اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153825636

اصفهان پلاس معرفی می کند:

اَدوارد، اولین سامانه تبلیغات متقابل تلفن همراه

کد: 13950717153825636

https://goo.gl/amJIlG

، اصفهان , (اخبار رسمی): بازاریابی جزئی انکار ناپذیر از هر نوع محصول تجاری بوده که باید در دستور کار تولیدکنندگان و روند اجرایی عرضه و فروش قرار گیرد و اپلیکیشن اَدوارد می تواند شیوه ای از بازاریابی متقابل را به خوبی توسط تلفن همراه اجرایی کرده و انجام دهد.

اَدوارد، اولین سامانه تبلیغات متقابل تلفن همراه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت کارآفرینی اصفهان پلاس، جمله معروف ” از دل برود هر آن که از دیده برفت” تجاری‌ترین و نزدیک‌‌ترین تمثیل فارسی به مفهوم علم تبلیغات است. چیزی که دیده نشود نه انتخاب می‌شود و نه ماندگار.

قابل ذکر است که بازاریابی جزئی انکار ناپذیر از هر نوع محصول تجاری بوده که باید در دستور کار تولیدکنندگان و روند اجرایی عرضه و فروش قرار گیرد. در واقع تنها ساختن یک محصول خوب کافی نیست و برای اینکه تعداد کاربر زیادی داشته باشید، باید با محصولات شما آشنایی و از وجود آنها خبر داشته باشند. به همین منظور اپلیکیشن ها و بازی های موبایل نیزاز این قاعده مستثنی نبوده و برای جذب مخاطب نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارند.

با توجه به افزایش تعداد روزافزون اپلیکیشن و بازی هایی که در طول روز توسط توسعه دهندگان ایرانی و خارجی، در بازار منتشر می شوند؛ بازار رقابت داغ شده و استراتژی بازاریابی اپلیکیشن ها و بازی های موبایل برای توسعه دهندگان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

طبق  و آمار منتشر شده از بخش آمارکده وبسایت اپریویو که با همکاری کافه بازار به دست آنده اعلام شده است که  روزانه حدود 200 اپلیکیشن و بازی در این مارکت محبوب و پرمخاطب منتشر می‌شود. قطعا در این بازار رقابتی، راه‌های مختلفی برای تبلیغ و دیده شدن محصول وجود دارد که اغلب هزینه های گزافی به توسعه دهندگان تحمیل می‌کند که برای به دست آوردن کاربر جدید و افزایش مخاطبان، پر هزینه بوده و نوعی ریسک محسوب می‌شود.

از این روست که اَدوارد، با ایجاد روشی موثر برای دیده شدن محصول، ریسک و هزینه را به حداقل رسانده و  سعی در بهبود فضای رقابتی این بازار بزرگ داشته  تا آنجا که تبلیغات هر اپلیکیشن می‌تواند حتی به صورت رایگان انجام شود.

در این روش که بازاریابی متقابل نام دارد و  برای اولین بار توسط سامانه “اَدوارد” (Adward) اجرا می شود؛ توسعه‌دهنده،  تبلیغات دیگران را در اپلیکیشن یا بازی خود نمایش می‌دهد و در ازای این کار اعتبار جمع آوری می‌کند که با این اعتبار، تبلیغ اپلیکیشن وی به صورت رایگان نمایش داده می‌شود. علاوه بر این  کاربر چنانچه تمایل به نمایش بیشتر محصول خود دارد، می‌تواند از طرح های تجاری “اَدوارد” بر اساس نیاز استفاده کند.

روند کار در اَدوارد چگونه است؟

برای شروع تبلیغات متقابل، کافیست توسعه دهندگان پس از عضویت در اَدوارد، اپلیکیشن خود را ثبت کنند و پس از دریافت کد یکتای اپلیکیشن، با قراردادن SDK اَدوارد در اپلیکیشن خود، شروع به کسب امتیاز کنند. همچنین کمپین های تبلیغات بنری، تمام صفحه و ویدیویی خود را ایجاد و روند تبلیغات را آغاز کنند.

بر اساس این گزارش کاربران و توسعه دهندگان می توانند برای دانلود این نرم افزار بازاریابی به وب سایت ادوارد مراجعه کرده و پس از بارگذاری این اپلیکیشن، کسب و کار خود را با تبلیغات از تلفن همراه خود توسعه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اصفهان پلاس

اصفهان پلاس، وسیله کسب سود مالی و رشد اقتصادی برای موسسین و فعالان در آن نمی باشد و سعی خواهد نمود که به عنوان نمونه ایی از کارآفرینی اجتماعی فعالیت کند و همچنین نمونه ایی باشد که به جوامع کارآفرین محلی در سراسر ایران جرات ابراز وجود و نمایش فعالیت های خودشان را دهد. اصفهان پلاس نیاز های فنی و نویسندگی و ترجمه و تولید محتوای خود را اکثرا در بستر کار داوطلبانه متخصصان مرتفع می سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی