اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135455615

در منطقه ازاد ارس صورت می گیرد

اعطای مشوق های ویژه به شرکت های دانش بنیان

کد: 13950703135455615

https://goo.gl/6T7YNA

، تبریز , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس از اعطای مشوق های ویژه به شرکت های دانش بنیان در این منطقه خبر داد.

اعطای مشوق های ویژه به شرکت های دانش بنیان درارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس ، محسن خادم عرب باغی در آستانه برگزاری همایش بزرگ شرکت های دانش بنیان شمال غرب کشور در ارس، با اعلام این خبر گفت: شرکت های دانش بنیان می توانند با شروع فعالیت در منطقه آزاد ارس از مشوق های 30 الی 100 درصدی ارائه شده بهره مند شوند.

وی گفت : سازمان منطقه آزاد ارس به دنبال توسعه سرمایه گذاری با انتقال تکنولوژی به داخل کشور و ارتقاء سطح کیفی تولید و تقویت جایگاه تولیدکننده ایرانی بوده و در این راستا از فعالان این عرصه در ارس حمایت خواهد شد.

عرب باغی با بیان اینکه مشوق ها بر اساس شیوه نامه تدوین شده برای حمایت از شرکت های دانش بنیان اعطا خواهد شد، افزود: تخفیف در عوارض پروانه ساخت به میزان 50 درصد، تخفیف در هزینه زمین به میزان 30 درصد، تخفیف در هزینه اجاره سالن های استیجاری برای پنج سال اول تولید انبوه به میزان 30 درصد و تخفیف در عوارض مجوز فعالیت و عوارض عمران شهری به میزان 100 درصد  است .

وی گفت: تمامی مشوق ها مکمل مشوق های مطرح شده برای شرکت های دانش بنیان در سرزمین اصلی است .

وی یادآور شد، گردهمایی شرکت های دانش بنیان شمال غرب کشور در 11 مهرماه سالجاری در منطقه آزاد ارس برگزار می شود، هدف این گردهمایی و برپایی نمایشگاه جنبی، آشنایی شرکت های دانش بنیان و فناور با ظرفیت ها و حمایت های موجود در منطقه آزاد ارس و ایجاد ارتباط موثر بین سرمایه گذاران، ارگان های حمایتی و همچنین تسهیل در روند تامین کالاهای واسطه ای برای تولید انبوه و صادرات محصولات دانش بنیان است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]