اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383605636

گیمیفیکیشن و بازاریابی

کد: 1395052383605636

http://goo.gl/k8OkR9

، اصفهان , (اخبار رسمی): گیمیفیکیشن مفهوم کاربرد مکانیک بازی و تکنیک های طراحی شده برای آن بازی جهت ایجاد تعادل و انگیزه در افراد برای رسیدن به اهدافشان است.

گیمیفیکیشن(Gamification) و بازاریابی

گیمیفیکیشن خود بازی را شامل نمی شود، بلکه عامل جذب کننده عناصر سرگرم کننده بازی به برنامه های دنیای واقعی است

به گزارش اصفهان پلاس، گیمیفیکیشن هنر استخراج تمام عناصر و خو دادن آنها از یک بازی و اضافه کردن آنها به دنیای واقعی و مولد است. گیمیفیکیشن چیزی است که می توان آن را  یک طراحی انسان محور در مغایرت با طراحی تابع متمرکز نام برد، سیستمی که در آن فرایند طراحی برای انسان بهینه سازی شده است.

در صورت لزوم می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اصطلاح، کتاب بازی کاری(شکل گیری مفهومی نو در فضای مجازی) را دانلود کنید.

حال چرا به آن گیمیفیکیشن می گوییم ؟

اگر بخواهیم گیمیفیکیشن را به معادل فارسی تبدیل کنیم می شود (بازی گونه، بازی طوری) اما بهتر است این کار را انجام ندهیم چرا که این یک نام  خاص و تک بوده و مفهوم را به خوبی می رساند و اینکه امروزه در بازاریابی و برندینگ همه تحت گیمیفیکیشن از آن استفاده می کنند.  دلیل دیگر این است که بازی اولین صنعتی بود که در خصوص تمرکز انسان طراحی های کارشناسانه انجام داد.

بازی به غیر از اینکه از درون انسانها را شاد و خشنود کند. در بازی ها اهدافی از جمله شکست غول ها و نجات دادن پرنسس ها وجود دارد که همه آنها بهانه های سادگی برای سرگرم نگه داشتن آنها می باشد. 

ادامه مطلب را در اصفهان پلاس بخوانید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اصفهان پلاس

اصفهان پلاس، وسیله کسب سود مالی و رشد اقتصادی برای موسسین و فعالان در آن نمی باشد و سعی خواهد نمود که به عنوان نمونه ایی از کارآفرینی اجتماعی فعالیت کند و همچنین نمونه ایی باشد که به جوامع کارآفرین محلی در سراسر ایران جرات ابراز وجود و نمایش فعالیت های خودشان را دهد. اصفهان پلاس نیاز های فنی و نویسندگی و ترجمه و تولید محتوای خود را اکثرا در بستر کار داوطلبانه متخصصان مرتفع می سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش