اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383575636

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

کد: 1395052383575636

http://goo.gl/B6UM9X

، اصفهان , (اخبار رسمی): ارتباطات تغییر یافته اند و شرکت ها با تعریف دوباره بسیاری از مفاهیم مهم، به این سناریوی تعاملی در حال تحول، واکنش نشان می دهند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

در سطح جهان، تعداد صفحات مشاهده شده توسط کامپیوترهای رومیزی 13درصد افزایش داشته است

به گزارش روابط عمومی اصفهان پلاس، در سال 2014 شما باید به این مساله توجه داشته باشید که بیشتر برندها، بستری در رسانه های اجتماعی دارند. این تغییرات نشان دهنده ی اهمیت صدای مشتریان است. با توجه به اینکه ایده ها در اینترنت متولد میشوند، بویژه در فسیبوک و توئیتر، باید اعتراف کنیم که اینها نیاز به پاسخ سریع دارند. همه افراد نیاز به پاسخ سریع دارند. بویژه در طول زمان راه اندازی ایده (در مرحله ی استارتاپ) زیرا برند شما هنوز به اندازه کافی محکم و معتبر نشده است. اگر شما فکر کنید که مشتریان شما از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، پس آنها انتظار پاسخ از سمت شما حداکثر ظرف مدت یک ساعت را دارند و این دلیل دیگری ست برای توجه به بخش خدمات مشتریان.

سال 2014 از لحاظ رشد روز افزون رسانه های اجتماعی، هم از لحاظ حجم و هم از لحاظ راههای متعامل، سال بسیار موفقی بوده است. جمعیت دنیا در 12 ماه گذشته 1٫13 درصد افزایش داشته است(ضریب نفوذ 46٫1 %). در ایراننیز جمعیت کشور 1٫18 % و جمعیت کاربران متصل به اینترنت 7٫7 % افزایش یافته است. (ضریب نفوذ 48٫9 %)

حسابهای فعال در رسانه های اجتماعی در حال حاضر به بیش از 2 میلیارد رسیده است. (29% نفوذ) این یعنی در مقایسه با 12 ماه گذشته این درصد 12% افزایش یافته است.

اگر ما نگاهی به اطلاعات مربوط به تلفن همراه بیاندازیم، جالب است بدانیم که در مقایسه با افزایش 5 درصدی کاربران تلفن همراه، تعداد نفراتی که بصورت فعال از رسانه های اجتماعی بوسیله گوشی هوشمند استفاده میکنند، از 23% رشد کرده است(بیش از 313 میلیون نفر). رشد این شاخص واقعا نشان دهنده ی یک پدیده ی جهانی است.

در ایتالیا چه اتفاقی افتاد؟

سطح نفوذ اطلاعات در ایتالیا بالاتر از میانگین است (60% در مقایسه با 49% میانگین ایتالیا). مشاهده ی زمان صرف شده ی آنلاین افراد به ما نشان داد، درصد افرادی که از کامپیوتر شخصی وارد اینترنت می شوند کمتر از افرادی ست که اینترنت را از طریق موبایل خود مرور میکنند(2/2 ساعت در روز، در مقایسه با 2/ ساعت). بنابراین به نظر می رسد ایتالیایی ها ترجیح میدهند تعداد دفعات بیشتر با مدت زمان کمتر به سراغ اینترنت بروند. (از خصوصیات چک کردن اینترنت بوسیله ی گوشی هوشمند)

مردم ایتالیا 6٫7 ساعت در روز در اینترنت سپری می کنند(شامل موبایل و کامپیوتر رومیزی). 2٫5 ساعت را به استفاده از شبکه های اجتماعی اختصاص می دهند (در برابر 2٫5 ساعت میانگین جهانی). 60درصد مردم ایتالیا بطور معمول در اینترنت گشت و گذار میکنند و در حال حاضر 38 میلیون اکانت فعال در کانالهای اجتماعی دارند.

آنالیز استفاده فعال از کانالهای اجتماعی نشان می دهد که چقدر سال به سال تعامل و یافتن اطلاعات مورد نیاز مردم، با اهمیت تر می شود.

همانطور که گفتیم امروز بیش از 2 میلیارد حساب فعال در بستر های اجتماعی وجود دارد. بین تمام بسترهای اجتماعی، بیشترین استفاده مربوط میشود به فیسبوک با 1٫63 میلیاد کاربر فعال. اما جالبست که ادامه رشد مداوم شبکه های پیام رسان را بدانید. به عنوان مثال: whatsapp با یک میلیارد اکانت فعال در فوریه 2016، در مقایسه با 700 میلیون اکانت در ژانویه 2015، مسنجر فیسبوک با 800 میلیون و wechat با 700 میلیون کاربر فعال در دسامبر 2015، از محبوبترین و پر رشدترین شبکه های پیام رسان هستند.

بزرگترین بستر جدید در این رتبه بندی، اینستاگرام است که در حال حاضر توسط 400 میلیون نفر از مردم مورد استفاده قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اصفهان پلاس

اصفهان پلاس، وسیله کسب سود مالی و رشد اقتصادی برای موسسین و فعالان در آن نمی باشد و سعی خواهد نمود که به عنوان نمونه ایی از کارآفرینی اجتماعی فعالیت کند و همچنین نمونه ایی باشد که به جوامع کارآفرین محلی در سراسر ایران جرات ابراز وجود و نمایش فعالیت های خودشان را دهد. اصفهان پلاس نیاز های فنی و نویسندگی و ترجمه و تولید محتوای خود را اکثرا در بستر کار داوطلبانه متخصصان مرتفع می سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]