اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980421384275356

فرصت استفاده از تخفیف ویژه تبلیغات در اینستاگرام تا شروع الکامپ 98

تبلیغات در اینستاگرام با طعم تخفیف

کد: 13980421384275356

http://bit.ly/2JxIgtG

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات در اینستاگرام امروزه برای بسیاری از کسب و کارهای ایرانی، شرایطی را بوجود آورده تا در مرکز توجه مخاطبان خود باشند. آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند، به مناسبت راه اندازی سایت جدید خود، فرصت ویژه ای را تا شروع الکامپ 98 برای کارآفرینان محیا کرده تا خود را در این شبکه اجتماعی محبوب معرفی کنند.

تبلیغات در اینستاگرام را با طعم تخفیف امتحان کنید
تبلیغات در اینستاگرام با طعم تخفیف توسط بینابرند

تبلیغات در اینستاگرام یکی از گزینه‌های مهم برای دیده شدن در بین میلیون‌ها مخاطب ایرانی است. آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند، همزمان با رونمایی سایت جدید خود، جشنواره‌ای به منظور ترغیب کارآفرینان ایرانی، برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق در این شبکه اجتماعی ترتیب داده است. در ادامه علی دادگر مدیر اجرایی بینابرند در این مورد توضیحاتی ارائه کرده است.

چرا تبلیغات در اینستاگرام مهم است؟

تبلیغات در اینستاگرام کمک می‌کند با کمترین هزینه گروه مخاطبان بسیاری را با برند و محصولات خود آشنا کرد. محبوب شد و به موفقیت رسید. یک برند در لحظات زیبای زندگی مردم جاودانه می‌شود. همه جا با آنها خواهد بود و جزیی از زندگی و لحظات آنها خواهد شد. در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مردم هستند و با تدبیر و برنامه ریزی می‌توان یک برنامه بازاریابی منسجم و درست را در آنها پایه ریزی کرد.

بینابرند چه کمکی به رشد کسب و کارهای ایرانی می‌کند؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند با رویکرد و نگرش علمی در بازاریابی و برندینگ، به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، صدها کمپین تبلیغاتی موفق در اینستاگرام برای برندها و کسب و کارهای مطرح ایرانی اجرا کرده است و از این طریق گام‌های بزرگی در راستای اعتلای صنعت و تولیدات ایرانی برداشته است.

هدف این مجموعه صرفا افزایش هوادار و فالوور صفحه هواداری مشتریان نیست بلکه با توجه به نوع مخاطبان و اهداف هر مجموعه، پیام و سناریوی تبلیغاتی را طراحی می‌کند و در جامعه‌ای بزرگ آن را بصورتی جذاب منتشر می‌کند.


در حال حاضر چه پیشنهاد و تخفیفی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است؟

مشتریان می‌توانند تا شروع الکامپ 98، با کدتخفیف: newsite984 از 10% تخفیف ویژه روی پکیج‌های بالای 300 هزار بازدید استوری استفاده کنند. تاریخ استفاده از این تخفیف تا پایان روز 26 تیرماه است.

چرا تبلیغات استوری در اینستاگرام پیشنهاد می‌شود؟

جمعیت زیادی از کاربران اینستاگرام اول استوری را چک می‌کنند. سرعت و میزان دیده شدن در استوری بسیار بیشتر از تبلیغات بصورت پست است. افرادی که تمایل دارند کاربران زیادی را در زمان کوتاهی تحت ثاثیر قرار دهند یا آنها را به سمت وب سایت یا اپلیکیشن خود هدایت کنند، بی شک تبلیغات در استوری اینستاگرام را آنها پیشنهاد می‌شود.
 

نحوه سفارش تبلیغات به بینابرند چگونه است؟

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه تعرفه‌ها در وب سایت بینابرند به نشانی www.binabrand.com، یکی از پکیج‌های مورد نظر خود را بصورت آنلاین سفارش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. مدیران و کارشناسان این مجموعه بیش از ده سال است در شرکتها و صنایع داخلی، مشاوره و مدیریت پروژه های بازاریابی و برندینگ را برعهده داشته اند و در صنوف مختلف تجربیات ارزشمندی را کسب کرده اند. تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت، طراحی کمپینهای تبلیغات اینترنتی و روابط عمومی آنلاین از جمله خدمات شاخص این مجموعه میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]