گروه مخاطب و موضوع فعالیت) ارائه خواهند شد. فرصت استفاده از این تخفیف ویژه تا ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۶ است.

کارآفرینان عزیز می‌توانند جهت ارائه‌ی درخواست خود در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۸۸ تماس حاصل کنند و با ارائه‌ی کد تخفیف startup و اعلام مشخصات استارتاپ خود از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

جهت اطلاع از تعرفه تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام به وب سایت http://www.binabrand.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. مدیران و کارشناسان این مجموعه بیش از ده سال است در شرکتها و صنایع داخلی، مشاوره و مدیریت پروژه های بازاریابی و برندینگ را برعهده داشته اند و در صنوف مختلف تجربیات ارزشمندی را کسب کرده اند. تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت، طراحی کمپینهای تبلیغات اینترنتی و روابط عمومی آنلاین از جمله خدمات شاخص این مجموعه میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]