اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042666415356

برای بازاریابی موفق چه باید کرد

گام های موفقیت برندها در اینستاگرام

کد: 1395042666415356

https://goo.gl/MVa7Eg

، تهران , (اخبار رسمی): بارها موفقیت دیگران را دراینستاگرام دیده اید، اما پیمودن مسیر موفقیت گاه با چالش های بزرگی همراه است در این گزارش مقدمات یک شروع موفق در اینستاگرام و ارتقاء برند را به شما می گوئیم.

چگونه در اینستاگرام موفق شویم؟

افزایش فالوور و هوادار در اینستاگرام اگر بی هدف باشد به هیچ وجه به شما کمک نمی کند

تعیین اهداف بازاریابی در اینستاگرام

اگر برای حضور جدی در این شبکه اجتماعی آماده هستید باید در وهله نخست اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را مشخص کنید.

فارغ از اینکه یک برند خوشنام و باسابقه هستید یا یک کسب و کار نوپا یا یک هنرمند گمنام، اول باید اهدافتان را روی کاغذ بیاورید. دوست دارید به چه موفقیتی برسید و کی؟ این اهداف را کمی و کیفی برای خود توضیح دهید. مثلا بنویسید می خواهم تا یک سال دیگر صدهزار هوادار فعال داشته باشم و از طریق اینستاگرام به تعداد مشخصی مشتری در ماه برسم و درآمدچند میلیونی داشته باشم.

به شما توصیه می کنیم ابتدا بزرگترین هدف خود را که در بلند مدت امکان نایل شدن به آن را دارید ترسیم کنید و سپس در بازه های میان مدت و کوتاه مدت اهداف کوچکتر خود را مشخص کنید. نگران نباشید شاید بارها مجبور باشید برگردید و اهداف خود را اصلاح کنید اما هدفگذاری از روز اول برای بازاریابی در یک شبکه اجتماعی محبوب نظیر اینستاگرام بسیار مهم است.

تدوین استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

برای نایل شدن به اهداف تعریف شده، باید برنامه ریزی مدونی داشته باشید. شما می توانید با برنامه ریزی علمی و استراتژی صحیح و گام به گام خود را به شایستگی به مخاطبان معرفی کرده و آنها را با خود همراه کنید. اما چگونه برنامه ریزی کنیم و از همه مهمتر اینکه چه راهکارهایی داشته باشیم که برنامه های خود را با موفقیت اجرا کنیم؟ برای این منظور باید شناخت خود را از رسانه های اجتماعی بالا ببریم. اما شاید در شروع کار نیاز باشد تا از افراد زبده کمک بگیریم.

انتخاب مشاور بازاریابی در اینستاگرام

برای طراحی هوشمندانه و پایه ریزی مناسب حرکت خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اکیدا توصیه می کنیم  کار را به متخصصین آگاه و باتجربه بازاریابی اینترنتی بسپارید. اما چگونه تشخیص دهیم چه فرد یا شرکتی می تواند به ما کمک کند؟ داشتن نمونه پروژه های موفق و مشتریانی بزرگ شاخص خوبی برای انتخاب آگاهانه یک مشاور بازاریابی خبره است. بنابراین در هنگام جستجوی فرد مناسب از آنها سوال کنید لیست پروژه های بازاریابی در اینستاگرام را برای شما بفرستند تا شما با کمی بررسی و تحقیق بتوانید به یک ارزیابی درست برسید و انتخاب آگاهانه ای داشته باشید.

ایجاد پروفایل و صفحه حرفه ای در اینستاگرام

اگر فکر می کنید راه اندازی صفحه و پروفایل در اینستاگرام، صرفا یک ثبت نام ساده و انتخاب یک عکس برای پروفایل و گذاشتن چند پست است، سخت در اشتباه هستید. صفحه هواداری شما انعکاس دهنده هویت شماست. برای ساخت صفحه هواداری جذاب باید بدانید ایجاد نظم بصری و وحدت رویه در تولید پست ها اولین موردی است که مخاطبان شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد. برای داشتن یک پروفایل و صفحه هواداری حرفه ای در اینستاگرام بطور مفصل در مقالات بعدی با شما صحبت خواهیم کرد.

جذب هواداران واقعی در اینستاگرام

ممکن است در حین جستجوی خود برای یافتن یک مشاور بازاریابی در اینستاگرام، به افرادی برخورد کنید که به فروش فالوور و پیج اینستاگرام مبادرت می کنند. این افراد معمولا ارقام مشخصی را روی سایتشان اعلام کرده اند و شما در کوتاهترین زمان و البته با هزینه ای اندک می توانید شمار فالوور های زیادی دریافت کنید. این اشخاص هیچ گونه تخصصی در حوزه بازاریابی و برندینگ ندارند و نمی توانند برنامه و راهکاری به شما بدهند تا به موفقیت برسید و صرفا با استفاده از نرم افزارهای داخلی و خارجی برای شما فالوور تقلبی یا ناخواسته جذب می کنند.

افزایش فالوور و هوادار در اینستاگرام اگر بی هدف باشد به هیچ وجه به شما کمک نمی کند، بنابراین به سایت ها و اشخاصی که می گویند در ازای مبلغ مشخصی هوادار بگیرید اعتماد نکنید. باید بدانید پتانسیل هر کسب و کاری متفاوت است و میزان جذب هوادار به عوامل زیادی بستگی دارد.

شما باید از طریق تولید محتوای جذاب و همچنین تبلیغات در اینستاگرام، مخاطب خود را بیابید و پس از جذب برای حفظ آنها و تبدیلشان به مشتری و خریدار نهایی تلاش کنید.

بینابرند یکی از مجموعه های پیشرو در بازاریابی شبکه های اجتماعی با اجرای دهها پروژه شاخص در اینستاگرام برای برندها و کسب و کارهای صاحبنام، مشاوری آگاه و بیناست تا موفقیت شما را در این شبکه اجتماعی تضمین کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. مدیران و کارشناسان این مجموعه بیش از ده سال است در شرکتها و صنایع داخلی، مشاوره و مدیریت پروژه های بازاریابی و برندینگ را برعهده داشته اند و در صنوف مختلف تجربیات ارزشمندی را کسب کرده اند. تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت، طراحی کمپینهای تبلیغات اینترنتی و روابط عمومی آنلاین از جمله خدمات شاخص این مجموعه میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]