اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961205283955356

چگونه می‌توان در شب عید از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی بیشترین بهره را برد؟

افزایش فروش شب عید با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

کد: 13961205283955356

https://goo.gl/4NbBNs

، تهران , (اخبار رسمی): در شب عید برخلاف سایر ایام سال، همه کسب‌وکارها مایلند با گذاشتن پیشنهادهای رنگارنگ و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی سر و صدا کنند، تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام، یکی از روش‌های افزایش فروش در بازار جذاب شب عید است. اما چگونه از فرصتی که بازار شب عید در اختیار ما می‌گذارد استفاده کنیم؟

افزایش فروش شب عید با تبلیغات در شبکه های اجتماعی
افزایش فروش شب عید با تبلیغات در شبکه های اجتماعی

در شب عید حجم تبلیغات کسب‌وکارها زیاد است. پس با بودجه ناچیز به سمت شبکه‌های اجتماعی نروید زیرا در این همهمه گم می‌شوید. با همکاری یک مشاور، یک پروموشن جذاب طراحی کرده و از محتوای هدفمند غافل نشوید

افزایش فروش شب عید با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی چند سالی است که موردتوجه برندها و کسب‌وکارهای ایرانی قرارگرفته است. تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام، یکی از روش‌های افزایش فروش در بازار جذاب شب عید است. اما چگونه از فرصتی که بازار شب عید در اختیار ما می‌گذارد استفاده کنیم؟ در این مقاله به اصول کلی حضور در شبکه‌های اجتماعی باهدف فروش شب عید اشاره می‌کنیم:

اعتمادسازی در شبکه‌های اجتماعی

در شب عید برخلاف سایر ایام سال، همه کسب‌وکارها به‌نوعی مایلند با گذاشتن پیشنهادهای رنگارنگ و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی سروصدا کنند و توجه مردم را به‌سوی خود جلب کنند، اگر در مقوله جلب‌توجه موفق باشیم اما در گام بعدی باید بتوانیم اعتماد مشتری را هم جلب کنیم، در اینجا به دو نکته که باعث سلب اعتماد مشتریان در شبکه‌های اجتماعی می‌شود اشاره می‌کنیم:

۱- پروفایل غیرحرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی

شاید بارها با پروفایل‌های غیرحرفه‌ای در اینستاگرام برخورد داشته‌اید. چه عواملی باعث می‌شود شما بی‌اعتماد شوید؟ عدم وجود نشانی وب‌سایت، استفاده از شماره موبایل برای ارتباط کاری، نداشتن آدرس و استفاده از جملات غیرحرفه‌ای در توضیحات پروفایل موجب می‌شود کمتر به آن کسب‌وکار اعتماد کنید. وجود یک سایت اینترنتی امروزه یکی از ضروریات تجارت آنلاین است، پس آن را در اولویت خود بگذارید. مشتری اگر در پروفایل اینستاگرام شما آدرس یک وب‌سایت را ببیند، بیشتر به شما اعتماد می‌کند. همچنین استفاده از شماره تلفن ثابت بسیار مهم است، اشکالی ندارد اگر دفتر کار ندارید و کسب‌وکار کوچکی دارید، می‌توانید از خدمات دفتر کار مجازی استفاده کنید و به‌سرعت یک شماره تلفن ثابت، تلفن گویا، صندوق صوتی و فکس اینترنتی تهیه کنید و هر جای ایران هستید به‌راحتی در بازار شروع به رقابت کنید ولی روی تلفن همراه خود پاسخگوی تماس‌های کاری باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد دفتر کار مجازی به سایت daftareshoma.com مراجعه کنید.

۲- عدم وجود محتوای باکیفیت و قانع‌کننده در صفحه

نیاز به توضیح نیست که پس از ورود مخاطب به صفحه هواداری شما، مشتری به دنبال محتواهایی می‌گردد که بتواند متوجه شود شما واقعاً همان کسی هستید که ادعا می‌کنید. مثلاً اگر یک فروشنده کفش ورزشی هستید، فقط به گذاشتن تصاویر تجاری از محصولات خود اکتفا نکنید. این تصاویر را هرکسی می‌تواند با جستجو در اینترنت در صفحه خود بارگذاری کند. سعی کنید تصاویر واقعی‌تری منتشر کنید، مثلاً اگر فروشگاه دارید از ویترین خود یا محیط فروشگاه یا مشتریان عکس بیندازید. یا اگر صرفاً فروشنده آنلاین هستید عکس‌هایی منحصربفرد از محصول و پکیج‌های خود تهیه کنید که خاص شما باشد. یا از خریداران بخواهید پس از خرید محصول، از تجربه خرید خود بگویند و یک عکس با آن بیندازند و برای شما بفرستند تا شما از این تصاویر هم در صفحه خود استفاده کنید. به‌این‌ترتیب مخاطبان احساس بهتری خواهند داشت و اعتماد بیشتری می‌کنند.

تولید محتوای هدفمند در شبکه‌های اجتماعی ویژه شب عید

توصیه می‌کنیم حداقل از یک ماه قبل عید برای فروش نوروزی آماده‌باشید، برای این منظور اگر فروشگاه آنلاین دارید باید روی محتوای سایت خودکار کنید تا در شب عید در موتورهای جستجو پیدا شوید، اما در شبکه‌های اجتماعی لازم است محتوای منسجمی در قالب یک کمپین خاص طراحی کنید. مثلاً پکیج نوروزی از محصولات یا خدمات خود تهیه کنید و در قالب یک سناریوی جذاب آن‌ها را معرفی کنید، یا در قالب یک رویداد در صفحه اینستاگرام و کانال خود به استقبال نوروز بروید. مثلاً می‌توانید یک مسابقه ویژه شب عید داشته باشید و برای برندگان خود جوایزی در نظر بگیرید. در هنگام انتشار محتوا از هشتگهای مرتبط و داغ شب عید هم دریغ نکنید.

طراحی پروموشن ویژه شب عید

اینکه چقدر تخفیف‌دارید یا چه پیشنهادی به ازای خرید مشتری در شب سال نو به او می‌دهید خیلی مهم نیست، مهم‌تر از آن نحوه ارائه آن هست. انتخاب یک نام مناسب برای پروموشن شما و یکتم زیبا و متحدالشکل برای ارائه آن در قالب محتواهایی جذاب در شبکه اجتماعی بسیار مهم است. استفاده از المان‌های فرهنگی و آیینی در ارائه پروموشن شب عید یا هر ایده‌ای که حس مخاطب را برای خرید عید تحریک کند پیشنهاد می‌شود. این تم باید در تبلیغات شما و حتی بسته‌بندی محصولاتتان دیده شود.

همکاری با سایر کسب‌وکارها

تاکنون فکر کرده‌اید چرا بازارچه‌های نوروزی این‌قدر پرطرفدار است؟ در این بازارچه‌ها تنوع محصولات بسیار چشمگیر است. بنابراین کسی که مثلاً برای خرید پوشاک شب عید خود مراجعه کرده است، احتمالاً به خرید آجیل و شیرینی برای پذیرایی از مهمانان خود هم علاقه‌مند است. شما می‌توانید با کسب‌وکارهایی که مخاطبان مشترکی با شما دارند رایزنی کنید و یک بازارچه آنلاین راه بیندازید. مثلاً کسی که از شما خرید کند، می‌تواند با تخفیف از سایر همکاران شما هم خرید کند و بلعکس. به‌این‌ترتیب بدون هزینه در جامعه بزرگ‌تری دیده می‌شوید و به افزایش فروش شب عیدتان کمک می‌کنید.

پاسخگویی سریع و حرفه‌ای

به علت بالا رفتن درخواست‌ها در شب عید، درصورتی‌که به‌خوبی تبلیغ کرده باشید باید پاسخگوی تماس‌های زیادی باشید. اگر ممکن است تماس‌هایی را از دست دهید باید به فکر چاره باشید. پیشنهاد ما استفاده از یک مرکز تماس حرفه‌ای است. برای این منظور نیاز نیست افرادی را استخدام و درجایی مستقر کنید، فقط کافی است درخواست خود را به یک سرویس‌دهنده مرکز تماس نظیر daftareshoma.com بدهید تا مدیریت تماس‌های شما را بر عهده بگیرند. ایده بدی نیست یک تماس با مشتریان قدیمی هم بگیرید (هپی کال) و ضمن قدردانی از آن‌ها، پکیج ویژه شب عیدتان را به ایشان معرفی کنید.

اجرای یک کمپین تبلیغاتی حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام باهدف معرفی آفرها و کمپین‌های نوروزی یکی از بهترین شیوه‌هایی است که پیشنهاد می‌دهیم. توجه داشته باشید در این روزها حجم تبلیغات کسب‌وکارها زیاد است و شبکه بسیار شلوغ است. پس با بودجه ناچیز به سمت شبکه‌های اجتماعی نیایید زیرا در این همهمه، تبلیغات شما گم می‌شود. استفاده از تجربیات یک آژانس و مشاور حرفه‌ای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی پیشنهاد می‌شود. کارشناسان و متخصصین بازاریابی بینابرند، تجربه طراحی و اجرای ده‌ها کمپین تبلیغاتی باهدف افزایش فروش در شب عید را داشته‌اند.

این تجربیات ارزشمند در صنایع و صنوف گوناگون موجب شده بتوانیم برای هر کسب‌وکار راهکاری منحصربه‌فرد خود را ارائه دهیم. در این راستا برای کارآفرینان عزیز تا نیمه اسفندماه تخفیف ویژه از ۱۰ تا ۲۵ درصد روی پکیج‌های تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام در نظر گرفتیم. جهت اطلاع از شرایط این تخفیف با ما با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۸۸ تماس بگیرید یا به وب‌سایت binabrand.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. مدیران و کارشناسان این مجموعه بیش از ده سال است در شرکتها و صنایع داخلی، مشاوره و مدیریت پروژه های بازاریابی و برندینگ را برعهده داشته اند و در صنوف مختلف تجربیات ارزشمندی را کسب کرده اند. تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت، طراحی کمپینهای تبلیغات اینترنتی و روابط عمومی آنلاین از جمله خدمات شاخص این مجموعه میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی