اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677455430

عضو کمیسیون انرژی مطرح کرد

حمایت از طرح های اولویت دارنفت در مجلس

کد: 1395051677455430

http://goo.gl/e7POvH

، تهران , (اخبار رسمی): عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به روند ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس، از ضرورت کمک به تکمیل طرح های دارای اولویت وزارت نفت برای نیل به خودکفایی سخن گفت.

حمایت از طرح های اولویت دارنفت در مجلس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  وزارت نفت ،علی عسگر ظاهری، درباره پالایشگاه ستاره خلیج فارس و اهمیت تکمیل آن با هدف خوکفایی در تولید بنزین و لزوم رفع تنگناهای مالی پیش روی این طرح اظهار کرد: باید کمک کرد طرح های دارای اولویت که از سوی وزارت نفت برای تکمیل تعیین می شوند به مرحله راه اندازی برسد تا دیگر نیازی به واردات در این زمینه نباشد.

این نماینده مجلس دهم تصریح کرد: مدیران اجرایی کشور در ارزیابی های خود طرح هایی را که از درصد پیشرفت بالا برخودار باشند و تکمیل آنها روند خودکفایی کشور را شتاب دهد در اولویت قرار می دهند. بنابراین، خواست و انتظار جامعه نیز تحقق خودکفایی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: باید حمایت کرد تا به تدریج سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق شود در این میان توجه به تولید داخل و در نهایت نیل به خودکفایی با اهمیت است.

پس از تکمیل و راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس، کشور نیازی به واردات بنزین نخواهد داشت و افزون بر این، نام ایران در فهرست صادرکنندگان این فرآورده قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته