اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042967745636

اطلاعات مهم برای سرمایه گذاران

5 سئوالی که برای جذب سرمایه باید پاسخ دهید

کد: 1395042967745636

http://goo.gl/nb8Ulb

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگر در حال افزایش سرمایه برای شرکت خود هستید یا می خواهید با سرمایه گذاران اقدام به معامله کنید، چند مورد مهم برای دانستن وجود دارد که سرمایه گذاران زیرک و زبردست به آنها دقت می کنند.

5 سئوالی که برای جذب سرمایه باید پاسخ دهید

ممکن است از شما هرگز چنین سئوالاتی پرسیده نشود یا لااقل مستقیما پرسیده نشود. اما باید آماده باشید و برای این سئوالات پاسخ های مناسبی داشته باشید.

من برای استارت آپ های قبلی ام، نزدیک یک میلیون افزایش مالی داشته ام و سوالاتی که در ادامه این مطلب به آن ها اشاره می کنم، سوالاتی بود که اصلا انتظار شنیدن آن ها از جانب سرمایه گذار را نداشتم. انتظار من این بود که درباره تیم، بخش های بازار، پیش بینی های مالی، استراتژی ورود به بازار، استراتژی خروج از آن و غیره پرسیده شود. گرچه اشتباه فکر نمی کردم و تعدادی سوال در همین زمینه ها هم از من پرسیده شد، ولی سوالات غیر قابل انتظاری نیز پرسیده شد که در ادامه آن ها را بازگو خواهم کرد.

چه کسی شما را باور دارد و چطور می توانم با آنها ارتباط برقرار کنم؟

آنچه سرمایه گذار در اینجا در جستجوی آن است کسانی هستند که مربی و مشاور شما هستند.آنها دوست دارند بدانند که: چه افرادی شما را باور دارند، ایده ها، پتانسیل و توانایی های شما را بشناسند.

چه کارآفرینانی شما را تحسین می کنند و چرا؟

این یک سئوال خنده دار است. حتی اگر این سئوال از شما پرسیده نشد، حتما آن را در ارائه خود قرار دهید چراکه شما براحتی ساعت ها می توانید در مورد افرادی که موردتحسین قرار می گیرند صحبت کنید.

روند بازار خود را چگونه پیگیری می کنید؟

سرمایه گذاران می خواهند بدانند که تا چه حد از صنعت خود آگاه هستید؟ یا اینکه چه اطلاعاتی را به کار می گیرید تا در صدر روند صنعت خود باشید؟

همه چیز، هر روز به سرعت تغییر می کند؛ به خصوص اگر در مشاغل مرتبط با فن و تکنولوژی باشید. بنابراین آماده باشید تا اطلاعاتی را که درباره مشتریان و صنعت به دست می آورید به علاوه یافته هایی که برای شغلتان بکار می برید، به اشتراک بگذارید.

می توانید یک داستان درباره مشتری ای که محصول شما را استفاده می کند، بگویید؟

این سوال در هر حال می بایست در ارائه شما جای داشته باشد. بهترین ارائه ها آنهایی هستند که با یک داستان درباره اینکه چطور محصول یا خدمات شما در حال کمک به مشتری است، آغاز شود. اسامی واقعی بکار ببرید و تا جایی که ممکن است در بیان درد و مسئله آن مشتری، قبل از آنکه محصول شما را استفاده کند و شما چگونه آن را تسکین داده و آرام کرده اید، صریح و دقیق باشید.

این ها داستان هایی است که آنها در پایان ارائه تان بخاطر خواهند آورد. بنابراین مطمئن باشید که داستانی عالی درمورد مشتری دارید.

چگونه متوجه می شوید که چه مقدار پول نیاز دارید و اینکه آیا می توانید با سرمایه اندک، کسب و کار خود را گسترش دهید؟

بهتر است بدانید که درابتدا می خواهید آن پول را صرف چه چیزی کنید ( استفاده از دارایی هم معنی می شود.) و دوم آیا می توانید با پول اندک، کسب و کارتان را رشد دهید؟ اگر می توانید، حداقل سرمایه چقدر است و در نتیجه آن چه از دست خواهید داد؟

در پایان، سرمایه گذاران می خواهند با رهبرانی که محرک، تکان دهنده و خلاق هستند و توانائی الهام بخشیدن به دیگران را دارند، معامله کنند.

در مورد اینکه چگونه یک ارائه عالی در برابر سرمایه گذار داشته باشید بیشتر بدانید

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اصفهان پلاس

اصفهان پلاس، وسیله کسب سود مالی و رشد اقتصادی برای موسسین و فعالان در آن نمی باشد و سعی خواهد نمود که به عنوان نمونه ایی از کارآفرینی اجتماعی فعالیت کند و همچنین نمونه ایی باشد که به جوامع کارآفرین محلی در سراسر ایران جرات ابراز وجود و نمایش فعالیت های خودشان را دهد. اصفهان پلاس نیاز های فنی و نویسندگی و ترجمه و تولید محتوای خود را اکثرا در بستر کار داوطلبانه متخصصان مرتفع می سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش