اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960522257465356

آیا می‌دانید برندهای زیادی در ایران از تاثیر فوق‌العاده اینفلوئنسر مارکتینگ سود می‌برند؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

کد: 13960522257465356

https://goo.gl/bSNXJf

، تهران , (اخبار رسمی): اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ افراد صاحب نفود چه کسانی هستند؟ کجا باید آنها را پیدا کنیم؟ در این مقاله سعی داریم شما را با روشی جذاب در بازاریابی و برندینگ آشنا کنیم و سپس در مفالات بعدی نمونه‌های عملی و راهکارهای اجرایی برای بهره‌مندی از این شیوه نوین بازاریابی را به شما ارائه می‌کنیم.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ اثری مشابه بازاریابی دهان به دهان دارد، تبلیغات در اینستاگرام توسط افراد تاثیرگذار (Influencers) یک استراتژی هوشمندانه و یک تصمیم درست است اما چالش‌ها و سختی‌‌های خود را دارد.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

بازاریابی افراد تاثیرگذار (Influencers) به معنای بازاریابی محصولات و خدمات توسط آن دسته از افرادی است که بر عموم مردم نفوذ دارند، مانند مشاهیر، چهره‌های محبوب جامعه، هنرمندان، ورزشکاران و … همه کسانی‌ که هوادارانی برای خود دارند.

اینفلوئنسر مارکتینگ برخلاف بازاریابی به معنای عام و معمول است و مصرف‌کنندگان (مخاطبان) را به طور مستقیم هدف تبلیغات قرار نمی‌دهد. در واقع به واسطه نفوذ افراد تاثیرگذار در جامعه، شرکتها می توانند محصول یا خدمات خود را به بازار بشناسانند. اینفلوئنسر مارکتینگ اثری مشابه بازاریابی دهان به دهان دارد، با این تفاوت که مستلزم معرفی مستقیم نیست و معمولا به صورت توصیه‌ای و غیرمستقیم انجام می‌‌شود که تاثیرگذاری به مراتب بیشتری از روشهای معمول دارد.

 

چگونه می‌توان صاحبان نفوذ (INFLUENCERS) را پیدا کرد؟

این نفوذ ممکن است در هر کسی وجود داشته باشد و لزوماً فرد صاحب نفوذ یکی از مشاهیر نیست. هر چند برای بازاریابی کالاها اغلب از مشاهیر استفاده می‌شود، زیرا در نظر عموم مردم بسیار قابل احترام و به علاوه بسیار در معرض دیدند. در واقع وقتی فردی مشهور از محصولی استفاده می‌کند، با احترامی که نزد مردم دارد، مهر تأییدی بر کیفیت آن محصول میزند.

در سالهای اخیر بلاگرها، اینستاگرامرها و نویسندگان فضای مجازی نیز به دسته افراد تاثیرگذار پیوستند، چون قابل اعتمادند و از وفاداری مخاطبانشان برخوردارند. وقتی یک بلاگر محصولی را معرفی می‌کند، تأثیرش از تبلیغات به شکل سنتی بسیار بیشتر است. شرکت‌‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از افراد صاحب نفوذ از بدبینی و سوءظن حاصل از پیام‌های تبلیغاتی مستقیم و به قول معروف گل‌درشت مصون بمانند. برای پیدا کردن آنها کافی است چرخی در شبکه‌های اجتماعی بزنید اما ارتباط با آنها کار آسانی نیست.

 

تبلیغات در اینستاگرام با شیوه INFLUENCER MARKETING

یکی از دلایل مهم استقبال عموم از شبکه‌های اجتماعی، حضور پررنگ و جذاب همین افراد مشهور و محبوب در این رسانه‌هاست. یک فرد صاحب نفوذ از یک شبکه اجتماعی نظیر اینستاگرام به عنوان یک تریبون و رسانه شخصی استفاده می‌کند. ایده‌ها، افکار، دغدغه‌ها و زندگی روزمره او مورد توجه عموم مردم است و بی‌واسطه با هواداران خود در ارتباط است.

تبلیغات در اینستاگرام توسط افراد تاثیرگذار (Influencers) یک استراتژی هوشمندانه و یک تصمیم درست است اما چالش‌ها و سختی‌های خود را دارد که اگر درست اجرا نشود تاثیرات سوء آن نیز به شدت مخرب خواهد بود.

 

چرا باید اینفلوئنسر مارکتینگ را به یک مشاور بازاریابی حرفه‌ای سپرد؟

این شیوه تبلیغاتی در حالی که بسیار جذاب است اما چالشهای زیادی هم با خود به همراه دارد. انتخاب درست اینفلوئنسر هایی که شخصیت و جایگاه آنها به هویت برند و کسب و کار شما نزدیک باشد، اولین و مهمترین چالش است که البته برای شما بسیار زمان‌بر خواهد بود. مذاکرات طولانی و انتقال صحیح پیام کمپین به آنها انرژی و توان زیادی می‌طلبد و کنترل آن چیزی که در نهایت منتشر خواهند کرد نیز کاری است بس دشوار.

بینابرند با تجربه اجرای دهها کمپین موفق در اینستاگرام برای برندها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ، یک مشاور بازاریابی آگاه و حرفه‌ای است و اجرای موفقیت‌آمیز پروژه اینفلوئنسر مارکتینگ شما را تضمین می‌کند. متخصصین بازاریابی بینابرند ایده‌پردازی، طراحی سناریو، انتخاب بهترین گزینه‌ها و اجرای منظم و دقیق کمپین را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم می‌کنند.

برای سفارش پروژه اینفلوئنسر مارکتینگ به وب سایت www.binabrand.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02128422088 تماس  بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. مدیران و کارشناسان این مجموعه بیش از ده سال است در شرکتها و صنایع داخلی، مشاوره و مدیریت پروژه های بازاریابی و برندینگ را برعهده داشته اند و در صنوف مختلف تجربیات ارزشمندی را کسب کرده اند. تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت، طراحی کمپینهای تبلیغات اینترنتی و روابط عمومی آنلاین از جمله خدمات شاخص این مجموعه میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]