اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980526396205356

تبلیغات در اینستاگرام با چاشنی مسابقه چه کمکی می‌کند؟

کد: 13980526396205356

http://bit.ly/31IUPsw

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقات اینستاگرامی می‌توانند کمک کنند تا در یک بازه زمانی کوتاه، در مرکز توجه هزاران نفر قرار گرفت و تعداد فالوورهای پیج خود را هم افزایش داد. مسلماً تبلیغات در اینستاگرام به شیوه‌های خلاقانه کمک می‌کند، اما باید از تمامی ابزارهای موجود کمک گرفته شود و مسابقات اینستاگرامی یکی از آنهاست.

تبلیغات در اینستاگرام با چاشنی مسابقه چه کمکی به شما می کند؟
با مسابقات اینستاگرامی در مرکز توجه باشید | آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند

مسابقات اینستاگرامی کمک می‌کنند تا به‌نسبت آن‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند، تا ۷۰درصد سرعت رشد فالوور بیشتری داشت. بنابراین پیشنهاد می‌شود اگر کسی قصد دارد صفحه اینستاگرام محبوبی داشته باشد و جامعه هدف خود را با برند و کسب و کار خود آشنا کند، برگزاری یک مسابقه جذاب را در برنامه آغازین خود قرار دهد. اما چگونه از این استراتژی بهترین بهره را می‌توان برد؟

چرا برگزاری مسابقات اینستاگرامی ایده خوبی است؟

طبق تحقیقات سایت معتبر tailwind، مسابقات اینستاگرامی آمارهای جالبی را با خود به همراه داشته تا مدیران بازاریابی را برای استفاده از این شیوه جذاب برای رشد کسب و کار خود از طریق اینستاگرام مجاب کند.

  • با برگزاری مسابقه در اینستاگرام می‌توان تا 70درصد رشد سریع‌تری نسبت به سایران داشت.
  • فقط 2درصد از صفحات اینستاگرام، اقدام به برگزاری مسابقه می‌کنند.
  • پست‌های مسابقه در اینستاگرام، تا 64 برابر کامنت بیشتر و تا 3.5 برابر لایک بیشتری دریافت می‌کنند.
  • اگر با همکاری چند صفحه (برند) دیگر اقدام به برگزاری مسابقه شود، شانس این ایجاد می‌شود که تا 79درصد مشارکت بیشتری دریافت شود؟

تمامی این آمارها نشان می‌دهند که برگزاری مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین‌ روش‌ها برای افزایش آگاهی از برند است. اما نباید نگران بود، قرار نیست، در یک چرخه ابدی برگزاری مسابقات بیافتید. چون در نتیجه برگزاری مسابقات، مخاطبان به باقی محتوای عادی هم سرریز خواهند شد و مردم به دلیل حسن نیتی که با برگزاری مسابقات ایجاد کرده‌اند احساس نزدیکی بیشتری با برند خواهند کرد. در نتیجه، احتمال بیشتری وجود دارد که محتوای عادی را برای یکدیگر بفرستند یا با آن تعامل بیشتری برقرار کنند. به‌ علاوه، چون برگزاری مسابقه باعث افزایش تعداد فالوور صفحه می‌شود، به‌طور طبیعی افراد بیشتری هم در معرض محتوا قرار خواهند گرفت. 

چگونه می‌توان یک مسابقه اینستاگرامی طراحی کرد؟

قبل از برگزاری اولین مسابقه‌ اینستاگرامی، باید از قواعد کلی این کار آگاه بود. نادیده گرفتن این اصول می‌تواند به معنی نقض قوانین اینستاگرام باشد. یا نتایج ناامید کننده‌ای به‌همراه داشته باشد که می‌تواند منجر به هدر رفتن زحمات شود.

1. شرح روشن و مفصلی از مسابقه‌ باید تهیه شود

در هنگام نوشتن توضیحات مسابقه، حتماً این موارد را باید لحاظ کرد:

  • قوانین مسابقه چیست؟
  • مردم برای دریافت جایزه باید چه کاری انجام دهند؟
  • چه محدودیت هایی لازم است وضع کنید؟
  • جوایز چیست؟
  • مهلت شرکت در مسابقه؟
  • زمان و نحوه معرفی برنده / برندگان

2. جوایزی مناسب نیاز گروه مخاطب انتخاب کرد

اگر بر روی دادن جایزه‌هایی که مرتبط با جامعه مخاطب هدف هستند تمرکز شود، مسابقه نتایج بهتری خواهد داشت. اگر محصولاتی که به‌ عنوان جایزه اهدا می‌شود مختص جامعه مخاطب هدف نباشند، در معرض خطر جذب فالوورهایی غیرمرتبط خواهد بود.

در درازمدت این موضوع می‌تواند بیشتر مضر باشد تا مفید. چنین افرادی ممکن است بعد از مسابقه آن صفحه را آنفالو کنند، یا در آینده هیچ تعاملی با صفحه نداشته باشند.

با انتخاب جایزه‌های مناسب، می‌توان به شکلی مطمئن فالوورهای مناسب جذب کرد و در میان بهترین جامعه هدف آگاهی از برند ایجاد کرد. تمام این‌ها می‌توانند شانس بازگشت سرمایه را افزایش دهند.

اگر اهدای جوایز گران‌قیمت مد نظر است، اما منابع مالی لازم برای سرمایه‌گذاری روی آن وجود ندارد، بد نیست به فکر یک قرارداد همکاری و شراکت با یک برند دیگر بود. البته می‌توان از دایره ارتباطات گسترده آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند هم استفاده کرد و یک مسابقه بزرگ را ترتیب داد.

3. برای فراخوان مسابقه برنامه ریزی کنید

اول از همه برای فراخوان مسابقه خود به تقویم و تعطیلات باید توجه کرد، باید در زمانی این کار را انجام داد که شبکه بیشترین میزان مخاطب را دارد. به طور کلی پیشنهاد می‌شود روزهای تعطیل برای این منظور انتخاب نشود و حتما برای شروع این کار یک برنامه تبلیغاتی مدون ترتیب داده شود.

باید در نظر داشت اگر بهترین جوایز تدارک دیده شود ولی نتوان آن را اطلاع رسانی گسترده کرد، تمام تلاش‌ها و هزینه‌های برگزاری مسابقه به هدر خواهد رفت.

تبلیغات در اینستاگرام با استفاده از شیوه‌های مرسوم نظیر اینفلونسرمارکتینگ، تبلیغات استوری و … را قبل از شروع کار باید بررسی کرد. برای این منظور پیشنهاد می‌شود پکیج‌های تبلیغات در اینستاگرام را دید و با مشاوران آژانس بازاریابی دیجیتال بینابرند صحبت شود. تجربه طراحی، اجرا و اطلاع رسانی صدها مسابقه اینستاگرامی، کمک می‌کند اطلاع رسانی درست و هدفمند مسابقه در جامعه مخاطبان راحت باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. مدیران و کارشناسان این مجموعه بیش از ده سال است در شرکتها و صنایع داخلی، مشاوره و مدیریت پروژه های بازاریابی و برندینگ را برعهده داشته اند و در صنوف مختلف تجربیات ارزشمندی را کسب کرده اند. تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت، طراحی کمپینهای تبلیغات اینترنتی و روابط عمومی آنلاین از جمله خدمات شاخص این مجموعه میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی