اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110675636

گام هایی برای این که کارآفرین شوید

ابزار لازم برای شرکت در استارتاپ ویکند

کد: 13950613110675636

http://goo.gl/kHQUlW

، اصفهان , (اخبار رسمی): تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که برای اینکه یک کارآفرین باشید چه راهی را باید طی کنید؟ در مورد چالش های شخصی یا حرفه ای که ممکن است با آن ها مواجه شوید، موفقیت و شکست های این راه، چه می دانید؟

ابزار لازم برای شرکت در استارتاپ ویکند چیست؟

برای شرکت در این استارتاپ ویکندها، نیاز به ابزارهایی خواهید داشت که شاید بصورت پراکنده به شما معرفی شوند.این مقاله، چنین ابزارهایی را گرد هم آورده

به گزارش اصفهان پلاس، استارتاپ ویکند نوعی حرکت خودجوش جهانی است که توسط کارآفرینان توانمند و فعال شکل می گیرد. این رویداد، راه و روش های ابتدایی راه اندازی یک استارتاپ را به شرکت کنندگان خود، آموزش می دهد. در سال 2014، حدود 1800 رویداد استارتاپ ویکند در 120 کشور مختلف در سراسر جهان برگزار شد. (برای آشنایی کامل با مفهوم استارتاپ ویکند به اینجا مراجعه کنید)

برای شرکت در یکی از این استارتاپ ویکندها آن هم بدون تجربه ی قبلی، نیاز به ابزارهایی خواهید داشت که شاید بصورت پراکنده به شما معرفی شوند.

این مقاله، چنین ابزارهایی را بصورت مجتمع، گرد هم آورده و مطالبی را درمورد هر بخش از این رویداد به شما خواهد آموخت. از آنجا که این رویدادها معمولا در 3 روز برگزار می شوند، توضیحات هرروز را بصورت جداگانه در زیر می بینید:

روز اول:

در روز اول این رویدادها معمولا با ایده پردازی و رای گیری میان ایده ها آغاز خواهد شد. مطالب زیر می تواند در مرحله ی ایده پردازی به شما کمک کند و چگونگی آن را به شما بیاموزد

سه شاهراه برای ایده پردازی کسب و کار نوپا [اسلاید] : به سه محور و منبع اصلی در ایده پردازی کسب و کارهای نوپا پرداخته و سعی شده با مثال های مختلف این قضیه را کاملا روشن سازد.

دو ویدیو ایده های خوب از کجا می آیند؟ و راهکارهایی ساده برای کشف ایده های جدید  نیز می توانند در روند ایده پردازی به شما کمک کنند.

برای نمونه یک ارائه آسانسوری خو ب، حتما این ویدیو را ببینید: نمونه یک ارائه خوب برای یک استارتاپ. مطمئنا برای ارائه شما کمک بزرگی خواهد بود.

روز دوم:

در روز دوم معمولا از ابتدای صبح، تیم ها کار خود را شروع می کنند و بعد از طوفان فکری و بحث بر روی جوانب مختلف ایده ی خود، همزمان بوم را هم برای آن تکمیل خواهند کرد. همزمان با این کار، طراحی لوگوی مربوط به کسب و کار هم انجام می شود که می توانید از اینفوگرافیک رنگ مناسب برند شما چیست؟ برای طراحی لوگوی خود کمک بگیرید.

برای تکمیل بوم، معمولا کارگاهی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته خواهد شد. بستگی دارد که بومی که برای رویداد شما استفاده می شود، بوم ناب باشد و یا بوم مدل کسب و کار.

برای آشنایی با مفهوم استارتاپ ناب می توانید درآمدی بر استارتاپ ناب را ببینید. همچنین نحوه تکمیل بوم ناب در 20 دقیقه توسط خالق آن در ویدیو آموزش بوم lean startup با زیرنویس فارسی شرح داده شده است.

هنگام تکمیل بوم مربوط به کسب و کار خود، شاید برای پیدا کردن یک راه درآمدی برای ایده خود به مشکل بربخورید؛ آنچه سرپا نگه ام می دارد شما را با 17 مدل درآمدی آشنا می سازد.

برای اینکه ارزش پیشنهادی خود را بسنجید، ده سوال برای ارزیابی ارزش پیشنهادی استارتاپ شما می تواند کمک بزرگی به شما باشد.

در مدرسه بوم مدل کسب و کار، می توانید بوم شرکت ها و کمپانی های بزرگ را مشاهده کنید و علاوه بر آن با انواع مدل های درآمدی و ارزش های پیشنهادی کمپانی های مشهور و موفق آشنا شوید و از این مطالب در تکمیل بوم مربوط به ایده ی خود کمک بگیرید.

ادامه مطلب را در اصفهان پلاس بخوانید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اصفهان پلاس

اصفهان پلاس، وسیله کسب سود مالی و رشد اقتصادی برای موسسین و فعالان در آن نمی باشد و سعی خواهد نمود که به عنوان نمونه ایی از کارآفرینی اجتماعی فعالیت کند و همچنین نمونه ایی باشد که به جوامع کارآفرین محلی در سراسر ایران جرات ابراز وجود و نمایش فعالیت های خودشان را دهد. اصفهان پلاس نیاز های فنی و نویسندگی و ترجمه و تولید محتوای خود را اکثرا در بستر کار داوطلبانه متخصصان مرتفع می سازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش