اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725160035430

از سوی مدیریت عملیات حفاری خشکی- 2 انجام شد

حفاری بیش از 42 هزار متر چاه نفت و گاز

کد: 13950725160035430

https://goo.gl/KhfMNh

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عملیات حفاری خشکی - 2 شرکت ملی حفاری ایران از انجام 42 هزار و 738 متر حفاری چاه های نفت و گاز در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

حفاری بیش از 42 هزار متر چاه های نفت و گاز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت نفت ، محمد آل خمیس از انجام 42 هزار و 738 متر حفاری چاه های نفت و گاز از سوی مدیریت عملیات خفاری خشکی-2 در شش ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: فعالیت این مدیریت در این مدت در گستره عملیاتی شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، مهندسی و توسعه نفت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تمرکز داشته است.

وی با بیان اینکه مدیریت عملیات حفاری خشکی-2 هم اکنون 18 دکل حفاری سبک و سنگین در اختیار دارد، افزود: از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه امسال، حفاری یک حلقه چاه اکتشافی، سه حلقه چاه توصیفی، 9 حلقه چاه توسعه ای و پنج حلقه چاه تعمیری در دستور کار قرار داشت که حفاری و تکمیل 15 حلقه چاه به اتمام رسیده است.

آل خمیس اظهار کرد: براساس ارزیابی های به عمل آمده در مدت پیش گفته این مدیریت از نظر حفر چاه ها (متراژ)، بهترین عملکرد را داشته است.

مدیر عملیات حفاری خشکی - 2 شرکت ملی حفاری ایران گفت: افزایش راندمان و شتاب بخشی در اجرای کار، توجه بیش از پیش به امر آموزش تخصصی همکاران، رفع مشکلات و نیازهای منابع انسانی و همچنین افزایش ضریب ایمنی از محورهای مورد اهتمام ویژه این مدیریت در سال جاری است.

شرکت ملی حفاری ایران با هدف شتاب بخشیدن به برنامه های حفاری با ایجاد چهار مدیریت عملیات حفاری یک، دو، سه و چهار خشکی و مدیریت عملیات حفاری دریا در حوزه معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری، تلاش نموده تا در جهت پاسخگویی به موقع به واحد های متقاضی گام بردارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در 8 مهر 1358 ایجاد شد.سازمان پیشین این وزارتخانه،شرکت ملی نفت ایران است. سازمان بالادست این وزارتخانه قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران است و 4 شرکت اصلی در زیر مجموعه این وزارتخانه دیده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته