اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174245819

راهنما و برنامه سفر به چابهار

7 اقدامی که نباید در سفر به چابهار از دست داد

کد: 13950811174245819

https://goo.gl/3NtzXi

، تهران , (اخبار رسمی): چابهار یکی از مقاصد لوکس سفرهای داخلی است که به‌واسطه قرار گرفتن در سواحل زیبای خلیج فارس و هم مرزی با کشور همسایه و نوع آب و هوایش از تنوع و گوناگونی خاصی برخوردار است.

7 کاری که در سفر به چابهار نبایستی از دست بدهید

برای کسانی که از بازدید جاذبه های روی زمین خسته شدند پیشنهاد می کنیم سری به دنیای شگفت انگیز زیر آب بزنند و در اعماق آب های خلیج به کاوش دنیایی جدید بروند.

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی تریپ با ما، چابهار یکی از مقاصد لوکس سفرهای داخلی است که به‌واسطه قرار گرفتن در سواحل زیبای خلیج فارس و هم‌مرزی با کشور همسایه و نوع آب و هوایش از تنوع و گوناگونی خاصی برخوردار است. اما اگر این شهر را در برنامه سفر خود جای داده اید و مشغول برنامه ریزی برای بازدید از آن هستید با تریپ باما همراه باشید تا فرصت های هیجان انگیز و دیدنی های جذابش را از دست ندهید.

بازدید از درختان و میوه های گرمسیری
چابهار به‌واسطه آب و هوای گرمریال محل پرورش میوه های گرمسیری از جمله موز، خرما و انبه است که این میوه ها در باغ های متعدد در نزدیکی چابهار پراکنده شده اند و در بازدید از دیدنی‌های مختلف می توانید آن ها در مسیر ببینید و از درخت کنده و نوش جان کنید. علاوه بر این میوه های آشنا میوه های ناآشنای گرمسیری دیگری نیز وجود دارد که در هیچ کجای ایران نمی توانید آن ها را بیابید. بد نیست برای یک بار هم که شده این میوه ها را تجربه کنید و لذت خوردن آن ها در خاطرات سفر خود ثبت کنید.

آفرود
چابهار را شاید بتوان بخاطر ساحل متفاوتش در برخی نقاط تلاقی کویر و دریا دانست. آنجایی که خاک‌های قهوه ای در آغوش موج‌های آبی آب پنهان می شوند و صحنه ای را در ذهنت به تصویر می کشند که آن را فراموش نخواهید کرد. در این ساحل اما آفرود یکی از تفریحات چابهاری هاست که شما هم می توانید آن را در برنامه سفر خود به چابهار جای دهید. در قسمت های دیگر چابهار نیز آفرود اجرا می شود که بسته به تمایلتان می توانید آن ها را انتخاب کنید. برای اینکه با این تفریح آدرنالین دار آشنا شوید می توانید نگاهی به فیلم دیدنی رالی در کنار ساحل زیبای مکران چابهار بیندازید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی