اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125625356

فرصتی ویژه برای کارآفرینان ایرانی فراهم شد

تاثیر اینستاگرام در بازاریابی اینترنتی

کد: 13950624125625356

https://goo.gl/vclAC0

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه برند های کوچک با فعالیت در اینستاگرام توانسته اند به بازار خوبی دست یابند. مشاغل جدیدی نیز رونق گرفته و افراد زیادی توانسته اند در وضعیت رکود اقتصادی از بستر این رسانه آنلاین استفاده کنند.

تاثیر اینستاگرام در بازاریابی اینترنتی

به گزارش روابط عمومی بینا برند، امروزه از اینستاگرام به عنوان یکی از محبوبترین و پرکاربردترین شبکه های اجتماعی یاد می شود. این جامعه مجازی در بازاریابی اینترنتی نقش بسزایی داشته و برندهای معتبر زیادی از این شبکه برای معرفی محصولات و همچنین برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند.

تبلیغات در اینستاگرام دارای تاثیر فوق العاده زیادی است که شرکت ها و برندهای بزرگ و کوچک با استفاده از آن توانسته اند سهم بسزایی از بازار را نصیب خود کنند و در این راستا سودآوری خود را افزایش داده اند.

امروزه شاهد آن هستیم که برند های کوچک و تازه کار با فعالیت در اینستاگرام توانسته اند به بازار خوبی برای محصولات خود دست یابند و فروش مناسبی را تجربه نمایند، مشاغل جدیدی نیز بواسطه این شبکه اجتماعی رونق گرفته اند و افراد زیادی توانسته اند در وضعیت رکود اقتصادی از بستر این رسانه آنلاین استفاده کنند. بطوریکه یک کاربر با کمترین سطح دانش، می تواند کالا یا خدمات مورد نظر خود را در اینستاگرام جستجو نماید و تبدیل به یک مشتری برای یک کسب و کار نوپا شود.

شبکه های اجتماعی همواره بهترین مکان برای اجرای کمپین های مردمی است. صاحبان کسب و کار با هوشمندی توانسته اند روی موج این کمپین های تبلیغاتی سوار شوند و به محبوبیت برند خود بیافزایند. اینستاگرام طی چند سال اخیر نقش بسزایی در انعکاس این پدیده های اجتماعی داشته است.

در حال حاضر صنایع گوناگونی در کشور وجود دارند که اینستاگرام  را به عنوان یک رسانه اجتماعی پرنفوذ و کم هزینه در جهت برندسازی خود استفاده می کنند. بنابراین به شما به عنوان یک کارآفرین پیشنهاد می کنیم تا زمان را از دست نداده و هرچه سریعتر با یک برنامه ریزی صحیح موفقیت خود را تضمین نمایید.

بینابرند افتخار دارد با تکیه بر تجربه و دانش متخصصان خود با اجرای کمپین های خلاق اینترنتی در شبکه های اجتماعی، گامی مهم در جهت رشد و ارتقاء جایگاه تولیدکنندگان و نام های تجاری ایرانی برداشته است و در این راه آگاهانه و با جدیت برای موفقیت کسب و کارهای ایرانی تلاش می کند.

از شما دعوت می کنیم جهت اطلاع از شرح خدمات و تعرفه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به سایت ما سر بزنید. جهت حمایت از کارآفرین های ایرانی، کلیه پکیج ها با تخفیف ویژه 15درصد تا پایان شهریور ماه ارائه می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بینابرند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. مدیران و کارشناسان این مجموعه بیش از ده سال است در شرکتها و صنایع داخلی، مشاوره و مدیریت پروژه های بازاریابی و برندینگ را برعهده داشته اند و در صنوف مختلف تجربیات ارزشمندی را کسب کرده اند. تبلیغات در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت، طراحی کمپینهای تبلیغات اینترنتی و روابط عمومی آنلاین از جمله خدمات شاخص این مجموعه میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]