اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051376155430

در صنعت پتروشیمی رخ داد

گشایش فصل تازه همکاری های ایران و آلمان

کد: 1395051376155430

http://goo.gl/zs8aO0

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی در آیین امضای قرارداد همکاری میان شرکت لینده و شرکت کیان، اعلام کرد که این رویداد نشان دهنده گشایش فصلی نو در همکاری 2 طرف است.

گشایش فصل تازه همکاری های ایران و آلمان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  وزارت نفت، مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، در مراسم امضای قرارداد همکاری میان شرکت لینده آلمان و شرکت کیان، اعلام کرد که این رویداد برای صنعت پتروشیمی ایران بسیار مهم است.

وی گفت: افزون بر منافعی که امضای همکاری برای شرکتهای کیان و لینده خواهد داشت، این قرارداد نشان دهنده ازسرگیری ارتباط قدیمی لینده با بخش پتروشیمی ایران است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران افزود: متأسفانه تحریمهای ناعادلانه و بی رحمانه اقتصادی در همکاری ایران و لینده اختلال ایجاد کرد، اما با امضای برجام، فصلی نو در روابط ایران و آلمان و دیگر کشورهای بزرگ، گشوده شده است.

شاهدایی با تأکید بر این که امضای این قرارداد تنها نقطه آغاز تلاشهاست، گفت: اطمینان خود را ابراز می کنم که شما با تلاش و تعهد مشترک، می توانید روابطی حتی قویتر از این را ایجاد کنید.

وی همچنین اعلام کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، همه تلاش خود را برای تضمین موفقیت این قرارداد به کار خواهد بست.

شرکت لینده، بزرگترین تولیدکننده گازهای صنعتی در جهان است، سهام گروه لینده، در تمامی بازارهای بورس اوراق بهادار موجود در آلمان، از جمله بورس فرانکفورت، معامله می‌شود. این شرکت همچنین در فهرست بازار بورس زوریخ ذکر شده است. شرکت لینده، با توجه به میزان قیمت سهام، در فهرست 30 شرکت نخست شاخص دکس، قرار گرفته است.

قرارداد اعطای دانش فنی و مهندسی پایه کارخانه الفین، بوتادین، استخراج بنزن و هیدرودی آلکیلاسیون شرکت پتروشیمی کیان با شرکت آلمانی لینده با اعتبار 34 میلیون و 960 هزار یورو امروز با حضور مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت به امضا رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته