اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173325819

روستای تاریخی میمند، ثبت شده یونسکو را بشناسید

اقامت در هتلی با عمر 12هزارساله

کد: 13950810173325819

https://goo.gl/XG7LFr

، تهران , (اخبار رسمی): این روستای شگفت انگیز به نظر کارشناسان تاریخی و باستان شناس از نخستین زیستگاه های بشری در ایران به حساب می آید و قدمت آن به 12000 هزار سال پیش بر می گردد. محل سکونت مردم ، حمام ، مدرسه ، مسجد180 ساله و حسینیه این روستای دیدنی که دست بشری آنها را پدید آورده همگی در کمال تعجب در دل کوه قرار دارد .

اقامت در هتل 12000 ساله در میمند

برای اینکه حسی واقعی از زندگی در میمند این روستای صخره ایی را داشته باشید کافی است شب را در مسافرخانه 8 اتاقی این روستا باهمان شکل چند هزار ساله سر کنید تا به اعماق پر رمز و راز گذشته سیر کنید.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  تریپ با ما، کرمان به واسطه کویر و آب و هواییش یکی از مقاصد پاییزی است که جاذبه های مختلفی از مجموع تاریخی گنجعلیخان گرفته تا کویر لوت و کلوت های نامی شهداد را در دل خود جای داده است. اما جاذبه ای که خاص این استان است و در مسیر تهران به کرمان قرار گرفته روستای صخره ای میمند است  که بواسطه معماری منحصربفردش یکی از جاذبه های شگفت انگیز کرمان و ایران بشمار می آید.

اگر قصد انتخاب مقصدی پاییزه برای سفر را دارید و در حال برنامه ریزی سفر خود هستید، با تریپ باما همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به کرمان و روستای صخره ای میمند.

استان کرمان آثار و بناهای تاریخی بجا مانده از دوره های مختلفی را در گوشه و کنار خود جای داده که خبر از قدمت این استان می دهد. بناهایی چون ارگ بم، ارگ راین، باغ شاهزاده و روستای صخره ای میمند با قدمتی چند هزار ساله که در سال 1394 به عنوان نوزدهمین اثر جهانی ایران در فهرست یونسکو به ثبت رسید.

این روستای شگفت انگیز که در 150 کیلومتری سیرجان و در 35 کیلومتری شهر بابک قرار دارد به نظر کارشناسان تاریخی و باستان شناس از نخستین زیستگاه های بشری در ایران به حساب می آید و قدمت آن به 12000 هزار سال پیش بر می گردد. محل سکونت مردم ، حمام ، مدرسه ، مسجد180 ساله و حسینیه این روستای دیدنی که دست بشری آنها را پدید آورده همگی در کمال تعجب در دل کوه قرار دارد . در بررسی های انجام شده در این منطقه نظر بر این است که این روستا ساخته مهرپرستان در دوران پیش از ظهور زردشت ایرانی به منظور عبادت و دفن مردگان خویش بوده است و بعدها یا برای خواندن ادامه مطلب ودیدن عکس‌های ای0ن روستای شگفت انگیز اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح