اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980155614

سازمان منطقه آزاد چابهار هم زمان با هفته کرامت برگزار می کند

برگزاری کرسی تلاوت قرآن حاج حامد شاکر نژاد

کد: 1395051980155614

http://goo.gl/qvwC3f

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت دهه کرامت ،کرسی تلاوت کلام الله مجید توسط قاری برجسته بین المللی جهان اسلام "استاد حاج حامد شاکرنژاد" چهارشنبه 20 مرداد ماه در محل سالن رسالت سازمان منظقه آزاد چابهار برگزار می شود.

برگزاری کرسی تلاوت قرآن حاج حامد شاکر نژاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار"طاهره شهرکی" مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزادتجاری – صنعتی چابهارگفت: این برنامه معنوی در روز خاندان موسی بن الجعفر(ع) دهه کرامت ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 20مرداد ماه جاری در مکان یاد شده برگزار و شرکت برای عموم علاقمندان به تلاوت روح بخش کلام الله مجید آزاد است.

"شهرکی" در خصوص بیوگرافی "استاد حاج حامد شاکر نژاد " اظهار داشت: ایشان یکی از قاریان نام آشنا در عرصه فن قرائت قرآن، متولد سال 1362هجری شمسی است که زیر نظر اساتیدی چون  فرقانی، حاج جواد و حاج مجتبی سادات فاطمی بهره جسته و پدر و برادر بزرگوار ایشان حاج حمید شاکرنژاد، نیز از قاریان مطرح و موفق جامعه قرآنی به شمار می روند.

شایان ذکر است، صدای پخته، انعطاف پذیر، قدرتمند، انواع تحریرهای چرخشی، چکشی، و… به همراه استفاده بجا از مقامها، گوشه ها، ملودیها و مبدل های قرآنی، از وی چهره ای ممتاز و برجسته ساخته است؛ چندان که اگر کسی وی را نشناسد و فقط صدای او را بشنود گمان می کند یکی از قاریان مصری مشغول تلاوت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان