اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174485636

درنبود شما چه اتفاقی برای شرکتتان می افتد

راه های کسب و کار بدون حضور مدیر

کد: 1395051174485636

http://goo.gl/TBWqmq

، اصفهان , (اخبار رسمی): در نبود شما برای شرکت و کسب و کارتان چه اتفاقی می افتد؟ همه پروسه های روزمره، روال عادی خود را دنبال می کنند یا تمام کارها به مشکل برخواهد خورد؟

آیا کسب و کار شما در نبودتان هم به کار خود ادامه می دهد؟

پروسه های کسب و کار شما باید بتوانند بدون نیاز به نظارتی مستمر به کار خود ادامه دهد

فرض کنید یک کسب و کار جدید راه انداخته اید، افرادی را استخدام کرده اید، فروش شما رو به افزایش است و امید زیادی برای آینده دارید. حال اگر بصورت ناگهانی اتفاقی بیفتد و مجبور باشید به مدت 2 هفته محل کار خود را ترک کنید یا حتی به یک تعطیلات 2 هفته ای بروید، چه خواهید کرد؟

برخی معتقدند که اگر صاحب یک کسب و کار هستند، ترک آن امکانپذیر نیست و تمام کارها بهم می ریزد. ولی واقعیت اینجاست که چنین مدیرانی کاملا در اشتباه هستند و باید خیلی زود به نحوی از این تصورات اشتباه بیرون بیایند. در این مقاله چند توصیه برای ساختن کسب و کاری آورده شده که خودش به تنهایی به کار خود ادامه می دهد.

از همان ابتدای کار خود، این موضوع را در نظر بگیرید

همان زمانی که شروع به تنظیم مدل کسب و کار خود می کنید و تعدادی از پروسه های آغازین را به مرحله اجرا می رسانید، دائما به این موضوع فکر کنید که چگونه می توانید کسب و کارتان را به نحوی اتوماتیک سازید که به طور موثری در نبود کنترلی از جانب شما، به خوبی کار کند.

به عنوان مثال، اگر شما یک محصول مصرفی به فروش می رسانید که قصد دارید بصورت دستی آن را به مشتری برسانید، به شرکت های برتر حمل و نقل مراجعه کنید و کارها را به آن ها بسپارید. کارها را اتوماتیک سازید و بر روی رشد کسب و کارتان تمرکز کنید نه فقط حفظ آن.

تمام گزارش ها را اتوماتیک کنید

بعد از سال ها تجربه در کسب و کار و مخصوصا در زمینه فروش، به این نتیجه می رسید که گزارشات عملکردها به گونه ای زیاد خواهند شد که از کنترل شما خارج است. برای اجتناب از این موضوع، از همان ابتدا یک سیستم گزارشات اتوماتیک در نظر بگیرید که به سادگی قابل بروزرسانی و تغییر است. دیگر نیازی نیست که گزارشات را به همکارانتان ارسال کنید تا آن ها برای تایید آن را پر کرده و دوباره برای شما ارسال کنند. تنها گزارش خود را بصورت اتوماتیک ثبت کنید و منتظر رسیدگی همکارتان باشید. با این شیوه، نتایج برای شما ارسال خواهند شد و در یک مکان واحد ذخیره می شوند.

به گونه ای کسب و کار خود را بسازید که انگار 100 برابر بزرگتر از این هستید

یکی از سخت ترین ولی مهم ترین قسمت های توسعه پروسه ها، ایجاد آن ها به نحوی است که اگر شرکت شما رشد بالایی هم داشته باشد، باز هم پروسه ها بخوبی عمل کنند و کاستی نداشته باشند. برای ایجاد اتوماسیونی که بخوبی کار می کند و مشکلی با نبود شما ندارد، پروسه های کسب و کار شما باید بتوانند بدون نیاز به نظارتی مستمر به کار خود ادامه دهند.  همانطور که پروسه های جاری خود را تجسم می کنید، به عملکرد آنها در یک ماه آینده و یا حتی یک سال آینده فکر کنید و کارایی آن ها را در نظر بگیرید. در اینصورت کسب و کار شما به همراه آن ها رشد خواهد کرد.

افراد مناسب را انتخاب کنید

این عنوان به اندازه کافی گویا هست، پس نیازی به توضیح زیادی نیست. شما باید افرادی را استخدام کنید که به اندازه کافی به خودشان مطمئن باشند و از پس کار خود بر بیایند. بنابراین کسب و کار شما حتی در غیابتان نیز به خوبی کار می کند و نیازی به عصبانیت شما هم نیست. با اینکه پیدا کردن و استخدام افراد مناسب بسیار سخت است، ولی می تواند کسب و کار شما را حتی از سقوط هم نجات دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اصفهان پلاس

اصفهان پلاس، وسیله کسب سود مالی و رشد اقتصادی برای موسسین و فعالان در آن نمی باشد و سعی خواهد نمود که به عنوان نمونه ایی از کارآفرینی اجتماعی فعالیت کند و همچنین نمونه ایی باشد که به جوامع کارآفرین محلی در سراسر ایران جرات ابراز وجود و نمایش فعالیت های خودشان را دهد. اصفهان پلاس نیاز های فنی و نویسندگی و ترجمه و تولید محتوای خود را اکثرا در بستر کار داوطلبانه متخصصان مرتفع می سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش