اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081585615

ارسال180طرح برای مسابقه طراحی میادین ارس

کد: 1395052081585615

http://goo.gl/3YzqCe

، تبریز , (اخبار رسمی): مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد ارس از ارسال 180 طرح به دبیرخانه مسابقه طراحی میادین اصلی ارس خبر داد.

ارسال180طرح برای مسابقه طراحی میادین ارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، جواد کاموسی گفت: 5 میدان از 7میدان جلفا شامل میدان ورودی جلفا، میدان عباس میرزا، میدان یادبود، میدان معللم و میدان شهرک صنعتی فاز دو در این طرح به مسابقه گذاشته شدند که تاکنون تعداد طرح های ارسالی به دبیرخانه مسابقات در حدود 180 طرح است .
کاموسی افزود: مهلت دریافت طرح های ارسالی شرکت کنندگان تا پایان وقت اداری سی ام تیرماه بود و داوری مسابقات در هفته آتی برگزار خواهد شد.
مدیر امور شهری و روستایی ارس در خصوص داوران این مسابقه گفت: طرح های رسیده توسط هیاتی از اساتید حوزه معماری و شهرسازی انتخاب و نتایج آن متعاقبا از طریق سایت سازمان اعلام می شوند.
وی در پایان گفت: بعد از اعلام نتایج و طرح های برنده، صاحب اثر آن طرح منطقه آزاد ارس خواهد بود و پس از توافق با شرکت کننده وارد فاز عملیاتی و عمرانی خواهیم شد.
لازم به توضیح است که هیات داوران مسابقه طراحی میادین ارس شامل ایرج حاتمی، دکترای رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری و استاد دانشگاه آزاد واحد تبریز و واحد جلفا در رشته های معماری و شهرسازی، حسن ستاری، فوق لیسانس معماری دکترای شهرسازی عضو هیات علمی و رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد واحد تبریز و اکبر عبداله زاده طرف، دکترای شهرسازی عضو هیات علمی رشته های هنر اسلامی و معماری دانشگاه های تبریز است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان