اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110615636

پیش بینی اصفهان پلاس از توریسم آنلاین

استارتاپ ها به صنعت گردشگری می آیند

کد: 13950613110615636

http://goo.gl/9R6Z07

، اصفهان , (اخبار رسمی): بنابر گفته متخصصان گردشگری جهان، ایران یکی از10 کشور اول جهان در زمینه داشتن جاذبه های گردشگری ( تاریخی،غذایی، فرهنگی، صنایع دستی، …) است که در عمل نتوانسته یک هزارم از گردشگران جهان را جذب کند.

استارتاپ ها و حوزه گردشگری

یکی از ده کشور اول جهان برای جاذبه های گردشگری هستیم ولی از ابزار های ارتباطی و انلاین روز دنیا برای معرفی آن استفاده نمی کنیم.

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت اصفهان پلاس، با توجه به مهجور ماندن صنعت توریسم در ایران، اما گردشگرانی که به ایران آمده اند  نظرشان مثبت بوده ولی در جایی ثبت و به صورت انلاین منتشر نمی شود که این خود بر انزوای جاذبه های گردشگری کشورمان و حتی ایران هراسی دامن زده است.

در این بین نه تنها نظرات گردشگران بین الملل بلکه نبود سیستم های رزرو هتل و اقامتگاه به صورت عملیاتی و گسترده از خارج ایران نیز از دیگر دغدغه های این صنعت به شمار می رود.

سیستم های فروش محصولات محلی و صنایع دستی بواسطه عدم ارتباط بانکی بین المللی نیز قسمت بسیار بزرگی از بازار خود را از دست می دهند.

در این میان ارتباط با راهنمایان تورها و رزرو بلیط و هتل می تواند حرفه ایی تر در بستر اینترنت انجام شود. حتی برای کرایه ماشین (با راننده و بدون راننده) هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.

با استفاده از شبکه های اجتماعی می توان با هزینه نزدیک به صفر به انبوهی از علاقه مندان برای سفر به ایران دسترسی پیدا کرد.

مردم ایران مهمان نواز و صلح جو هستند ولی برند ملی ما در جهان اینگونه نیست زیرا نتوانسته سهولت و دسترسی خدمات را به مهمانان خود ارزانی دهد.

با استفاده از سیستم هایی مانند واقعیت افزوده می توان به گردشگران تجربه بهتری از حضور در جای جای ایران را داد که در تعریف و راه اندازی استارت آپ های گردشگری گنجانده شده است.

ادامه مطلب را در اصفهان پلاس بخوانید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اصفهان پلاس

اصفهان پلاس، وسیله کسب سود مالی و رشد اقتصادی برای موسسین و فعالان در آن نمی باشد و سعی خواهد نمود که به عنوان نمونه ایی از کارآفرینی اجتماعی فعالیت کند و همچنین نمونه ایی باشد که به جوامع کارآفرین محلی در سراسر ایران جرات ابراز وجود و نمایش فعالیت های خودشان را دهد. اصفهان پلاس نیاز های فنی و نویسندگی و ترجمه و تولید محتوای خود را اکثرا در بستر کار داوطلبانه متخصصان مرتفع می سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی