اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053092205615

در بیمارستان صحرایی خداآفرین میسر شد

اختصاص پانصد میلیون ریال برای تهیه عینک طبی

کد: 1395053092205615

http://goo.gl/LtSdhA

، تبریز , (اخبار رسمی): قائم مقام مدیر عامل منطقه آزاد ارس در مرکز خداآفرین از پرداخت هزینه تهیه عینک در بیمارستان صحرایی فاطمه زهرا(س) خداآفرین در منطقه آزاد ارس خبر داد.

اختصاص پانصد میلیون ریال برای تهیه عینک طبی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس ، جعفر ملکی با اعلام این خبر گفت : برای تهیه و خرید عینک های طبی بیماران بیمارستان صحرایی، پانصد میلیون ریال پیش بینی شده و در صورت افزایش تعداد بیماران نیازمند به عینک، این مبلغ نیز افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه منطقه آزاد ارس در برپایی بیمارستان صحرایی خداآفرین، بیشترین نقش را بر عهده گرفت، تصریح کرد:تمام عملیات پشتیبانی، خدماتی و رفاهی را از جمله؛ آماده سازی دبیرستان بهاران جانانلو برای ایجاد بیمارستان، تسطیح و ایجاد پارکینگ در محوطه بیرونی دبیرستان، بازسازی و رفع نواقصات سرویس های بهداشتی مدرسه، نصب سرویس بهداشتی سیار در محوطه بیمارستان، نصب دو دستگاه آب سرد کن، نصب دو دستگاه مخزن آب، و تأمین محل اقامت کادر بیمارستان در مجتمع اقامتی را منطقه آزاد ارس بر عهده دارد.
گفتنی است ؛ هشتمین بیمارستان صحرایی فاطمه زهرا(س) خداآفرین از بیست و پنجم مرداد تا 29 مرداد در زون منفصل 3 منطقه آزاد ارس، در دبیرستان بهاران جانانلو دایر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه